úterý 19. června 2012

E.L.F. Party Purple

E.L.F. má jen málo laků, které nejsou krémové, ale většina z nich se mi líbí. Asi můj úplně nejoblíbenější je Party Purple, fialová se stříbrnými a fuchsiovými mikrotřpytečkami. Dobře se lakuje, konzistence je tak akorát, ale trochu dělá díry a dokonale kryje ale až ve třetí vrstvě. Na nehtech je vážně pěkný a slušivý. Nemám co dodat, tento odstín můžu vaší pozornosti jen a jen doporučit.











Lak byl zapůjčen eshopem elfkosmetika.cz.

14 komentářů:

  1. Ha! Zrovna slídím na stránkách elfu a koukám, co bych přihodila do košíku, abych dala 400,- :D A tenhle lak je pěknej, hm, hm, hm. Jak je na tom s výdrží? Starý elf laky byly docela tragédie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle jsem myslím nenosila, ale ty co ano, držely překvapivě dobře :-)

      Vymazat
  2. Tak ten je vážně moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ti nějak nevím.. může být vůbec třpytivý lak nudný? Pro mě tenhle nějak je... Ale zajímalo by mě, jestli se dá popsat, v čem je new formula lepší než stará formula? U starých jsem měla problém s výdrží, pruhováním i u krémových laků, ale to asi bylo těma štětečkama, který byly na dvě věci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty štětečky byly kapitola sama o sobě, to ani štětka do wc nebyla tak ježatá :D

      Vymazat
    2. Já o tom napíšu článek, chtěla jsem to udělat ještě dřív, než zveřejním první lak, ale měla jsem časovou krizi a nedostatek fotek, tak jsem sem hodila to, co zrovna bylo po ruce. Každopádně ve všech ohledech je většina těch nových laků lepších.

      Vymazat
  4. líbí, nemáš srovnání s Essence True Love?:)

    OdpovědětVymazat
  5. to je fotek. :D Ale lak vypadá hezky! :) koukni ke mě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na fotkách ta barva vypadá nádherně : ) Plánuju si z ELFu zanedlouho něco objednat tak zauvažuji i tom laku : )

    OdpovědětVymazat
  7. Á, čekala jsem, kdy se objeví první zástupce.
    Špatně rozhodně nevypadá, ale to lakování je skvělé!
    Asi se půjdu zahrabat... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kušuj, obě moc dobře víme, že zahrabat se půjdu já! Ale snažila jsem se ze sebe dostat to nejlepší, čeho jsem byla schopná :-)

      Vymazat
    2. No jasně, to počkej, až to ve finále uvidíš. ;) Já osobně na to vůbec pyšná nejsem, ale na druhou stranu jsem u některých kousků byla ráda, že jsem je nalakovala nějak obstojně, fotky už sem pak moc neřešila, natož přefocování. Nude kousky byly teda voser největší. :)
      Btw, na poštu se dostanu až pozítří, snad to nevadí, nějak jsem přehnaně počítala s volnějším časem. :D

      Vymazat