neděle 24. června 2012

Tag 7 smrtelných hříchů

Nejdřív mě vůbec nenapadlo se tohohle tagu zúčastnit, ale čím víc jsem jich přečetla nebo shlédla na videu, tím víc mě to bavilo až jsem se nakonec odhodlala k vytvoření mé vlastní verze - tady je :-)

1. LAKOTA
Jaký nejlevnější a nejdražší kosmetický výrobek vlastníš?
Bohužel jsem nikdy nepotkala výprodej Essence za 5Kč, takže jsem musela docela zapřemýšlet, co z mého kosmetického arzenálu skutečně stálo nejméně. Došla jsem k tomu, že to byl štěteček Alverde, který jsem kupovala za různé ceny, ta výchozí byla snad 60Kč a postupně se snižovala až ty poslední dva stály 9,90Kč.  Celkem jich mám asi 6 a kromě toho jediného zabaleného (rezervního) na fotce je všechny používám i přestože to tvarově není můj nejoblíbenější štěteček na gelové linky. 

I u nejdražšího výrobku jsem měla docela problém, protože jsem zjistila, že vlastním spoustu věcí, které se prodávají za velmi vysoké ceny, nicméně já za ně takovou sumu nezaplatila, takže je nemohu počítat. Proto jsem skončila opět u štětců, a to sady Sigma, která stála 100 dolarů.



2. HNĚV
Jaký kosmetický výrobek miluješ a zároveň nenávidíš? Co pro tebe bylo nejtěžší sehnat?
Miluji a zároveň nenávidím gelové linky! Strašně ráda je kupuji, vlastním spoustu odstínů (na fotce ani nejsou všechny) a i je ráda a téměř denně používám, nicméně mě strašně štve, že moje linka se ani zdaleka nepodobá krásně tenkým a dokonale rovným linkám jiných blogerek či profesionálních vizážistek. Snažím se, trénuji, neustále kupuji nové štětečky, ale pokroky jsou téměř neznatelné, protože mi to kazí ruce, které nemají ani špetku výtvarného talentu.

Coby nejhůře sehnatelná bývá často zmiňovaná Naked paletka od UD. Ano, vím, že jeden čas, když ještě byla pouze první verze, byla všude vyprodaná a čekalo se na ni dlouho, ale teď jí je všude plno, takže její nákup pro mě znamenal lookfantastic.com - add to bag - checkout a za pár dní jsem ji měla doma. Proto nejhůře sehnatelné pro mě byly produkty, u kterých jsem zjistila, že je nutně musím mít až několik měsíců poté, co byly všude vyprodané. Víc než půl roku jsem prohledávala různé eshopy, ale hlavně Aukro a ebay a u dvou věcí, které mi opravdu nejvíc ležely v hlavě, jsem nakonec uspěla - MAC tvářenka Ripe Peach a stín Bourjois. Paradoxem je, že ani jednu z těch věcí teď nepoužívám...



3. OBŽERSTVÍ
Jaký je tvůj nejchutnější produkt?
Neříkám, že mě nikdy nelákalo ochutnat pěkně vonící tělové mléko nebo sprcháč, ale nikdy jsem to neudělala, takže musím zmínit pouze produkty, které ochutnávám tak nějak nechtěně, protože se používají na rty a tak se moc nedá vyhnout tomu, že je sníme (prý průměrná žena sní za život 2,5kg rtěnek a lesků!). Nejvíc mi voní a zároveň chutnají například balzámkortěnky od Essence, rtěnky od Rimmelu nebo lesky Stay with Me také od Essence.


4. LENOST
Co vynecháváš, protože jsi líná?
Tělová mléka a krémy. Ráda tyhle voňavé věci kupuji, ale používat je je pro mě neustálý boj s leností. Pokud ten boj vyhraji alespoň 2x týdně, považuji ten týden za úspěšný :-) Většinou mě k namazání donutí až pocit svědění, to se radši opravdu nemažu, než abych se celý večer škrábala.
Z dekorativní kosmetiky vynechávám nejčastěji rozjasňovač, ale to není z lenosti, ale spíš z nedostatku času. Pokud si na líčení vyhradím málo času a nestíhám, bohužel to většinou odnese právě rozjasňvač, protože ačkoli se mi jeho efekt na tváři líbí, do mého nezbytného minima nepatří.


