úterý 18. února 2014

Revlon Electric

Z Instagramu možná víte, že jsem tenhle lak nosila na konci prosince, kdy jsem byla už unavená ze všech těch vánočních barev a potřebovala jsem změnu. Dobré světlo na nafocení jsem měla o pár týdnů později, proto je na blogu Electric až dnes. Žluté laky mají špatnou pověst, narazit na nějaký dobře se lakující je dost obtížné. Naštěstí právě Revlon byl v tomhle ohledu jednou z nejméně problémových žlutých, lakoval se docela dobře, nedělal žádné díry a ke krytí mu stačily 2 vrstvy. Není čistě krémový, obsahuje trošku žlutého shimmeru. Připadá mi, že nadlak ho zabil a je tedy viditelný jen hodně zblízka na slunci. Nevím co k němu dál říct, já prostě žlutou můžu, i když vím, že většina z vás je spíš proti.








4 komentáře:

  1. Vzpomněla jsem si na Pikachu. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný odstín! já jsem si teď zamilovala studený modrošedý od She! žlutý si nechám až na léto! díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  3. Řadím se mezi ty, co žlutou nemusí, ale tenhle lak na mě působí tak pozitivně, že se mi výjimečně i líbí :D

    OdpovědětVymazat