sobota 30. června 2012

OPI If You Moust You Moust

Co říkáte na Minnie kolekci od OPI? Podle mě nic extra unikátního, ale jsou to líbivé odstíny - myšleno ty tři klasické laky, ten srdíčkový kýč je hrozný. Dnes si dáme nejsvětlejší z nich, středně růžový krémík. Lakování překvapivě nic moc zážitek, dělal díry a byly nutné 3 vrstvy. Je pěkný, ale stejně se nemůžu rozhodnout, jestli si ho mám nechat nebo ne. Pere se ve mně "musím mít všechny pěkné růžové laky na světě" a "padesátý růžový fakt nepotřebuju". Navíc se líbí kamarádce, chce abych jí ho koupila, tak když jí přenechám ten můj, ušetří mi to "práci" :-D Jenže když mně tyhle barvy tak sluší (já vím, jsem skromné děvče) a cítím se v nich fajn... Kdo mi poradí co mám dělat?








s efektovým nadlakem CND Gold Sparkle


14 komentářů:

  1. pekny :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná barva, vypadá fakt úžasně. No, já bych si ho asi nechala, protože nemám ani jeden růžový lak :D.. Ale jestli jich máš přes padesát, tak bych ho dala asi té kamarádce. Stejně je to pořád dokola růžová ne :-)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. panebože to je tááák nádherná barva!

    OdpovědětVymazat
  4. tak tahle růžová mě fakt baví! moc pěkný odstín :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já ještě nevím jestli mi sluší, ale asi bych si ho nechala už jenom kvůli tomu názvu:-D

    OdpovědětVymazat
  6. za tuto ruzovu mas u mna palec hore:)

    OdpovědětVymazat
  7. Krása, taky musím krotit svoji úchylku na tyhle růžový a nekupovat si každej :)

    Jinak, mě se líbí i srdíčkovej a to moc, nemít ten od Maybelline, jdu do něj :)

    OdpovědětVymazat
  8. No, to jste mi moc neporadily :-) Asi ho přenechám kamarádce, stejně bych ho teď hooodně dlouho nelakovala.

    Ty srdíčka jsou svým způsobem pěkný, ale nenosila bych to. Mám ráda glitry různých velikostí a tvarů a šupinky, ale nesnáším srdíčka / hvězdičky atd. a pak takový ty "čárky".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem si ho včera mousela nalakovat a myslim, že si ho mousíš nechat! Na mě je tmavší než na všech fotkách co jsem viděla a jsem za to ráda, líbí se mi moc a myslím, že žádnou takovou růžovou nemám (nebo si to nepamatuju:-D).

      Vymazat
    2. Kašlu na to, zas až tak unikátní není ;-)

      Vymazat
  9. No, upřímně, kdybys ho nemohla udat, hlásím se do pořadí, je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  10. Růžovou nemám ráda, ale tenhle se mi líbí (což teda moc nechápu, když je to ta nejrůžovější na světě..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky občas okouzlí barva, kterou nemám vůbec ráda - třeba nesnáším oranžovou a ChG Riveting se mi líbí moc!

      Vymazat