úterý 5. června 2012

Vitality by M micelární voda + VitaminiC Cream

Znáte značku Vitality by M? Já donedávna vůbec. Je to dceřiná značka francouzské kosmetiky Matis - což už mi sice známé je, ale nikdy jsem od nich nic nezkoušela. Vitality by M se zaměřuje na péči o mladou pokožku zhruba ve věku 16 - 25 let. Do této kategorie budu sice spadat už jen měsíc, i přesto mě lákalo ji vyzkoušet, obzvlášť protože v poslední době miluji vše rozjasňující a to je právě to, co značka slibuje - jejich heslem je "Řekněte sbohem nudné pleti!", takže se rozhodně nejedná o kosmetiku na pleť problematickou, jak by se mohlo na první pohled zdát. Vitality by M ví, že ne všichni teenageři se potýkají s akné, někteří mají pleť čistou a proto jim stačí udržovat si zdravý a rozzářený vzhled. 

Tato řada obsahuje pouze čtyři přípravky:
* VitaminiC Cream - krém pro rozjasnění a oživení pokožky
* Miscellear Water 3v1 - šetrný odstraňovač makeupu
* Clean and Srub 2v1 - intenzivně rozjasňující a čistící peeling
* VitaminiC Masque - relaxační maska dodávající novou energii
Všechny tyto přípravky obsahují vitamín C, který pomáhá bojovat s volnými radikály, detoxikuje tkáň, celkově pokožku posiluje, rozjasňuje a dodává jí svěžest. Dále jsou zde obsaženy výtažky ze sojových bobů, které jsou také bohaté na vitamíny B a C, podporují regeneraci pokožky a působí jako antioxidant.



Já jsem měla možnost vyzkoušet micelární vodu a také vzorečky krému. Micelárka na první pohled zaujme svým balením (stejným, jako zbytek řady), které je skoro až divoce barevné oproti bílým lahvičkám micelárek lékárenských značek. Všechny z vás, které milují odlakovač Cien pro jeho balení, by asi nadchla i tato micelárka, má totiž nahoře úplně stejný dávkovač. Pro mě osobně je tento způsob dávkování spíš záporem, nepřijde mi to vůbec praktické, mám pocit, že takhle dostávám na jedno místo tamponku zbytečně moc produktu, takže pokud ji zmáčknu tak 4x, tamponek je naskrz mokrý. Opakované mačkání je nutné, jinak se produkt nedostane na celý tamponek a kdybych si měla na každé pumpnutí brát nový, spotřebuji jich tak 10 na jedno odlíčení. Pumpička byla uzavřená malinkým špuntíkem - je to taková blbost, protože znovu už tam strčit nejde, takže nemůže sloužit jako pojistka při cestování, ale stejně mě taková maličkost potěšila, protože já mám takové detaily ráda, je to jistota, že produkt před vámi skutečně nikdo neotevřel.

Nicméně výrobek jako takový funguje skvěle, odličuje dobře a rychle, je vhodný i na oči, protože vůbec nepálí, stejně jako moje oblíbená Bioderma. Na rozdíl od ní je tato micelárka ale parfémovaná. Nedokážu tu vůni moc popsat, je taková jemná, ovocně květinová... a hlavně, je mi hrozně povědomá a nemůžu si vzpomenout, co takhle vonělo! Resp. vím, že to bylo něco od Oriflame, před lety jsem ho také "dělala", takže mi rukama prošlo spoustu výrobků a nevím přesně který z nich takhle voněl, ale bylo to opravdu na chlup stejné.

Krém voní velmi podobně, možná ještě intenzivněji, protože na pleti na rozdíl od odličovače zůstává. Byla jsem velmi mile překvapená, že opravdu viditelně pleť rozjasňuje. Není to žádný nepřirozený a mastný vzhled, ale skutečně zdravé rozjasnění. Nemít teď zanedřáděnou bradu, klidně s tímhle krémem vyrazím bez makeupu. Ale protože makeup nosím, tak vím, že je krém pod něj vhodný, nezaznamenala jsem žádné problémy v roztírání nebo výdrži. Jenže makeup ten pěkný efekt utlumí, takže nač takový krém, že...

