pátek 1. června 2012

Models Own Pro Vampi-Red

Nevím proč, ale nějak si tuhle barvu neumím představit na nějaké mlaďounké, dejme tomu třináctileté slečně. Tento odstín mi evokuje dospělou ženu, elegantně oblečenou dámu. Asi proto jsem se v něm také necítila, moje oblíbené džíny a kecky mají do elegance hodně daleko. I přesto je to ale nádherná barva, taková hluboká. V lahvičce se mi moc nelíbil, protože vypadal hnědobronzově, ale na nehtech rozkvetl v nádhernou rudovínovou - myslím, že se mi ten rozdíl povedlo docela dobře zachytit na poslední fotce. Moc dobře se lakuje, kryl už v jedné silnější vrstvě, na fotkách jsou dvě. S cenou 8 liber ale bohužel nepatří k nejlevnějším lakům, přesto si myslím, že za to stojí, pokud vám takový odstín padne. Díky, Dejni, za půjčení! 








17 komentářů:

  1. Tak tahle barva je nádherná! Škoda, že se tahle značka nedá sehnat u nás.
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sice nedá, ale z MO posílají k nám a dá se sehnat i na Asosu.

      Vymazat
  2. Chci, chci, chci k Dejnčce domů prošmejdit její šuplík s červenými laky. Je fakt pěkně nafocený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem tu čest nedávno a strašně mě to bavilo! Červené v její sbírce opravdu převažují, ale i tam se mi tam pár odstínů dost líbilo :-)

      Vymazat
  3. Jejej, ten je peknej :). Cerveny ja moc nenosim, ale tenhle by mi asi sednul :). Mrknu na Asos :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni, snad uspěješ, kolikrát mi Asos přijde hrozně vybraný a má v nabídce málo odstínů :-(

      Vymazat
  4. Líbí se mi, podobný mám doma, ale je vážně natolik "elegant", že ho nenosím. Jako vůbec.
    Ale kouká se na něj skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že nejsem sama, kdo tu barvu vnímá jako elegantní :-)

      Vymazat
  5. Ahoj Dejni, už ho máš doma? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemá, ještě ho vůbec osobně nepotkala!

      Vymazat
    2. Tak koukám, že přeci jen budu muset k tobě :D

      Vymazat
    3. Já si chudák málokdy moje nový laky vyzkouším jako první:-D

      Vymazat
  6. Máš moc pěkný tvar nehtů! :)
    A ještě k tomu krásný lak :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ježiš Peti, ja som tak rada že si to myslí aj niekto iný ako ja!! Presne mám tento pre drvivú väčšinu populácie nepochopiteľný komplex z červených, obzvášť z takých elegantne červených nechtov, jednoducho mám pocit že je to príliš vznešené a cítim sa v tom tak nejak.. neprístojne.. Lak je ale krásny.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, můj lak! Ještě, že už mi není třináct:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Toto je tak krasna vampy farba, ze vau!!! :)

    OdpovědětVymazat