5. PÝCHA
Jaký kosmetický produkt ti dodává nejvíce sebevědomí?
Sebevědomí mi nejvíce sráží pokud se mi zblázní pleť a vyleze mi nějaký nepěkný pupínek a také nevýrazné oči, proto jsem v tomhle bodě musela zvolit věci dvě, a to korektor a řasenku.


6. SMILSTVO
Co tě nejvíce přitahuje na druhém pohlaví?
Uff, to by bylo na dlouho. Pokud bych ale mohla zmínit pouze jednu vlastnost, velmi mi záleží na tom, aby to byl optimista a pohodář.

7. ZÁVIST
Co bys nejraději v současné době dostala dárkem?
To je těžké, já si koupím všechno, co chci, nečekám, až mě někdo obdaruje :-) Ale tak je pár věcí, po kterých toužím dlouho, ale ještě se na ně kvůli jiným nákupům nedostalo. Třeba kouzelná tvářenka s kočičkou od Holika Holika by mi udělala velikou radost :-)

33 komentářů:

  1. No ta tvářenka s kočičkou je nádherná!:-) Trošku otázka mimo-za jak dlouho ti prosím dorazí věci z lookfantastic?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepamatuji si to přesně, ale určitě to netrvalo déle než dva týdny.

      Vymazat
  2. Ahoj, ta tvářenka je opravdu úžasná!

    Anna

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tenhle TAG je můj oblíbený. Vždy si ráda přečtu článek s ním. Ten tvůj nebyl vyjímkou :)
    A tvářenka s kocourek nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
  4. taky se mi nikdy nepodařilo narazit na výprodeje za 5kč:/ :D asi mám na to smůlu nebo chodím do špatných obchodů:) a naopak, já bych se bez tělových mlék a krémů asi neobešla:) alespon ve dnech, kdy jsem doma.. to se musím namazat vždy, jinak bez toho nemůžu jít spát :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, kočička mě taky dostala, jako všechno kočičí :) Ale dotaz mám jiný - co ty gelové linky od Zoevy? Jaké jsou? Jak se s nimi pracuje? Jak dlouho vydrží? Zkus je porovnat třeba s těmi Essence, ty znám, tak abych si udělala představu. Díky! ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, já na ně teď v létě plánuji recenzi, mám je v takovém poměrně divokém zeleném odstínu, tak je nenosím zas až tak často. Jsou fajn, od těch Essence se příliš neliší.

      Vymazat
    2. Bezva, to ráda slyším. A na recenzi se těším! :-) Protože slova jako "divoký" a "zelený", na to slyším až moc dobře ;)
      V.

      Vymazat
  6. Hele, ale ta otázka zní, jaký nejlevnější výrobek vlastníš a ne jestli jsi ty za něj zaplatila, ne?:-D tj. nejlevnější máš stíny Essence, které stály 5 korun, ale tys za ně nedala ani korunu:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si nemyslím, podle mě je pointa té otázky právě v těch cenách, které jsem zaplatila, bez ohledu na hodnotu věcí a dárky bych do toho vůbec nepletla.

      Vymazat
  7. Kocicka je uzasna :D. A s linkama to mame stejne :(. Neumim kreslit normalne, natoz na ocich :(.

    OdpovědětVymazat
  8. Jinak na kočičku bude brzy recenze... Když jsem včera hledala její obrázek, zjistila jsem, že je zlevněná víc než normálně, tak jsem ji odklikla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tý jo, potvoro jedna... (tuto ti fakt závidím, i když bych raději tu druhou barevnou variantu).

      co jsem se vrátila, tak zrovna dneska jsem si říkala, že v oblasti tvářenek jsem si koupila, po čem mé srdce toužilo už dlouho. a že asi už po ničem netouží. nebo možná po nějaké té illamasqua a pro formu možná nějaký mac... a ty mi jak na potvoru musíš připomenout, že po této vlastně taky toužím. a nejen, že mi to připomeneš, navíc si to i koupíš, abych mohla fest závidět.

      jako fakt, jděte s tím někam, přestávám číst blogy, začínám číst finanční poradenství, copak kradu nebo co???

      Vymazat
    2. Kam na to chodíš? Maj ještě něco kočičkovýho?

