středa 20. června 2012

Catrice rtěnky 110 Shy Flamingo 220 Mrs. Brightside

Pro dnešek poruším své předsevzetí nepsat o aktuálních drogerkových kolekcích a zmíním se o Catrice Cruise Couture. Moc mě tahle kolekce podle promo obrázků nenadchla, plánovala jsem nákup pouze dvou věcí - gelových linek a tvářenky a jako vždy jsem chtěla omrknout, jak vypadají naživo laky. 

Lak jsem si jeden vybrala, takový světle modrý s trochou shimmeru, který ale na nehtech stejně určitě nebude vidět... Tvářenka se mi nelíbila, přišla mi moc světlá a málo pigmentovaná a gelové linky jsem nakonec sama sobě rozmluvila s tím, že stejně nosím skoro pořád jen hnědé a ty tmavě modré bych použila jen párkrát.

Co mě ale nečekaně zaujalo, jsou obě rtěnky! Mám od Catrice jen jednu rtěnku a chtěla jsem jich zkusit víc, ale pokaždé jsem od stojanu odcházela s prázdnou, protože jsem si nemohla vybrat žádný odstín. Tyhle limitkové jsou ale přesně podle mého vkusu. Nejsou čistě krémové, obsahují droboučké stříbrné třpytečky, které ale nejsou hrubé, na rtech je vůbec necítím a zmizí spolu se rtěnkou, nezůstávají na rtech, jak je u některých produktů nemilým zvykem. Myslím, že odstíny se mi podařilo zachytit velmi věrně jak na ruce, tak v balení, na rtech jsou potom ve skutečnosti výraznější a zářivější. Shy Flamingo opravdu není červená, jak se mohlo podle promo fotky znát, je to oranžová s pouhou kapkou červené - na focení jsem použila velkou vrstvu, aby vynikla, ale nosím ji tak, že rty jen zlehka poťupkám, jinak je příliš výrazná. Mrs. Brightside je potom klasická sladká bárbínkovská růžová.

Obě rtěnky jsou hodně krémové, ale opravdu hodně, takže bych je nedoporučila na nošení s sebou v kabelce, protože v teple by se mohly snadno roztéct. Na rtech jsou velmi lesklé a díky krémové konzistenci samozřejmě vůbec nevysušují, takže není potřeba pod ně používat balzám. Výdrž je tak dvouhodinová, nicméně růžová mě překvapila, ač rtěnka byla už dávno pryč, na rtech zůstává růžový "stain" hodiny a hodiny, přežil pití, přežil jídlo, prostě celou směnu v práci. To se mi snad s žádnou rtěnkou ještě nestalo, abych ji našla po osmi hodinách na rtech, ačkoli jsem ji vůbec neupravovala. Mrzí mě, že nejsou nijak parfémované, ale tak lepší nic než kdyby mi nevoněly. Pokud budete mít cestu do Rossmanna, rozhodně doporučuji podívat se, zda by se vám tyto odstíny nehodily. Koupíte za 104Kč.






010 Shy Flamingo


020 Mrs. Brightside



27 komentářů:

  1. To jsou krásný barvy! Obě! Odpo jedu do Rossmanna, ty musím vidět naživo! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, jestli si nějakou koupíš :-)

      Vymazat
  2. Teda, to by me nenapadlo, ze muzou byt tak pekny. Ja mam od Catrice jen jednu cihlove cervenou a je super, ale nemam na ni odvahu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké to stříbrné balení :) Mně naopak přijde, že odstíny u té základní řady mají supr, že si tam snad musí vybrat každý :D Ale je pravda, že po takovýhle křiklavých barvách vůbec nekoukám, to bych vypadala jak od kolotoče :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty jo,balení a ta růžová - naprosto super:-) to bych na léto taky užila:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Já se do obchodu s catrice nedostanu.

      Vymazat
    2. Tak já se ti zítra mrknu u nás, jestli je maj, tak je zbytečný aby to P. tahala od nich;-)

      Vymazat
    3. Tak koukám, že jste se hezky domluvily, než jsem mohla zareagovat já :-D Dej mi, Dejni, vědět, kdybys neuspěla, taky se po nich mrknu, i když nevím, jestli u nás tahle kolekce je (nemáme stojan Catrice) a do Ústí sice pojedu, ale měli tam od každé rtěnky jen dva kusy a jeden mám já...

      Vymazat
    4. Mám;-) A zařadili je do stálé nabídky, takže nemusíte Vy co je ještě chcete nijak chvátat;-)

      Vymazat
    5. Super! A máš je i pro sebe?

      Vymazat
    6. Mám růžovou. Ale nevim nevim...

      Vymazat
  6. Shy Flamingo je naprosto úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  7. V našem Rossmanu Catrice nemají :( škoda, tyhle rtěnky vypadají fakt skvěle...

    OdpovědětVymazat
  8. Ach jo, tuším, že než se dostanu někam, kde je mají, budou vyprodané! Líbí se mi obě.. určitě bych je využila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dejnička o něco výš psala, že je zařadí do stálé nabídky, tak nezoufej, určitě si je dříve nebo později koupíš :-)

      Vymazat
  9. já jsem se mezi nima nemohla rozhodnout, tak jsem si nakonec taky koupila obě dvě. mám doma už asi týden a já koza jsem je ještě ani jednou neměla na rtech... tuhle velkou chybu musím hned zítra napravit!

    OdpovědětVymazat
  10. tvoje recenze mě zklákala ke koupi rtěnky odstínu 220 a jsem s ní moc spokojená!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Maju krasne balenie..asi skočím zajtra do Dm-ky kuknuť ich a možno aj kupiť :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsou obě moc nádherný... škoda, že jsem teď mimo Brno a v našem zapadákově v R. Catrice stojan nemají :(

    OdpovědětVymazat