sobota 9. června 2012

Barry M Eyeshadow Pencils Purple + Brown Black

Velmi mě lákalo vyzkoušet novinku od Barry M a to Eyeshadow Pencils. Důvodem nebylo to, že to mají být stíny a tužka v jednom, v jejich stínové využití jsem moc nedoufala a ani jsem ho vlastně neplánovala. Zaujaly mě tyto dva odstíny a koupila jsem si je s tím, že je budu používat jako klasické tužky na linku pod spodní řasy.

Když už jsem si připravovala fotky, rozhodla jsem se, že je přece jenom jako stíny vyzkouším. Byl víkend, nikam jsem nešla, tak mě moc netrápila možnost, že to nebude vypadat dobře. A pak přišlo překvapení! Ty tužky jsou úžasně měkké, úplně kloužou po víčku a zanechávají po sobě sytou vrstvu barvy - v případě hnědé tužky naprosto stačí místo přejet pouze jednou, fialová je v intenzitě malinko slabší a chce to lokálně trošku poupravit. Postupovala jsem tak, že jsem tužku nanesla na celé pohyblivé víčko a částečně i do ohybu oka, pak jsem vzala štěteček a přechod rozblendila a bylo hotovo! (Berte ty fotky na oku trochu s rezervou, ono to vypadá flekatě a že to není hezky vystínované, ale ve skutečnosti to vypadalo mnohem lépe. Nevím proč, ale krémové produkty skoro vždycky na mých fotkách vypadají nerovnoměrně nanesené, to je taky důvod, proč tu stále nemá recenzi Chanel Illusion D´Ombre nebo MUFE Aqua Cream - ač jsem se snažila několikrát, fotky za nic nestojí.) Hnědou tužku jsem nanesla na holé víčko bez báze, pod fialovou jsem použila bázi pod stíny Elf. A čekala jsem, co se stane, kontrolovala jsem výsledek v zrcadle snad každých 15 minut, abych mohla přesně říct, za jak dlouho se slily. Nedělo se nic hodinu, dvě, tři... To už mi začalo být divné, tak jsem po těch stínech zašmrdlala prstem. Nic se na něm nezachytilo, ani náznak barvy, stíny zaschly a držely jako přibité! Celé odpoledne, celý večer, i o půlnoci, 12 hodin po nalíčení, vypadaly pořád dokonale. Tak jsem se naštvala, to přece není možné, aby to takhle drželo! A šla jsem v nich spát. Odlíčila jsem si pouze pleť a oči nechala tak jak byly, byla jsem ráda, že jsem použila jen tenoučkou vrstvu řasenky a doufala, že můj experiment řasy přežijí bez větší újmy. Jo a před spaním jsem si ještě pobrečela u dojemného romanťáku. Ráno jsem se probudila a okamžitě jsem sahala po zrcátku, abych zkontrolovala stav stínů. Ve vnějších koutcích se trochu setřely, asi neodolaly intenzivnímu mazlení s polštářem, ale zbytek víčka byl pořád pěkný, stále byla barva intenzivní a jednolitá, bez náznaku slité čárky. A to obě oči, i to bez báze! Tak teď jsem se ale už vážně začala bát, co že jsem si to na ten obličej skoro vytetovala, vždyť to nedám dolů a budu určitě aspoň týden chodit s jedním okem hnědým a druhým fialovým! Nebudu vás napínat, šlo to naprosto bez problémů :-)

Teď už vím, že jsem tenhle výrobek hodně podcenila. Vůbec jsem nevěřila tomu, že se to skutečně bude dát použít jako stín a že to bude držet a Barry M mě velmi příjemně šokoval. Hnědou barvu určitě unosím i jako stín, fialová je příliš tmavá, takže ji budu muset zkombinovat s něčím světlejším.

Pro mě jsou tyhle tužky nejlepším úlovkem za poslední dobu a všemi deseti je doporučuji! Nadchly mě asi tak 100x víc než Color Tattoo - přece jen to asi s tou mastnotou mých víček nebude tak tragické, když ji něco dokáže překonat. Ať už chcete tužku na linku, která přežije téměř vše, nebo je využijete jako stíny, za 139Kč je to skvělá volba. Koupíte na mojesminky.cz. 








22 komentářů:

  1. vypadají krásně a tobě strašně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Povedená recenze. Spací test se evidentně vyplatil :) A ty barvy jsou nádherné! Jdu čeknout, jaké další barvy jsou v nabídce... :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  3. téda vypadají parádně a za tu cenu.. By byl hřích je tam nechat :D

    http://michaela812.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Mám tu fialovou a taky jsem z ní nadšená, jen vymýšlím, jak ji nosit, protože na all-over-eyelid se zrovna necítím a jako linka mi nepřijde dostatečně výrazná..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jn, na fotce to sice nevypadá špatně, ale v reálu to na celé víčko určitě není. Asi to nějak nakombinuju s pudrovými stíny a dám ji jen do crease.

      Vymazat
    2. Na večerní líčení mi to nevadí, ale na den to není nic pro mě, věčného linkátora. :D Ale když přijdeš na něco slušivého, tipy uvítám. :)

      Vymazat
  5. Ta fialová je božská a navíc ti ohromně sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale je moc tmavá na takové nošení :-(

      Vymazat
    2. To bych neřekla, podle mě vypadá naprosto perfektně! Nemohla bys plís někdy vyzkoušet jak budou držet na waterline?

      Vymazat
  6. ta fialová ti moc sluší! a vůbec mi nepřijde, že by barva působila flekatě, fakt moc pěkné :) Připomínají mi voděodolné tužky Jumbo od Sephory

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu Sephoráckou ještě nemám vyzkoušenou, ale pak je určitě porovnám :-)

      Vymazat
  7. Krásná sytost a ty barvy... :) nádhera

    OdpovědětVymazat
  8. super recenze na hodně povedený výrobek! já jsem tyhle tužky ani v novinkách nezaznamenala, což teď vidím jako obrovskou chybu, kterou musím napravit. hodně se mi líbí ta fialová, je nádherná a sluší ti. nejspíš ji vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  9. No báječná recenze :) Spací experiment - to už je test testů...a když píšeš, že to relativně obstálo, tak myslím, že mám další věc co chci - tu hnědobronzovou! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Teda ta fialová je naprosto parádní:0)

    http://www.curllygirll.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. tak tá fialová je uplne krásnučká :)

    OdpovědětVymazat
  12. ta druhá je báječná!

    OdpovědětVymazat
  13. Hrozně jsem chtěla Color Tattoo, ale když ti nevydržel, tak nevím.. mně totiž dlouho stíny nevydrží, až teď, co jsem zkusila bázi Artdeco mi drží celý den! Sice vyblednou, ale to bude kvalitou stínů, žádné slité čáry. Takže tvoje recenze mě donutila hned objednat tu Bronze a Gun Metal (přemýšlela jsem o těch Sephora tužkách, potřebuju černou, ale tahle vyjde lépe, tak jsem jí vzala taky), tak jsem zvědavá jak uspějou:-) Dík za recenzi.

    OdpovědětVymazat
  14. ta fialová je nádherná:-)!
    krásně ti navíc sedne:-)

    OdpovědětVymazat
  15. to jsi mě úplně nalákala!fialová je super

    OdpovědětVymazat
  16. To vypadá nádherně ! Na nějaké večerní líčení bych si jednu tmavší pořídit mohla ):)

    OdpovědětVymazat
  17. ta fialová se mi strašně líbí, miluji fialovou, ale málo který odstín mi sluší :((

    OdpovědětVymazat