      Vymazat
    3. Jo, prosím, prosím, potřebuju nutně něco kočičkovýho! Když ty Dejničky tlapičkový rtěnky stojí, kolik stojí, to budou dřív pryč než se pro ně rozhoupu :( Dobrý tipy na cokoliv se hodí vždycky, jenom je otázka (jak trb píše), kde na to pak brát :DD

      Vymazat
    4. Rtěnky jsou sice dražší, ale aspoň dostupný- mi s Mínou pláčeme nad nesehnatelnýma stínama a pudrem z tý samý kolekce!:,-(

      Vymazat
    5. No, ale limitka je to celý, ne? Takže až se tlapičkový rtěnky doprodaj, tak prostě taky nebudou. Oprav mě, jestli si to myslím blbě.
      Jo a mně se hrozně líbila podobná (i když nekočičková) tvářenka s reliéfem od Misshy - tady:http://lotuspalace.blogspot.cz/2010/01/missha-m-signature-blossom-garden.html Ale myslím si, že už je to taky starší záležitost a teď se jenom občas někde vyprodává... :-/

      Vymazat
    6. No to máš pravdu, je to limitka celý, ale třeba těch rtěnek je ještě i na ebay hafo, ale stíny a pudr né:,-(
      Tak jsem to psychicky nevydržela, našla Holiku na ebay a už je koupená...a teď si nařizuju minimálně týden zaracha!!!

      Vymazat
    7. Dejni, u koho jsi nakupovala? Nemám teda jejich sortiment úplně komplet nastudovaný, ale kočičky mají třeba i na obalech BB creams http://www.ebay.com/itm/320907686507?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649#ht_5252wt_1163.
      Tu tlapičkovou rtěnku si taky musím koupit! Jsem myslela, že ty odstíny budou moc tmavé, ale na fotkách Míny se mi moc líbily.
      A Missha tvářenka je taky úžasná, na takovýhle věci mě nalákají snadno!

      Vymazat
    8. Nakonec jsem koupila tady, byla momentálně nejnižší cena plus nějaký dárek:
      Hmm, tak nevim proč, ale ipad mi nechce vložit odkaz- je to prodejce luckygoldstar, cena 20,56 , poštovné v ceně.
      Máš od nich nějaký Bb nebo plánuješ?
      My jsme s Mirkou před tím projížděly swatche a zdály se nám akorát, tmavé určitě ne, to já nerada, tak toho neboj;-)

      Vymazat
  9. Jako milovnik kocicek tu tvarenku musim take obdivovat!!

    OdpovědětVymazat
  10. Super článok, dobre sa čítal :) Inak MAC Ripe Peach vyzerá nádherne! Tiež to tak často mám, že čo zháňam strašne dlho tak to nakoniec najmenej používam :/

    OdpovědětVymazat
  11. Téda ta poslední tvářenka, to je nádhera, připomíná mi tu od Lancome s reliéfem Paříže :-) takovéhle blbůstky můžu :))

    OdpovědětVymazat
  12. tak ta tvářenka mě dostala :D Je suprová .. já mám taky nejraději lesky od essence..chutnají fakt skvěle :))

    OdpovědětVymazat
  13. Tvářenka s kočičkou je opravdu nádherná a s řasenkou a korektorem to mám stejné. :)

    OdpovědětVymazat
  14. s tou linkou to mam dost podobne, dokonca by som povedala, ze rovnako, a kvoli UD Naked som preliezla asi 5 Sephor v NY, az tam som pri skusani testtera zistila, ze ju nutne potrebujem, len bola vypredana..:D

    OdpovědětVymazat
  15. Tyjo, jako bych ten tag psala já skoro! :)

    Menší OT - už podruhé narážím na blozích na Holiku, já sem v asijských značkách lama a náhodně jsem objevila na ebay bázi na skrytí pórů právě od Holika holika, tak se chci zeptat, jestli s ní čirou náhodou nemáš zkušenost? Recenzí jsem našla dost málo, ale chci ji zkusit....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, bohužel nemám, já na ty báze moc nejsem, přijde mi, že mi na tom hůř drží makeup, takže je považuju za naprosto zbytečný produkt. Ale pokud ji vyzkoušíš, ráda si o ní přečtu :-)

      Vymazat
  16. Kočička <3 je úžasná. Těším se na recenzi, dívala jsem se i na ostatní sortiment Holika holika.

    OdpovědětVymazat
  17. Ta kočička je fakt miloučká. Ta by se mi taky líbila :).

    OdpovědětVymazat