Jsem ráda, že jsem měla možnost oba výrobky vyzkoušet, protože mi přijdou kvalitní. A opravdu si to myslím, nepíšu to jen protože jsem je dostala zadarmo. Zároveň taky narovinu dodám, že bych si je sama nikdy nekoupila. V jedné věci totiž s filozofií firmy zásadně nesouhlasím. Oni tvrdí, že tato řada prý peněženku nezatíží. Micelárka stojí 420Kč, peeling a maska 479Kč a krém dokonce 699Kč. Nevím jak vy, ale já si pamatuju, že jsem ještě na střední měla kapesné 500Kč měsíčně, takže bych si péči v této cenové kategorii rozhodně dovolit nemohla. Dneska už je to jinak, 700 za krém dát můžu, ale to bych tu pleť opravdu musela mít dokonalou, abych mohla chodit nenalíčená, pak by to mělo smysl. Micelárka mi přijde ale naprosto předražená, Bioderma se dá sehnat za třetinu (a je jí o 50ml víc), o micelárce Blanchette za 26,90Kč ani nemluvím. Takže závěr ať si každý udělá sám, pokud se chcete rozmazlit a vyšší cena vám nevadí, mohu vám tuto řadu doporučit.






Výrobky mi byly poskytnuty na vyzkoušení, obrázek všech produktů a informace o společnosti a složení výrobků pochází z CD, které mi bylo zasláno společně s produkty.

10 komentářů:

  1. Och, pri citani si ma naozaj navnadila, uz som sa videla, ako si kupujem ten krem a potom.. Ta cena! Nic moc no, ja sice brigadujem, takze mam nejaky prijem, ale tiez si musim platit najom a vsetko ostatne, takze to fakt nie su pre danu vekovu kategoriu (bez stedrych rodicov)velmi vhodne ceny..
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  2. Taky testuju :) To dávkování vidím poprvé, a jsem z něj nadšená na dvě pumpnutí mě toho vyleze tak akorát. Jinak máš pravdu, je dost drahá, ač se super, sama bych si ji nekoupila...

    Ale co se týče toho krému, nejspíš si koupím plný balení, protože se mi opravdu hodně líbí a splňuje všechny moje požadavky na krém na léto.

    Jinak ta cenová dostupnost je podle mě asi myšlena v porovnání s normálním Matisem :D :D. Taky bych si to na střední nemohla dovolit, kapesný jsem mívala taky tak 500 a zbytek brigády nebo tak. Ale na druhou stranu jsem byla ze své pleti tehdy zoufalá, že jsem si našetřila a používala Dermablend od Vichy, čističe a krémy od LRP, Biodermy... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, třeba jsem nešikovná, ale s tím dávkováním se prostě nemůžu sžít. A co se té ceny týče, měli podle mě trochu zapřemýšlet a ne jen převzít všechny pozitiva, která fungují ve Francii, u nás je to vnímání cen trochu jiné.

      Vymazat
  3. Nedávno jsem o těchto výrobcích četla, tak jsem ráda, že jsou už i recenze:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten krém zní dobře. :) Možná, do něj zainvestuji, ale nejdřív bych chtěla zkusit vzorek.
    Jinak já kapesné nikdy nedostávala, měla jsem u sebe vždy nějaké peníze, ale co jsem potřebovala, o tom jsem si řekla. Ale krém za 500,- by doma asi neprošel.

    OdpovědětVymazat
  5. No, ja kremy teto cenove relace mam, ale jsou skvele. Ale od tech jsem mela predtim takove mini testery. Tak bych se rozmyslela, zda to kupovat... Nastesti nemusim, 25 mi uz fakt neni :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Má krém SPF?
    Jinak si myslím (ale je to pouze moje domněnka), že to s tou cenou je myšleno jednak vzhledem k ceně Matis a jednak budou finanční možnosti třeba francouzské mládeže trochu jinde než té naší.....Taky si pamatuju na pětistovku kapesného plus pětistovku na síťovku (stála tehdy tuším 460,- Kč :) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SPF zjistím, až budu doma.
      Tak si možná měli uvědomit, že u nás tohle cenové nastavení není zase až tak výhodné, jako je to možná ve Francii a prezentovat to trochu jinak.

      Vymazat
  7. Taky jsem dostala micelárku a vzorky krému na otestování a musím říct, že jsem nadšená, hlavně z toho krému. Asi si ho nakonec budu muset pořídit :)

    A souhlasím, co se týče cen výrobků, taky mi nepřijdou úplně nejnižší.

    OdpovědětVymazat
  8. můžu se zeptat, kde sehnat vzorky? Děkuju moc :))

    OdpovědětVymazat