úterý 26. června 2012

E.L.F. Party Purple srovnání

MissCukrik se u příspěvku s lakem E.L.F. Party Purple ptala, zda nemám srovnání s Essence True Love. Dělala jsem ho ve spěchu a zpětně mě mrzí, že jsem do něj nezařadila víc laků, protože mě později ještě napadly některé odstíny, které by mohly být podobné. Ale co už, aspoň jsou takhle obě varianty cenově dostupné, ačkoli teda pokud True Love už nemáte doma, je vám to k ničemu, protože byl z upírské limitky.

Těžko říct, jak moc si jsou tyhle laky podobné... Podle mě moc ne, i když v určitém světle rozdíl mezi mini není nijak velký a pokud bych je takhle spolu nosila, věřím, že si téměř nikdo nevšimne, že to jsou dva různé laky. Essence jde oproti E.L.F.u víc do vínova a je lépe pigmentovaný, ale zase se méně třpytí. Líbí se mi oba, já fialové odstíny prostě můžu :-)




Málem jsem ale zapomněla na srovnání důležitější a to staré a nové verze! Nemám zase tolik starších E.l.f. laků a pokud ano, většinou jsem zjistila, že se odstín nové verze příliš neliší. Ale právě mezi verzemi Party Purple byl rozdíl největší. Jsou to dva naprosto odlišné laky a téměř v ničem se nepodobají. Stará verze je lépe pigmentovaná a nedělá žádné díry jako verze nová. Odstín je tmavší, takový borůvkový a obsahuje větší třpytivé částečky, které jsou ale jen stříbrné, nová verze má i fuchsiové. Opět se mi líbí oba, co vám?




E.l.f. Party Purple nová verze, Essence True Love, E.l.f. Party Purple stará verze


Nová verze laku E.l.f. Party Purple byla zapůjčena eshopem elfkosmetika.cz.

8 komentářů:

  1. Essence vede, jsem ráda, že ho mám;-)

    P.S. Zaujalo mě to, že lak byl pouze zapůjčen??? Lak za pár korun, když jiné firmy blogerkám věnují věci v řádech minimálně sotokorun? To mě tedy pobavilo..:-D A na druhou stranu od eshopu docela odrazuje...

    OdpovědětVymazat
  2. Srovnání zajímavý :) Ale teda taky mě překvapilo, že byl lak za pár korun zapůjčen. Docela by mě zajímalo, co se s tím načatým lakem bude dít dál. Několikát mi přišel lak s opatlaným hrdlem ( twinkle a chocolate ), co vypadal použitě a skoro bych se nebála říct, že byl před prodejem taky zapůjčen...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fíha.. a řešilas to nějak? Chápu, že ti asi těch pár korun za to nestálo, což bych si v první chvíli řekla taky, ale asi bych se už jen tak z principu paní zeptala na FB nebo napsala mejla...?

      Vymazat
  3. Starých lakov od ELFu som sa skoro všetkých zbavila, kvôli ich nemožným lacným a rozcuchaným štetcom. Polepšili sa tieto nové verzie? Či to stále závisí kus od kusu?
    Inak porovnanie s Essence je super, je to môj obľúbený lak a vidí sa mi stále krajší ako elf.

    OdpovědětVymazat
  4. já fialovou taky můžu, jakoukoli:) a tyhle se mi líbí obzvlášť! jsem ráda, že jsem True love tenkrát ukořistila:))

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, vzorník fotíme dvě, takže si laky musíme půjčit mezi sebou a bylo nám řečeno, že je pak vrátíme, co s nimi bude dál netuším, ale předpokládám, že si je p. Němcová nechá pro svou potřebu.

    Veve, štětečky jsou lepší u všech, většina jich taky mnohem lépe kryje, ale konzistence se liší kus od kusu, některé se mi lakovaly hodně špatně, jiné byly bezproblémové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tomu se říká odměna za reklamu:-DDD I když asi by se spíš hodil plačící "smajlík"!

      Vymazat
  6. pěkné laky :-) já mám ale gelovky :-D takže tomu moc nerozumím

    OdpovědětVymazat