neděle 3. června 2012

Maybelline Color Tattoo 35 Tough as Taupe, 25 Bad to the Bronze

Prý že budou Color Tattoo dostupné i u nás? No výborně, tak to je asi nejvyšší čas na recenzi :-)

Myslím, že většina z vás už o nich minimálně pár slov četla, takže vysvětlovat, že se jedná o krémové stíny, asi nemá vůbec smysl. Nastíním vám trochu moje očekávání - chtěla jsem odstíny, které běžně unosím a které budu moci nosit samotné, bez kombinování s jinými barvami. Čekala jsem výbornou konzistenci a že se budou stíny velmi dobře nanášet a roztírat, nebude problém ani s vrstvením. A v neposlední řadě jsem chtěla výbornou výdrž a to nejlépe bez báze - sice ji naprosto běžně používám, ale v podobě těchto stínů jsem chtěla dostat produkt, který budu používat v časovém pressu, takže budu moci bázi vynechat. Bohužel ne všechna očekávání se naplnila, tak to vezmeme postupně a podrobněji...

Od první chvíle mi bylo jasné, že musím mít odstín Tough as Taupe. Proč? Protože je matný a to není zrovna typický finish pro krémové stíny. Zklamání, když jsem zjistila, že mi samotný vůbec nesluší, bylo velké. Moje oko v něm vypadá smutně, špinavě. Pokud ho dám na celé víčko, je nutné přidat minimálně světlý stín do vnitřního koutku, abych oko trošku rozzářila a protože ta barva není zase až tak tmavá, tak i tmavší odstín do crease. A když to pak vystínuji, najednou zjistím, že ten podklad úplně zanikl, téměř není vidět... tak proč ho tam mít, že. Nicméně přidáním pudrových stínů navrch se aspoň prodlouží výdrž, která je lepší než u druhého odstínu, dá se říct, že v kombinaci báze + color tattoo + pudrové stíny, je celodenní. Bez báze mi ale nedrží a ani s ní nevydrží celý den. (Mám hodně mastná víčka a bez báze mi nedrží skoro nic, na druhou stranu s bází téměř vše přežije i 15 hodin dlouhý den, proto jsem byla z výdrže nemile překvapená, protože nejednou jsem četla, že tyto stíny drží celý den i bez ní.) Úplně marné není ani použití pouze do crease, zatímco na celém víčku je světlý stín. Nicméně takhle jsem to původně nechtěla... Nedá se využít ani jako linka, na to je příliš světlý.

Druhý stín je aspoň odstínem trefa, sluší mi a můžu ho klidně nosit samotný. Nicméně výdrž je ještě horší než u toho matného, bez báze tak 3 hodiny, s ní 7 hodin - testováno s bází Elf, kterou celkem běžně používám a pudrové stíny mi drží celý den. Pak jsem je testovala s bází Too Faced, která byla o něco lepší, ale stejně byly ke konci dne zřetelně vidět slité čárky stínu. Tak kde je tedy ta oslavovaná výdrž? Proč já zase musím být odlišná? :-(

Obecně musím říct, že i přestože mi nedrží, není to špatný produkt. Stíny jsou konzistencí takové, jaké jsem očekávala, velmi jemné a nanášejí se jedna báseň. Jde to štětečkem i jen prstem, já překvapivě upřednostňuji prst, i když jsem jinak štětcová. Velké plus je, že se dají velmi dobře vrstvit aniž by se na oku vytvářely nehezké a praskající nánosy (nešvar Aqua Cream od MUFE), ale není to nijak zvlášť potřeba, jsou dobře pigmentované a jedna vrstva v pohodě stačí.

Balení je pěkné a praktické, skleněné s plastovým víčkem a obsahuje 4g produktu, což je na stín docela dost. Pokud budou stát kolem těch 150Kč, tak bych je k nákupu určitě doporučila.

Ačkoli celosvětové nadšení nesdílím a Taupe odstínu se nejspíš zbavím, bronzový jistě přes léto využiju, protože aplikace je rychlá a odstín se mi k tomuto období hodí. Navíc pokud mám odpolední nebo noční, nepotřebuji výdrž 15 hodin, 9 stačí a to s bází TF zvládne. A láká mě dokoupit ještě ten fialový... Jaký byste si pořidily vy?




Maybelline Color Tattoo 35 Tought as Taupe


Maybelline Color Tattoo 25 Bad to the Bronze



Bad to the Bronze samotný


Tough as Taupe samotný


Tough as Taupe jako základ


Tough as Taupe v očním záhybu


25 komentářů:

  1. Jsou krásné, jen škoda ta výdrž :(

    OdpovědětVymazat
  2. Téda, ta výdrž mě teda taky mrzí. Jestli nedrží tobě, mně určitě taky držet nebudou. Drží mi máloco :-(, s bází elf mi např. stíny nedrží, takže asi tak. Je to zvláštní, takových pochvalných recenzí, jak tyhle stíny drží... Sakra :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Já tedy musím říct, že mě drží jak přibité celý den. To je zvláštní.

