pondělí 11. června 2012

Kleancolor Holo Pink

V blízké budoucnosti se tu asi moc mých laků neobjeví, doháním totiž resty, zkouším půjčené laky abych je mohla všechny vrátit (a žádné další si nepůjčovat!), protože přes léto si chci užívat své vlastní. Tento patří opět Míně, které tímto děkuji.
Holo Pink není holograf v pravém smyslu slova tak, jak je známe z Kaleidoscope kolekce ChG, OPI Designer Series a podobně. Je to klasický růžový lak se spoustou barevných třpytek - kdo chce, ať si jim říká holografické, pro mě jsou prostě jen barevné a holografickým lakům tento nesahá ani po kotníky. Což ale neznamená, že se mi nelíbí - je to pěkná decentní růžová a ty třpytky na slunci září opravdu výrazně, takže lak je jak já říkám zábavný a bavilo mě ho nosit a dívat se na něj.
K plnému krytí byly potřeba tři vrstvy, zasychá hrubě, ale stačí mu jedna vrstva nadlaku a je hladký jako zrcadlo.







14 komentářů:

  1. Vypadá krásně, přesně můj odstín! :)

    OdpovědětVymazat
  2. takhle z lahvičky mi to připomíná texturou ty Crystal laky od GOlden Rose.. ty maji taky takove třpytečky, není to pak ani třpytkové, ale je to příliš hrubé na to, aby to bylo vyloženě holografické (a taky zasychají do hruba, akorát teda jedna vrtsva nadlaku nestačí:D)

    jinak ale barva je hezoučká, připomíná mi to cukrovou vatu:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná barvička! Růžové laky můžu v jakýchkoliv odstínech a tnehle patří mezi ně. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já tyhle barvy naprosto zbožňuji :) A Tobě moc sluší...

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, ale sluší ti teda neuvěřitelně.

    OdpovědětVymazat
  6. A je a je a je to holograf!:-D A fakt, že pěknej!

    OdpovědětVymazat
  7. Má krasnu farbu, taku ruzovo-koralovu..paci sa mi ako to mas vzdy pekne odfotene..pri dobrom svetle. Aj ostane fotky vytvaraju taku celistvost..

    Ak chces mozes si pozriet moj blog a ked sa ti bude pacit, budem rada ak sa pripojis :)

    http://dorota-art.blogspot.sk/

    Ďakujem

    OdpovědětVymazat
  8. Je velmi slušivý! :) na sluníčku má opravdu krásný třpyt.

    http://skyandbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá úžasně, přesně tyhle růžový odstíny mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta ruzova je pekna, ale tie farebne trblietky uz prehnali :)

    http://peciatkyaozdobynanechty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Krasnej! kde se tahle znacka kupuje?

    OdpovědětVymazat