neděle 2. února 2014

Garnier micelární voda

Doby, kdy jsem znala micelárku pouze od Biodermy jsou dávno pryč, náš trh tyhle vody doslova zaplavily a svou micelárku má už téměř každá značka. Jako jeden z posledních s ní přišel Garnier a já jsem opět neodolala a musela vyzkoušet, zda náhodou není lepší než Bioderma. Začíná mi být jasné, že hledat něco takového v drogerii, je zbytečné...

Tím ale vůbec nechci říct, že je tahle micelárka špatná. Naopak je velmi dobrá a kdybych zrovna nepoužívala řasenku, která se hůř odličuje, nejspíš žádný rozdíl mezi ní a Biodermou nenajdu. Líbí se mi jednoduché balení, ne nepodobné Biodermě. Skvělá je i velikost, 400ml vydrží určitě přes čtvrt roku. Já s ní odličuji hlavně oči a občas stáhnu i makeup z celého obličeje a po šesti týdnech ubyla asi třetina, ale občas jsem ji prostřídala s jinou micelárkou, abych je mohla lépe porovnat. Ještě co se té velikosti lahve týče - občas mám u těch větších problém s obtížnou manipulací, třeba půllitrovou Biodermu jsem si vždy přelévala do menší lahvičky. Tady mi velikost vůbec nevadí, dobře se s ní manipuluje a na tamponek si bez problémů nadávkuji tolik, kolik potřebuji, nestříkám vodu okolo jako třeba u L´oréalu.

Je neparfemovaná, moje citlivé oči ji dobře snáší a nikdy mě nepálila. Potud tedy vše v pořádku. Jenže do hry přichází řasenka Maybelline Rocket Volum´ Express, která je celkem držák a jen tak snadno řasy opustit nechce. Testováním a porovnáváním různých micelárek jsem došla k tomu, že nejlépe si s ní poradí Bioderma, i když jí to také zabere více času, než u jiných řasenek. O něco hůř je na tom L´oréal, který řasenku hodně rozmaže kolem oka, než ji odlíčí. Na třetím místě je pak Garnier, který také maže řasenku okolo a to nejen v podobě šmouh, ale i drobečků černé hmoty. A odlíčení trvá dlooouho. Nejhůř pak obstál Dermacol, který mi na odlíčení očí tak jako tak příliš nevyhovuje, ale taky jsem ho vyzkoušela, když už ho v té koupelně mám. Víc načatých micelárek momentálně nemám, ale ještě chci na tuhle řasenku vyzkoušet Blanchette, abych si mohla udělat svůj pomyslný žebříček micelárek. Zatím je to tedy tak, že Bioderma je stále neohroženě první, na druhé místo bych dala Garnier, na třetí L´oreál, protože mě štve balením a rychlým ubýváním. K nim do party pak jistě patří ještě Blanchette, ať už si s tou řasenkou poradí jakkoli, protože u ní je bezkonkurenční poměr cena a výkon. To je skupina micelárek, které mám ráda a koupila bych si je znova. Do druhé skupiny pak patří ty, které jsem zkusila a vůbec mě nenadchly a už je znovu nechci - Dermacol, Lirene, La Roche Posay a Vichy (která je mimochodem ze všech nejhorší, oči prostě neodlíčí).

 Než bych se nervovala se špatně se odličující řasenkou a nebo hledala jiný odličovač, radši jsem dala Rocket Volum´ mamce a s jinými řasenkami problém nemám. Garnier micelárku tedy hodnotím jako velmi povedenou a klidně bych si ji koupila znova. Úmyslně v článku uvádím svůj názor na všechny doposud vyzkoušené micelárky, abyste svůj názor mohly porovnat s mým. Pokud je pro vás Bioderma taky svatým grálem, možná, že se mnou budete souhlasit. Pokud ale milujete některou z micelárek, které mi nesedly, můžete mít na Garnier úplně jiný názor. Záleží už je na vás, zda se rozhodnete ji vyzkoušet. 

Stálá cena je 189Kč, já na ni uplatňovala 15% slevu na celý nákup v DM. Pokud by se dostala do akce třeba o 50Kč levněji, považovala bych ji za velmi výhodný nákup.



32 komentářů:

  1. Konečně je na ni nějaká recenze... i když vlastne teď pořád nevím, jestli ji zkusit nebo ne.. Biodermu stejně nic nepřekoná.. :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě taky ne, i když kdoví jak bych mluvila, kdybych neměla tu Rocket Volum´, to bych žádný rozdíl nepoznala :-)

      Vymazat
  2. Super! Už jsem se nemohla dočkat, až někdo napíše recenzi na tuhle micelárku, zakže díky moc. Hodně mě zaujala a myslím, že až dodělám Loreálku, tak si jí koupím. :)
    Klara's Candle

    OdpovědětVymazat
  3. Na odličování očí používám zásadně hydrofilní odličovač od Saloos, nic jiného mě tak dokonale neodlíčí. Od micelárek jsem teď trochu upustila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám k olejům zatím stále averzi, na oči mi můžou jen micelárky, ani žádné odličovače nepoužívám.

      Vymazat
  4. Já už vyzkoušela plno micelárek, Dermacol, Mixa, Bioderma...Loreál šel nějak mimo mě, ani nevím proč, ale tuhle bych asi taky mohla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mixa! Já věděla, že jsem určitě minimálně jednu vyzkoušenou micelárku zapomněla, ale i když jsem přemýšlela asi 10 minut, nevzpomněla jsem si :-) Musím ji tam doplnit, díky za připomenutí.

