pátek 15. června 2012

Zoya Asia

Zatím se nic nezměnilo a pořád tvrdím, že na ty červené laky moc nejsem, nicméně musím uznat, že tahle Zoya mě dostala. Klasická červená, o něco tmavší, než se mi podařilo vyfotit. Elegantní a zároveň sexy, bez jakýchkoli oranžových podtónů, které nemám vůbec ráda. Dobře drží, po týdnu jsem měla jen lehce ošoupané konečky. Ale nejlepší na tomhle laku je to, že kryje v jedné silnější vrstvě! Já jsem sice použila dvě, ale klidně bych nosila i tu jednu, nános barvy byl jednolitý a bez děr. Myslím, že mít takový lak se docela hodí, co když někdy budu potřebovat rudé nehty během pár vteřin? Musím popřemýšlet, který lak bych mohla se sbírky vyšoupnout, aby ho mohl nahradit tento. Za půjčení děkuji Danče (že ani nevíš, že ho mám? ;-)).








24 komentářů:

  1. Jo tak ten se mi hodné líbí!! Mám doma Zoyu America a ačkoliv je stejně úžasný co do vlastností jako Asia, je tam toho oranžovýho podtónu na mě možná až moc. Asia by mi asi sedla lépe, kurnik :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tebou souhlasím, z Ameriky jsem nijak unešená nebyla, ale tenhle se mi líbil.

      Vymazat
  2. Je nádhernej, jen mě prostě tyhle barvy nesluší, připadám si v nich jako stará mladá. Proto upřednostňuju hodně teplý červený, třeba Americu bych si jednou chtěla určitě pořídit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až půjde do světa, dám vědět, jestli chceš, lakovaná byla 1x :)

      Vymazat
  3. Mám hrozně ráda červené laky, ale vadí mi že dělají čáry, třeba na papíře, když chystám v práci smlouvy je na nic občas červená čárka a lak ošoupaný, ať dělám co dělaám vždycky to barví :-) máte taky takové zkušenosti?

    http://myblondeuniverse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo! Přesně vím, kdy jsem byla za dámu :D A vůbec nevím, co s tím dělat :/ Chtěla jsem si dát dneska červenej od GS, mimochodem nádhernej je!, ale budu večer dělat vyúčtovaní a to by zase dopadlo...

      Vymazat
    2. :-) jo přesně, takže do práce nikoliv :-))

      Vymazat
    3. Mně to dělalo jenom než jsem začala používat nadlaky, od té doby mám pokoj a knížky zůstávají neposkvrněny :D

      Vymazat
    4. Já používám nadlaky pořád a stejně čmárám :/

      Vymazat
    5. Tak to je mi záhada :-/

      Vymazat
    6. Mně se to taky děje i když použiju nadlak. A dělají mi to nejen červené, ale i další tmavé laky... Moc to neřeším, protože nevím jak :-)

      Vymazat
  4. Nádhera :) Zoya v ČR se pořád ještě moc neprodává, že? Momentálně jde lakovací téma trochu mimo mě, tak se ptám :) Zrovna mám na nehtech Zoya Kate :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiš ta červená je ale krásná! Musím ho mít!

    OdpovědětVymazat
  6. A já červenou můžu. Ne rajčatovou, ta mi nesluší, ale přesně tuhle. Dostala jsem chuť na červené nehty, tak asi dneska za odměnu, až si naskládám do hlavy baroko. :-D Co na tom, že příští týden vyvenčím rudé nehty leda do školy. :-) Já mám výrazné prvky ráda, skvěle doplňují minimalisticky elegantní oděv. Neptejte se mě, jak jde dohromady láska k minimalismu a k výrazným věcem, jde. Špetka elegance je ovšem asi nutná. Abyste nevypadali, jak když jdete ze srazu gothiků nebo tak nějak. :-) Maně si vzpomínám na svá pubertální léta, kdy jsem se pokoušela s výraznými nehty být "jemitofukjakvypadám" ultra drsná rebelka. :-D (Vypadala jsem jako blbec. :-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rudé nehty se opravdu hodí téměř ke všemu, takže proč ne :-)

      Vymazat
  7. Ty jo fakt nevím, že jí máš:-D A je fakt hezká:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Je krasny, ale ja potrebuju vic do oranzova, nebo klasicky tomatovy. I muj drahy pri podobnem odstinu ( a to snese i zlute a modre apod.) prohlasil, ze vypadam jak damicka neurciteho veku a pohlavi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně zase spíš ty s oranžovým podtónem přijdou takové ku*evské a vulgární, tyhle se mi líbí :-)

      Vymazat
  9. pro mě stará dobrá klasika:) po nějaké Zoye koukám už poměrně dlouho a láká pořád více a více :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Zoyu jako značku moc ráda, určitě doporučuju aspoň pár kousků vyzkoušet, ačkoli teda mají taky pár nepovedených odstínů, které třeba špatně drží.

      Vymazat
  10. červené nechty mám najčastejšie ale tento lak som ešte neokúsila a musím uznať že je super :) krásne nechty

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná barva... taková zvláštní moc hezká červená :)

    OdpovědětVymazat
  12. Doporučuju pročíst tohle http://plum-foolery.blogspot.cz/2012/06/jak-nezacit-s-blogem.html

    OdpovědětVymazat