neděle 17. června 2012

Manhattan Water Flash Lipgloss 53C

Nejen Ingot, ale i Manhattan má svoje nové lesky na rty ve zkumavce! Někoho tato inovativní myšlenka napadla a asi na ní dost vydělal, když svůj nápad prodal hned několika firmám.
Lesk od Inglotu nemám a ani jsem ho zatím osobně neviděla, takže vše, co o něm vím, pochází z článku Mily. Řekla bych, že lesky si jsou podobné nejen svým balením, ale i vlastnostmi. Uvnitř tubičky obou lesků se nachází klasický houbičkový aplikátor. Lesk samotný není vůbec lepivý a také mi vydrží na rtech cca hodinu, jako Mile. Čekala jsem, že barva tubičky bude odpovídat barvě lesku, ten je ale mnohem víc průhledný, takže rty jen lehce tónuje do červenorůžova. Do vrásek zalézá minimálně, pokud mi zrovna neujede ruka a nenapatlám si makeup až na rty, jako se mi to povedlo na ukázkové fotce - takže tam mi trochu zvýraznil ten makeup. Slibuje mokrý efekt a to plní na 100%. Ještě víc než balení mě nadchla vůně, je totiž melounová, mňam! 
Rozdíl bude v ceně, Inglot by měl stát 230Kč, Manhattan stál 95Kč - v přepočtu, protože sehnat u nás tuto značku začíná být téměř nemožné a mně velmi chybí, takže při žádné návštěvě německého DM neodolám a něco si pořídím. Pokud tam budete mít cestu, mrkněte na tyto lesky, mají je tuším v šesti odstínech.







8 komentářů:

  1. vypadá hezky, no škoda, že se tady už nedá tato značka prakticky sehnat.. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, škoda, že jsem tohle v Německu neviděla,když jsem tam nedávno byla... takže asi hoodně čerstvá novinka:)

    OdpovědětVymazat
  3. to bylo to první, co mě napadlo, ten lesk vypadá jako od Inglotu :) já zas nezkoušela tento, ale Inglot je na rtech příjemný a nelepí, výdrž je spíš menší, ale bude to asi dost podobné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pane bože! to chci !! .)

    OdpovědětVymazat
  5. Na rtech vypadá moc hezky, vážně úžasný odstín :) Škoda, že jsem při své poslední návštěvě Drážďan měla na nákupy jen pár minut a Dmko jsem jen tak proběhla :(

    OdpovědětVymazat
  6. Já to chciii :((( Melounovou vůni miluji absolutně ve všem.. zrovna ted meloun jím :))

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá moc hezky na rtech, tak šťavnatě. :) Já jakmile jsem v německém DM, tak si obvykle od Manhattanu něco odnáším.

    OdpovědětVymazat
  8. No vidíš a mě první napadlo, že to vypadá jako zvýrazňovač:-D Ale na rtech vypadá moc pěkně.
    Mě psali z Coty (nebo kdo to zastupování pro naší republiku vlastní?), že uvažují o návratu Manhattanu do našich drogérek, ale nebyli mi bohužel schopní odpovědět v jakém horizontu:-( Takže si musíme držet palce.

    OdpovědětVymazat