čtvrtek 6. října 2016

Trend It Up Double Volume & Shine 240

Mám velkou radost, že se v české DM drogerii začaly objevovat stojany s kosmetikou Trend It Up! Osobně si myslím, že mít tu P2 by bylo ještě lepší, přece jen tuhle značku mám oblíbenou už roky a TIU je celkem nová i v Německu. Na druhou stranu já se do drogerie k našim sousedům dostanu několikrát ročně, takže si nemám na co stěžovat a vy třeba můj názor sdílet nebudete a TIU vám přijde lepší, než P2. Každopádně je momentálně smysluplnější psát posty o téhle kosmetice, protože je dostupná pro nás všechny. A čím jiným začít než lakem.

Lakem, který je můj velký oblíbenec! Už jsem ho měla nalakovaný dvakrát na rukou, jednou na nohou a vybrala jsem si ho i coby rozlišovač na klíče - když nám udělali nové vchodové dveře, nový klíč od nich vypadal na první pohled úplně stejně jako ten od mého bytu. Proto jsem si jeden natřela lakem na nehty, abych je od sebe rychle rozeznala. A přece na to nepoužiju jen tak nějaký, když na to budu muset koukat minimálně dvakrát denně, že jo. Takže to vyhrál aktuální oblíbenec, kterým je tahle krémová malinovka.
 
Nemám tomuhle laku prakticky co vytknout, snad jen že ve skutečnosti je tmavší, než na fotkách. Moc dobře se lakuje a kryje už v první vrstvě, proto mám na fotkách jen dvě. 4 dny vydržel nepoškozený, pak se začaly objevovat ošoupané konečky. Rozhodně ho doporučuji vaší pozornosti, jen dejte pozor, ať si ho nespletete - tento je z těch větších laků, které mají 11ml, pak jsou ještě mini, které mají 6ml a tam najdete lak se stejným číslem, ale odstín je jiný.
 
Už jste stojan Trend It Up byly prozkoumat? Zaujalo vás něco?
  










14 komentářů:

  1. Už jsem se na jejich laky dívala a musím říct, že vypadají skvěle. Tento odstín vypadá víc než dobře :))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je konec, ten jsem neměla vidět :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle malinová je nádherná. <3 Trend it up má podle mě jedny z nejkvalitnějších laků co se týče drogerie, moji favorité ale nejsou jednobarevné laky, ale miluji ty Holo dimension.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty Holo jsou holo jen názvem, zase až tak mě nezaujaly, nechala jsem si jen jeden. Ale dobré jsou, ráda si vždycky nějaký nový vyberu. Škoda jen že se k nám nedostávají všechny limitky, teď mám z Německa dva nové krásné nude odstíny.

      Vymazat
  4. Krásná barva, máš pěkné nehtíky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, ale bývávalo, teď jsem ráda, když mi dorostou do poloviční délky.

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat