čtvrtek 7. června 2012

Sephora Modern

Už jenom čekám, kdy mi někdo doporučí, ať se jdu s těmi lakovými posty bodnout, když to neumím pořádně vyfotit... Píšu to nerada, ale je to tu zas - moje fotky realitě moc neodpovídají. Modrý shimmer na fotkách převálcoval základovou barvu, která je fialová a ve skutečnosti je to opravdu vidět. Mrzí mě to o to víc, že problémy se zachycením reality má jen můj foťák, Míně se ho povedlo nafotit mnohem lépe. 
Ač to tedy na mých fotkách vypadá jako tuctová navy, ve skutečnosti je to velmi zajímavá fialová, rozhodně žádnou podobnou nemám ani neznám. Má růžový základ, soudě z barvy tamponku při odlakování a taky mi zanechal růžový nádech na nehtech. Lakoval se dobře, i když byl vodovější a měl snahu mi ze štětečku utíkat, dalo se to zvládnout. Stačily mi dvě vrstvy. O výdrži bohužel nic nevím, protože jsem ho na sobě měla asi tak 20 minut.









19 komentářů:

  1. Vypadá pěkně, moc dobře znám, když foťák nezachytí pravou barvu .. :)

    petulabook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Mám s foťákem úplně stejný problém, u jednoho laku mi shimmer taky změnil realitu, tak jsem se to snažila upravit v pohotoshopu, byla jsem se svou prací nadmíru spokojená, na mém monitoru se k realitě velmi blížil, ale na přítelově monitoru to zas bylo úplně jinak... omg! jinak něco podobného právě mám, ten odstín se strašně dobře nosí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, asi se budu muset to upravování barev taky naučit, třeba to aspoň občas pomůže :-)

      Vymazat
  3. Hele, di se s těma lakovejma postama bodnout, když to neumíš pořádně vyfotit:-D

    OdpovědětVymazat
  4. No mně zase foťák žere barvy a to fest, takže žádné fotky s líčením zatím nemám. :( Viděla jsem ho v sphoře a je to krásná barva. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá moc luxusně :))

    http://skyandbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Kráásný lak, i když říkáš, že fotky nejsou ono, vypadá moc pěkně :))

    http://michaela812.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě než jsem rozklikla celý příspěvek, první, co mě napadlo, bylo, že ti strašně sluší - a fakt že jo! :)
    Skvělý...;)

    OdpovědětVymazat
  8. Great purple, reminds me of Chanel Vendetta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. It could be, but Vendetta is more darker and has less shimmer :-)

      Vymazat
  9. Och, ten je nádherný! Úžasná temná lehce třpytivá modř, a hlavně ten lesk jako blesk!! Dokonalost. Chci ho. Znáš nějakou alternativu? Protože mě tyhle malé lahvičky nebaví kupovat, když už, tak už řádný objem a ne 5 ml pidižvíky...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, asi neznám. Myslela jsem si, že bude podobný Elf Dark Glitter Purple, ale ten je o hodně tmavší a má větší ty třpytivé částečky. Je to podle mě docela unikátní barva.

      Vymazat
  10. Jůůů, vypadá bezva. Just a question ze zvědavosti - proč jsi ho měla jen 20 min? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen 20 minut a jen na 4 nehtech pouze kvůli fotkám, nechtěla jsem ho Míně moc vypotřebovat, když je tak maličký :-)

      Vymazat
  11. modry lak jsem jeste nemela, ale ten vypada uzasne. btw. kvalitni fatky.
    she-is-the-1.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Peti, mne prijde,ze jsi ten lak nafotila krasne, moc se mi libi, je to nadherna modra!

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá nádherně na léto!

    www.dukanova-dieta.blogspot.cz
    Tlustoprdka

    OdpovědětVymazat