pátek 22. června 2012

Nubar Berry Intense

Mám asi tak milion rozepsaných příspěvků a pořád začínám psát nové a k těm starším se vůbec nevracím, takže včera, když jsem si uvědomila, že na dnešek je na řadě lakový post a já nemám žádné připravené fotky, sáhla jsem konečně jednou do starých konceptů a vylovila Nubar Berry Intense. Nic moc nalakování a taky k němu nemám moc co napsat, proto si pobyl v rozepsaných příspěvcích pár měsíců... Ale je krize, tak ho sem dám, i když tenhle kecací odstavec bude 2x tak delší, než info o laku :-)

Byl to tak trochu nákup naslepo, protože Google vám vyhodí celé dvě fotky, takže si o něm moc velkou představu neuděláte. Ale docela mě zaujal, tak skončil v nákupním košíku. Naživo už to taková láska není, přijde mi nudný, chybí mu šťáva. Není čistě krémový, má v sobě drobounký shimmer, spíš jen takový odlesk, nic výrazného. Nemám co mu vytknout, lakuje se obstojně, stačí dvě vrstvy, vydrží týden, ale prostě to není ono... 






7 komentářů:

  1. Ten je bezkonkurenčný ... ja som na ružové závislák aj teraz som si objednala asi 3 ďalšie

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám moc v lásce růžovou, ale tento nevypadá špatně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná barva a růžová je jedna z nejoblíbenějších barev u mě. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se moc líbí, klidně bych ho brala!

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou je takový svěží :-) Já naopak mám ráda spíše matné laky, takže ten shimmer by mi tam trochu vadil.
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Je nádhernej, hned bych ho brala, protože já tyhle růžové odstíny můžu a držím se hesla, že růžových laků není nikdy dost... :)

    OdpovědětVymazat