pátek 2. prosince 2011

Astor Skin Match make up Ivory

Ačkoli mám tenhle make up jen něco přes týden, mám potřebu na něj udělat hned recenzi, i když tím předběhne dva jiné. Jsem s ním totiž dost spokojená.
Odstín - mám nejsvětlejší odstín Ivory. Opět problém někoho, kdo je úplně bílý - je o malinko tmavší než bych potřebovala, ale dá se to. Spíš jsem za to ráda, protože nemám svou bílou pleť s červenými fleky ráda a jsem ráda, když jí makeup dodá alespoň trochu přirozenější barvu. Takže to vlastně vůbec není problém, ale plus :-)
Balení - klasická skleněná lahvička s černou plastovou pumpičkou. Pumpička make up dobře dávkuje, dá se zmáčknout i maličko a vytlačit tak malé množství produktu na doladění detailů. Černý plast je ale hodně náchylný k upatlání, vše je na něm ihned vidět, takže je potřeba ho neustále otírat.
Parfemace - je slabá, vcelku příjemná. Cítím z něj nějaké květiny, ale ne květy, spíš stonky, nebo něco jiného zeleného :-)
Konzistence makeupu - je hodně tekutý. Než jsem ho stačila vyfotit, z malé tečky se mi roztekl do docela velkého fleku. Dobře se nanáší a roztírá, krásně přilne k pleti, sjednotí barvu, ale neudělá masku. Krytí hodnotím jako střední, lokálně se bez korektoru neobejdu. Zůstane velmi lehce glow, což nevypadá vůbec špatně, takže i maniak na dokonale matnou pleť (aspoň hodinu po nalíčení, no ;-)) zvládá jen lehce přepudrovat nos a čelo a víc nic. Výdrž na sušších částech obličeje je bez problémů celodenní, na nose je to o dost slabší, ale i tak vydrží nejdéle ze všech mých makeupů. A co je na něm nejlepší - krásně mi vyhladí póry na nose, aniž by je ucpával! Takhle důkladně žádný z mých makeupů nos nezakryje a nevyrovná jeho povrch, takže proto jsem si ho zamilovala a je aktuálně moje číslo jedna. Navíc teď bojuju s vysušenou pletí a ani šupinky mi nezvýrazňuje, naopak je docela úspěšně maskuje, takže ho nůžu používat dál a nejsem nucena přejít na tónovací krémy, jak to obvykle dělávám.
Celkové zhodnocení - za mě velká spokojenost a můžu doporučit. Akorát mě mrzí, že pokud budu takhle nadšená z každého makeupu, co si koupím v drogerce, nikdy si nepořídím vysněný Chanel... A kdyby to někoho zajímalo, koupila jsem ho v Rossmannu za 269Kč.






22 komentářů:

  1. Díky za tip, vypadá dost dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem ho zkoušela, ale vůbec na mě nemají odstín.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak po tomhle make upu jsem se ještě nedívala, ale vypadá opravdu dobře :) Já nedám dopustit na make upy od Max Factor, hlavně ten zelený Xperience. Tady ten od Astoru mi připomíná Affinitone od Maybelline :)

    OdpovědětVymazat
  4. mě se líbí hrozně jeho obal :))) ale bohužel já používám jen pěnové make-upy takže by mi byl k ničemu ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Pre mňa v drogérke môj odtieň neexistuje, som strašne bledá..škoda, tento vyzerá dobre..pozývam ťa do mojej giveaway, možno tentokrát si niečo vyberieš ;)


    GIVEAWAY
    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj..Tak ako citam tak by vyhovoval aj mne..mam hrozne ale hrozne suchu plet..a skoro pri kazdom makeupe sa mi zvyraznia supinky a vyzera to uplne hrozne..!:( ..tak si ho asi kupim a vyskusam..dakujem:)

    OdpovědětVymazat
  7. som strasne rada, ze si nan spravila recenziu! ja som nan uz pozerala z reklam, ale kedze mam este zasoby a uz som si povedala, ze ich miniem nechcela som si ho kupovat, no teraz neviem neviem, minimalne sa mu v obchode blizsie pozriem na zubok:)))

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem po nem pokukovala, ale chci Diorskin Nude takze mam zakaz!