      Vymazat
  5. mě naopak Bioderma nesedla absolutně vůbec a nechápu, co na ní všichni tak obdivujete :-D ale co už, aspoň ušetřím za levnější micelárky a taky ušetřím svoje oči štípání a pálení. a jinak Rocket Volum jsem taky hodně špatně odličovala. zkoušela jsem na ni právě Blanchette a Mixu a obě dvě měly co dělat po nějaký čas. jiné řasenky ale odlíčí na první dobrou. pro mě byla Rocketka celkově špatná řasenka a to odličování byla úplná katastrofa. recenzí jsi mě ale na Garnier nalákala a až spotřebuju zásoby Blanchette, tak si ji určitě pořídím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi ti některá její složka nesedla, mě nepálí vůbec a odličuje prostě nejlépe :-) Mě Rocketka taky nenadchla, jiné Maybelinky jsou lepší.

      Vymazat
  6. V Rossmannu ji ted maji v akci, presnou cenu si nepamatuju, ale myslim ze to bylo kolem 130 kc. Ja si micelarku kupovala v DM, kdyz meli akci 2+1 nejdrazsi vyrobek zdarma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobrá cena, ale zatím mám micelárek zásoby, takže kupovat nebudu. Koupila bych jedině Ryor, taky ho musím vyzkoušet, ale ještě jsem ho nikde nepotkala.

      Vymazat
  7. My so sestrou sme sa tiež akosi "zasekli" u Biodermy, žiadna iná nám zatiaľ nevyhovovala a ak mám pravdu povedať, ani nemám veľmi chuť nejaké novinky skúšať, lebo ak je to nanič, potom to len zavadzia v kúpeľni a človek to musí nasilu nejako domíňať. Čiže asi u Biodermy aj ostaneme, veď ceny na nete nie sú zas až také závratné.
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zas zkouším ráda, co nesedne na oči, to se dopotřebuje na pleť, no big deal :-)

      Vymazat
  8. Tiež som bola dlhoročnou zástankyňou Biodermy, ale odkedy sa objavila micelárka L'oréal, nedám na ňu dopustiť. Moju pleť čistí omnoho lepšie a rýchlejšie. Pôvodne som chcela vyskúšať aj túto Garnier (celkom sa mi páči balenie), ale po tvojej recenzii to asi nespravím. Aj tak mám už v zásobe ďalšie balenie l'oréalky...

    OdpovědětVymazat
  9. Dovolím si jen takové malé upozornění. Micelárka od Garnier a od Loreal jsou naprosto totožné. Stačí se podívat na složení. Nejspíše to bude tím, že firma Loreal vlastní spousty značek a jen tak mezi řečí i výše zmiňovanou značku Garnier. Takže rozdíl mezi nimi být žádný nemůže. Liší se pouze v balení, designu a ceně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upozornění, Molie :-) Jedna složka je tam ale na jiném místě, takže tam malá odlišnost být může, aspoň já jsem ji teda pocítila :-) Třeba takový Dermacol má první polovinu složení stejnou jako Bioderma a jaký je mezi nimi ve výsledku rozdíl.

      Vymazat
  10. Tak ta vypadá zajímavě, ještě jsem ji v drogerii nepotkala. Možná ji vyzkouším.

    Hanďa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V DM ji mají už od prosince a v Rossmannu už by také měla být :-)

      Vymazat
  11. Konecne nejaka recenze, jsem byla zvedava ;) ale teda celkem cucim, to slozeni je fakt uplne stejny, jak pise molie .. bych cekala nejakou invenci trochu:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to celkem překvapilo, protože mezi nimi fakt malý rozdíl vidím. Ale Garnier má 100% vychytanější balení.

      Vymazat
  12. Stejná jako Lorealka? Tak to jdu pro ni! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Chmmm... vypadá zajímavě... ale asi mě to nechá v drogerce v klidu. Jediné, kdy mi cuká oko, ruka i peněženka je situace, kdy na mě v lékárně mrká dvojbalení růžové Biodermy :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu :-) Já už ji podvakrát co ta akce byla nesehnala, takže jsem nakupovala na netu, 250ml za cca 150Kč.

      Vymazat
  14. Musím říct, že mě si Bioderma prostě vychovala. Je to má jediná vyzkoušená a nehodlám to měnit. Punc drogérie mě prostě nepřesvědčí a moje choulostivá pleť si zaslouží to nejlepší, nehodlám na ní šetřit :-) Ještě mám pár litrů v zásobě. Navíc micelárku nemám primárně na odličování očí, to udělám olejem, ale spíš na očištění pleti ráno. Večer to zas jistí odličovací balzám. Tak ani ta spotřeba u mě není tak závratná. Chápu, že někdo uvítá lepší cenovou dostupnost, ale prostě Bioderma to nikdy nebude, což mi tvůj názor jen potvrzuje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by zas bylo líto plácat Biodermu na celý obličej, pleť snese o něco víc, luxus si zaslouží citlivé oči :-)

      Vymazat
  15. super recenze, moc hezky jsi to sepsala.-)!

    OdpovědětVymazat
  16. jsme ráda za recenzi. i když teda jak tak koukám, tak stejně si ještě počkám, až si o ni přečtu něco víc:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě počkej, sama jsem zvědavá, jak si povede u ostatních :-)

      Vymazat
  17. Za recenzi jsem vážně vděčná, přemýšlím nad její koupí a myslím, že ještě nějaký čas vydržím :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  18. Tak nevím, jestli do ní mám investovat, ikdyž mám plno odličovačů, nebo si mám koupit něco úplně jiného:).

    OdpovědětVymazat