středa 13. června 2012

Lancôme Hypnôse Doll Eyes

Tuto řasenku mám pouze v miniatuře, kdysi byl na ni kuponek v časopise Žena a život a oproti němu bylo možné ji získat zdarma v Sephoře. Já jsem opět musela využít mou nákupčí, protože jet do Prahy jen kvůli této akci by se mi moc nevyplatilo - takže děkuji, Dejni!

Protože na mě u Dejničky čekala několik měsíců, docela jsem se bála, že bude vyschlá, proto jsem si ji otevřela hned, jakmile jsem potřebovala novou řasenku. Vyschlá není vůbec, naopak má od prvního použití skvělou konzistenci a kartáček nabírá tak akorát barvy aby hezky nalíčil a řasy neslepil. Ten kartáček je mi vůbec takový sympatický, mám tyhle klasické mnohem radši než ty gumové potvory a tenhle je navíc ve špičce zúžený, což je fajn pro líčení ve vnitřním koutku oka a na spodní řasy. 

Musím říct, že nalíčení s touhle řasenkou se vyloženě těším! Proč? Kvůli její vůni! Všechny dražší řasenky, které jsem vyzkoušela, krásně voněly a tato voní po mých oblíbených růžích. Ono to při samotném líčení tolik cítit není, ale já musím vždycky než začnu oňufat kartáček :-) 

Kromě vůně má ještě další výhodu oproti levným řasenkám - na řasách je strašně příjemná, skoro vůbec ji necítím a když si na ně sáhnu, jsou i po dvou vrstvách stále ohebné, zatímco některé řasenky zaschnou jako beton a to je mi nepříjemné, protože coby nositelce brýlí (a zároveň milovnici opravdu výrazných řas) mi pak konečky řas naráží do sklíček.

Další výhodou je celodenní výdrž, nedrolí se ani neopadává. I přestože jsem zatím našla jen samá pozitiva, nekoupila bych si ji. Cena mi oproti výkonu nepřijde úměrná, zase tak skvělá ta řasenka není. Trochu prodlouží, trochu natočí, ve dvou vrstvách by se tam i nějaký ten objem našel, ale abych za ni dala 700Kč, musela by dělat řasy výraznější a v jedné vrstvě. To umí Maybellinky za 130Kč, takže nemám důvod je nahrazovat. Ale jsem samozřejmě ráda, že jsem měla možnost řasenku vyzkoušet, testovat nové věci mě asi nikdy nepřestane bavit :-)




bez řasenky


1 vrstva


2 vrstvy


11 komentářů:

  1. Teda docela jsi mě nalákala, já mám ráda řasenky od benefitu, ale tahle vypadá skvěle:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď testuju drahou řasenku Clinique a jsem si naprosto jstá, že moje oblíbené Rimmelky a Maybellinky nikdy neopustím :))

    OdpovědětVymazat
  3. Asi tak. Je fakt dobrá, ale prostě 700 za řasenku mi přijde moc, poté, co jsem objevila i levnější fajn kousky. To by musela dělat jó zázraky....

    OdpovědětVymazat
  4. Dělá hezké řasy a máš krásně nalíčené oči. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ji doma, nejprve jsem z ní byla unešená, ale upřímně.. Našla jsem daleko lepší a také levnější řasenky, ale špatná rozhodně není. Můj nynější favorit je Sephora Full Action Extreme Effect Mascara, ve slevě mě stála něco málo přes dvě stovky a nemůžu si ji vynachválit. A i když není voděodolná, docela dobře obstála i v bazénu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Je fakt, že jsem měla spoustu levných dobrých řasenek, ale stejně pořád uvažuju, že si ji pořídím... aspoň v miniatuře na vyzkoušení, protože mě láká už docela dlouhou dobu ji vyzkoušet, ale 700 je fakt docela dost.

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za recenzi, dlouho jsem po ní všude možně pokukovala a když Maybelline udělá skoro stejnou muziku za méně peněz, tak od investice ráda upustím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem jí taky vyzkoušela až asi před 14 dny a jsem z ní nadšená. Dělá mi tedy ještě hezčí řasy než tobě, aspoň co můžu soudit z fotky, ale taky už je mi líto trochu těch peněz..ještě kdyby stála 400,-, tak jí pravidelně kupuju. Škoda. A taky mi hezky voní, i když růže tedy necítím.

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se taky nechce dávat za řasenku tolik peněz, ale na těch levnějších mě štvě, že mám pocit, že se mi více obtiskují :( Např. fialová Maybellibe..večer dojdu domů a mám ji rozmazanou pod očima:( Používám teď ještě YSL Volume Effet Faux Cils Shocking a ta mi to nedělá..tak si říkám, že mi asi nezbude nic jiného než kupovat ty drahé a nebo voděodolné :) Jaké máš ty zkušenosti s obtiskováním řasenky pod očima? Budu ráda za tip na levnou, která to nedělá :)

    OdpovědětVymazat
  10. U mna riasenky od Lancomu prepadli na plnej ciare...:( a to je Lancome moja oblubena znacka...ale holt...za take peniaze som ocakavala podstatne lepsi vysledok...btw, dnes som si ta pridala k odberu, mas skvele clanky, rada si ich vzdy citam :)

    OdpovědětVymazat