    OdpovědětVymazat
  9. mmm tak tyhle posty mam nejradsi:D
    (rozumej: clkovek ma neco, s cim je spokojeny, pouziva to a chce dalsi baleni - u me diorskin nude, a pak nekdo napise tohle:D
    kdo to ma pak vydrzet? a co se vsema tema lahvickama doma:D?

    vcera jsem na tenhle produkt videla reklamu a prave me zaujalo, ze se mi svetly odstin zdal dostatecne svetly:-)

    nicmene odolovam a zustavam u diorskin nude:))

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzerá fajn..celkovo sa teraz dajú v drogérii nájsť dobré makeupy za pekné ceny :-)

    Ten Chanel si kúp..neviem síce ktorý chceš..ale ja používam asi rok a pol Chanel Pro Lumiere a zbožňujem ho..moc.

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. pěkná recenze... já si většinou obstarám tester někde a pak až kupuju.. hodně krát jsem se totiž vůůbec netrefila :-/ ale tenhle vypadá pěkně a líbí se mi obal :-)

    OdpovědětVymazat
  12. ten suchý šampon a makeup jsem si ted taky koupila tak jsem zvědavá jaký budou :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Claire: není zač, dej pak vědět, jestli sis ho také koupila a jsi spokojená.

    Lola: no, je fakt, že těch odstínů moc nemají :-(

    mirka02: tento je vážně nezvýrazňuje! A že jich momentálně mám :-(

    Color Beam: tak jsem tě nezlomila? :-D Já tohle neumím vydržet delší dobu u jedné věci... pořád potřebuju zkoušet něco nového :-)

    Čajová: ráda bych Vitalumiere :-) Já si ho koupím, ale spíš až někdy v budoucnu, teď jsem makeupově zásobená :-)

    Laura: u dražších chci také nejdříve aspoň vzoreček, ale v drogerce to prostě risknu :-)

    Markéto, těším se na recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky,
    super recenze :) A můžeš mi prosím poradit, zda tento tvůj odstín Ivory odpovídá make-upu Affinotone odstínu Light Sandbeige ? Já bych si ten Astor totiž taky chtěla koupit, ale potřebuji vědět, který ten astorový odstín nejlépe odpovídá tomu odstínu
    Light Sandbeige od Affinotone.
    Snad poradíš, dík ;)

    OdpovědětVymazat
  15. A jak ho hodnotíš v porovnání s tím novým Rimmelem? Já jsem s ním totiž moc spokojená...a jestli ten Astor je ještě lepší, tak mu věnuji nějaké bližší prozkoumání=)

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní, ráda bych poradila, Affinitone makeup jsem měla, ale už je to delší dobu a bohužel si nepamatuju jaký odstín. Pokud se stále prodává, není nic jednoduššího, než porovnat testery v drogerce. Pokud ne, ale máš ho ještě doma, vezmi si ho do drogerky s sebou. A v případě, že ho už nemáš, tak nemám bohužel jinou radu než zariskovat a koupit odstín, který se ti zdá nejpodobnější jen podle oka :-)

    Talko, Rimmel není špatný, ale tenhle je super! Mně tedy vyhovuje víc :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj , taky sem si koupila akotát sem udělala menší chybu koupila sem si podle kamarádky protože máme podstatě stejnou pleť tak sem si koupila jako ona 103 ted mě mrzí že sem si nekoupila 100 protože tendle je na mě až moc tmaví ale i přesto ho požívám.. ale mám celkem zálusk na BB cream od Garnieru nějaké zkušenosti ?? :)Martíí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výběr špatného odstínu vždycky zamrzí, protože i skvělý makeup se tak rázem stane téměř nepoužitelným :-(
      O BB Garnier tu článek je http://viennettka.blogspot.com/2012/02/garnier-bb-cream.html

      Vymazat
  18. tento makeup jsem dostala na vánoce a nebyla jsem nadšená, nebyl špatný, to vůbec ne,ale znám lepší, nedávno jsem jej na svém blogu za pár kaček prodávala...mám pocit, že absolutně neplní, co slibuje

    OdpovědětVymazat
  19. Chystám se na něj! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Také jsem se poohlížela po nějakém matujícím make-upu a nakonec jsem si koupila jeden od Yves Rocher, recenze na mém blogu. Tento make-up byl také mezi mými favority, ale ve stojanu už neměli odstín, který jsem chtěla.

    OdpovědětVymazat
  21. Já zase nenávidím, když se odstín make-upu nesejde s odstínem mojí pleti. A to je obří problém, jelikož do Evropy nedokáží přivézt odstín, který by mi aspoň o kousek nebyl tmavý, nebo až moc do růžova:-).

    Tak si aspoň hlídám složení asijských BB krémů a libuju si, že mi módní vlny konečně přihrály něco dostatečně světlého:-)

    OdpovědětVymazat