    OdpovědětVymazat
  4. Už ať jsou tady! Já mám štěstí, že mi na očích drží všechny stíny i bez báze celý den, klidně i noc. Takže doufám, že Tattoos nebudou výjimkou. Krémové stíny nepoužívám, chtěla bych ale nějaký přirozený, perleťový béžový odstín (možná tmavší), který bych používala samotný (běžně stínuju min. 2 odstíny).

    OdpovědětVymazat
  5. páni, a já jsem po Tought as Taupe nejvíc toužila, tak teď jako fakt nevím... doufám, že to bude opravdu tak, a stíny se u nás co nevidět objeví. já sem to nikde nezaznamenala, až u Dashulky a dnes u tebe, ale je faktem, že sem teď dost mimo :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já nevím ale přijde mi, že Ti sluší obadva stíny, normálně bych ten světlý nosila :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to na fotce taky celkem líbí, ale realita byla jiná :-(

      Vymazat
  7. tought as taupe mám doma taky. a nějak mě neohromil, ovšem myslela jsem si, že je to tím, že stíny mě neohromí nikdy. ovšem pokud ani tebe neohromil, tak asi... to prostě až tak skvělé není, jak se tvrdí všude okolo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě teda ne, navíc jsem teď koupila mnohem lepší krémové stíny, které drží a drží, recenze bude za pár dní. Tak třeba tě ohromí ty :-)

      Vymazat
  8. ... mě se ten taupe takhle líbí, ale nevím jak by na mě vypadal ... taky jsem o nich samozřejmě četla a až k nám přijdou tak si nejspíš určitě nějaký pořídím, protože se mi líbí! :))) Co se týče výdrže tak já mám nejlepší zkušenost jen s pouhým přepudrováním víček pudrem a pak aplikuji stíny a vydrží mi více jak půl dne :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pudruju ještě pod bázi. Ale půl dne je pro mě málo, potřebuju celý...

      Vymazat
  9. Ten bronzový se mi moc líbí. I když mě ze začátku tyhle stíny vůbec nelákaly, pokud k nám přijdou, tak je asi vyzkouším. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tough as Taupe je můj favorit, těším se, až budou u nás!

    Zvu Tě na VOŇAVOU GIVEAWAY S LUSH:
    http://illussoire.blogspot.cz/2012/06/vonava-giveaway-s-lush.html

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to som teda sklamaná z tej výdrže :/ Mne sa všetky tiene zlievajú do čiarky po určitej dobe tak som myslela, že tieto by konečne mohli držať ale asi teda nie :( Ak k nám ale prídu, tak sa na nich určite pozriem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba ti zrovna budou držet, určitě je aspoň vyzkoušej.

      Vymazat
  12. No, s tou vydrzi jsem zklamana, ale zkusim je. Asi nejaky modry nebo fialovy :).

    OdpovědětVymazat
  13. Vdaka za recenziu. No toto som ja aj ocakavala. Mohol by to byt neviemaky zazrak. Ked su to kremove ocne tiene, nemaju sancu ani u mna, vsetky su fuc do 2 hodin lebo mam mastne viecka. No smola skratka :/ Takze nie si sama. Ale odtienovo sa mi paci ta zelena edgy emerald a pomegranate punk. Uvidim podla ceny a vyskusam.

    OdpovědětVymazat
  14. Chmm, tak zas ušetřím:-D Daj se štětcem stínovat/rozmazávat?

    OdpovědětVymazat
  15. Mě by zajímalo, kdy se objeví u nás, jestli teda....pořád jsem nenašla nějakej oficiální, důvěryhodnej zdroj, jedině zmínku v časopise s českou cenou, ale nic o tom, jestl a kdy u nás budou....tak uvidíme, ale věřím, že se u nás objeví!

    OdpovědětVymazat
  16. Mě by zajímalo jakou bázi pod stíny používáš? Mám strašně mastný víčka, pár hodin mi stíny vydrží s bázi art deco a s bází urban decay, ale taky to není žádná výhra. Hledám bázi, co mi stíny vydrží celý den!

    OdpovědětVymazat
  17. Plánovala jsem je koupit na léto (abych vždycky jenom něco zašmrdlala na oči a běžela, moc to nehrotím) a taky k moři (na diskotéky apod, abych třeba netahala půlku arsenálu a vystačila si s jedním nebo dvěma Maybellinkami, řasenkou a štětcem na linky, ale výdrž mě odradila...
    Nevím, nevím, snad budou testery (pokud vůbec stíny do ČR opravdu dorazí), abych mohla před koupí ještě prozkoušet, protože jiné uplatnění bych pro ně v tomhle případě ani nenašla..
    Mě láká Pomegranate Punk, Fierce & Tangy a tvůj Bad to the Bronze (který ti vážně moc sluší!).
    A btw. co jsem koukala na YT kanál MakeupGeekXtra, kde se CT Marlena věnuje cv jednom celém videu, říkala, že fialová není tolik sytá jako ty ostatní. ;)

    OdpovědětVymazat