čtvrtek 28. června 2012

L´oréal Color Infaillible 015 Flashback Silver

Existenci těchto stínů jsem sice zaznamenala už celkem dávno, ale nikdy jsem jim v drogerce nevěnovala zvláštní pozornost, ani jsem je nezkoušela. Pak jsem si ale jednou všimla, že mají nějak víc odstínů. Vyzkoušela jsem jich pár na ruku a zamilovala se! Ta jemnost, ty intenzivní a nádherně třpytivé barvy! Při každé příležitosti jsem si pak vždycky pomalovala celý hřbet ruky a kochala se, dokud jsem stíny někde neotřela. Ale do nákupu se mi moc nechtělo, přece jen 229Kč v Rossmannovi, v DM ještě o dvacku víc... Říkala jsem si, že když budu trpělivá, dá Rossmann 25% slevu na celý L´oréal a hned bude cena sympatičtější, třeba by mohl přijít na řadu hned po Astoru... a tak se také stalo, takže od pondělí jsou k mání za 169Kč, s kuponkem na 10% slevu už je to jen nějakých 150Kč a to docela jde, ne? V návalu nadšení jsem skoupila hned pět odstínů!

Dnes to bude ale jen o jediném z nich, mém absolutním favoritovi a to je Flashback Silver. Nenechte se zmást fotkami, protože to není čistá stříbrná, jak se může zdát. Má krásné a ve skutečnosti poměrně výrazné odlesky dorůžova. Je velmi lesklý a ještě obsahuje drobounké třpytečky, takže ne pro všechny to bude asi odstín na denní nošení. Pro mě ano a dokonce nepotřebuju ani žádné další příkrasy v podobě tmavšího stínu do crease nebo linky, bohatě mi stačí nanést stín prstem na celé víčko, rozblendit přechod, řasenka a můžu vyrazit ven. A cítím se v tom moc dobře a řekla bych, že mi jde k očím. Třpytečky nikam nepadají, stín drží celý den tak, jak jsem ho ráno nanesla. Ještě musím vyzkoušet, zda mi půjde nanášet štětcem, napoprvé mi to tedy moc nešlo, ale je fakt že jsem sáhla zrovna po nepříliš kvalitním kousku (E.L.F.), příště zkusím štětec na korektor, který se mi na krémové stíny docela osvědčil. Jak už jsem psala výš, jsou velmi jemně namleté, je to asi nejjemnější stín, který vlastním (a že jich mám opravdu dost). Není to pigment, není to pudrový stín, není to ani stín krémový, je to přesně něco mezi.  

Až vyzkouším ostatní odstíny a nasbírám fotky "v akci", určitě vám detailněji představím i ty další, které jsem si vybrala. Pokud budete mít možnost, určitě se v Rossmannu u stojanu L´oréal zastavte a podívejte se na tyto nenápadné krabičky. Podle mě jsou tím nejlepším z kategorie stínů, které v českých drogerkách najdeme.







Tenhle swatch jsem "našvindlovala", nicméně záměr se mi povedl, takhle nějak ten stín ve skutečnosti vypadá! Jinak je ale přetřený Barry M Duzzle Dust 86.


bez blesku


S bleskem, vybrala jsem úmyslně nedoostřenou fotku, protože jen na těch se ukázal aspoň trošku ten třpytivý odlesk.


Tohle všechno vás čeká!


28 komentářů:

  1. Teď jsi mě nalomila, už dlouho nad nimi uvažuju, ale slevu v Rossmannovi jsem nezaznamenala. Zujala mě ta čokoládová a sahara, a khaki :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta čokoládová mi přijde nejslabší, je nejméně pigmentovaná a lesklá, taky jsem ji napoprvé nevzala a vracela se pro ni až druhý den - chtěla jsem k těm ostatním i nějakou tmavší do vnějšího koutku.

      Vymazat
  2. tiez po nich uz dlho pokukujem, ach, preco len nemame na SVK Rossmann! V DM su priserne drahe, tiez cakam na nejaku zlavu.. Tesim sa na swatche a ostatne tiene v akcii, aspon si budem vediet lepsie vybrat :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DM mívá ty slevy nic moc, tak držím palce, ať narazíš na nějakou fajn akci!

      Vymazat
  3. to mi nedělej :-) stínů mám doma kupu, netrpělivě čekám na color tattoo a teď mi ukážeš ještě tohle. Moc se mi líbí, nasadila si mi brouka do hlavy.

    OdpovědětVymazat
  4. Viennetko, ty máš úplně jiné odstíny, než jsou dostupné v Brně :). Já mám dva a taky si myslím, že je to to nejlepší z drogerie! (Color tattoo jsem ještě nezkoušela) A chystám se koupit si i ty "tvé" barvy. Jen je sehnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardon za chybějící "t" ve jméně!

      Vymazat
    2. To nic ;-)
      Ono tam bylo víc odstínů, ale já sáhla po bezpečných barvách, které unosím, líčím se stále stejně v neutrálních tónech, nějakou jinou barvu vytáhnu tak jednou za měsíc :-(

      Vymazat
  5. Taky jsem na ně mrkala, vypadají jako levnější varianta GA Eyes to Kill stínů, které jsem vždycky obdivovala. Ani nevím že je nějaká slevová akce, tak to si pro ně doběhnu :D Díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si jich už taky párkrát všimla, pak jsem ještě viděla v nějakém časáku, jak s nimi líčí a barvy vypadaly krásně. Nevíš, prosím tě, do kdy ta akce na Loreal trvá?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že tyto akce trvají vždycky celý měsíc, ale 100% jistá si nejsem.

      Vymazat
  7. Vyzerá skutočne nádherne avšak mne nikdy strieborné očné tiene nepristali. Asi budem musieť len tíško závidieť.:( :)

    OdpovědětVymazat
  8. U nás ich v DM tiež majú, ale menej farieb. Mňa zaujala taká dosť výrazná zelená farba ale keď som po nich prešla tak absolútne nefarbili!! Asi boli príliš stlačené alebo ochytané, ale vôbec neboli vidieť tak som bola sklamaná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvláštní, podle mě barvily perfektně naprosto všechny a zkoušela jsem i jiné než ty, co jsem si koupila.

      Vymazat
  9. Hele, nevypadají vůbe špatně, ale mám na tebe dotaz. KDE VZÍT TY 10% KUPONKY?? :D Včera jsem byla v drogerii nakupovat pár základních věcí a hypnotizovala jsem paní předemnou, která jich měla v ruce snad deset. Krkna. :D
    Ale já je prostě nikde jinak neviděla, samozřejmě by mě zajímaly. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem na FB Ordinary Life, že prý chodily do schránky. Mně nic nepřišlo, jak jsem si slevu zařídila ti když tak řeknu soukromě ;-)

      Vymazat
  10. Já miluju stíny od loreálu, proto, když mi přestali vyrábět předchůdce těchto, tak jsem začala syslit tyto :-D. Už mám doma tři barvy (Bronze Divine, All night blue a Endless chocolate) a chystám se v rámci slevy, o které píšeš, na další. Koukala jsem přesně na ty, co popisuješ, ale nemohla se zatím rozhodnout které vzít, takže se tam vydám příští týden. Ty stíny jsou super. Ale nanášení prstem mi nepřijde moc praktické (i když na oficiálních stránkách L`Oreálu to doporučují). Mám delší nehty, takže se mi pak stíny dostávají i za ně a špatně se mi strká prst do kalíšku. Navíc se prstem špatně dostanu do koutku oka. Zkus je nanést (všemi kosmetickými blogerkami tak nenáviděným) aplikátorem s houbičkou. Mně se s ním u těchto (vlastně skoro u všech stínů) pracuje nejlíp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, aplikátor s houbičkou je na ně super, taky jsem se k němu ráda vrátila :-)

      Vymazat
  11. Peti, nahlodaná tvojí recenzí a slevami v Rossmannu jsem neodolala a Flashback silver si taky koupila a je úžasný, nevěřila bych že drogerkové stíny můžou být tak kvalitní, skvěle pigmentované a s dlouhou výdrží i v těchhle vedrech:-) Takže když už ta sleva byla, tak jsem přihodila ještě Endless Chocolate, Permanent Khaki a Eternal Black. A ze všech jsem nadšená, snad jen Eternal Black má chybičku, že při aplikaci štětcem opadávají třpytky, které jsou dost velké, ale když se aplikuje prsty tak bez problémů a na linku je naprosto dokonalý! Ještě mám v plánu dokoupit další asi tři barvičky :-) A ještě na mě doma čekají na vyzkoušení paletky Star Secret Quad Pro Doutzen Kroes a Milla Jovovich, tak jsem zvědavá, jestli budou stejně kvalitní. A ještě jsem se chtěla zeptat, nemáš zkušenost i s l´oreálovými Color Appeal Chrome intensity?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, já je teď nosím denně, bez báze a ono to drží a drží! Jsem v šoku, fakt jsou téměř dokonalé a taky přemýšlím ještě o dokoupení nějakých odstínů :-) Ale nanáším je prstem, pěnový aplikátory neuznávám a štětcem to moc nejde.
      S těmi Chrome mám taky výbornou zkušenost, mám tři odstíny a všechny jsou báječné. Rozhodně doporučuji, akorát ta cena nic moc, já měla štěstí a dva ulovila ve výprodeji za pade.

      Vymazat
  12. Peti z těch infaillible bych chtěla ještě minimálně purple obsession a all night blue, ale nepohrdla bych ani sassy marshmallow, innocent turquoise, naughty strawberry a metallic lilac. No je jich dost koukám :-) Těším se na recenzi dalších odstínů :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Nechystáš náhodou v blízké době swatche stínu Endless Chocolate? Chtěla jsem koupit, ale v tý drogerce mi přišlo, že to není taková pěkná hnědá, spíš tmavší, špinavá, možná je to tím jejich světlem.. Jinak výdrž potvrzuji, mám ten Naugty Strawberry a drží líp než celý slavný Color Tattoo. Díky za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kendro, pokusím se, ale mám momentálně rozbitý foťák, takže je pro mě vytváření nových příspěvků trochu složité a čerpám spíš ze zásob starších fotek. Jinak mně se ta barva v drogerce taky tolik nelíbila, dokonce mi přišly špatně pigmentované, ale po několika použitích jsem z tohohle odstínu nadšená stejně jako ze všech ostatních.

      Vymazat