úterý 12. ledna 2010

OPI Princesses Rule!

Dnes tu mám jeden velmi známý OPI láček, must have barva pro všechny slečny, které milují baby růžovky :-) Do téhle skupiny patřím i já a proto moc nechápu, jak jsem tuhle lahvičku mohla několik měsíců obcházet a odkládat lakování! Na fotkách mám 5 vrstev. Jako ne že bych se z tohohle laku snažila udělat za každou cenu krycí (ačkoli v té páté vrstvě se mi to opravdu povedlo, ve čtvrté ještě prosvítal), ale Seche mi zase sežral konečky, tak jsem se to snažila trošku opravit abych neměla hnusný fotky (hmmm, vyjadřování hodné češtinářky...). Ale jinak bych mu bývala byla to nekrytí opravdu odpustila, líbil se mi i tak! Ačkoli zase na francii bych ho nepoužívala, na to kryl zas hodně :-) Zkrátka a dobře, pět zní sice dost šíleně, ale nemyslím si že to tomu laku nějak ublížilo, je velmi řídký, takže neudělal žádné velké nánosy laku, vypadalo to jako když mám standardní 2-3 vrstvy. A ta barva je prostě úžasná - dokonalý odstín a ještě třpytivý... Rozhodně patří do mé TOP 20!



23 komentářů:

  1. Vypadá skvěle! Úžasný!
    Kéž bych taky milovala růžovky :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Peti, ten je krásný!!! Já zrovna něco podobného sháním jen nechci ty třpytky. Tato barva, ale krémová by se mi dost líbila. Nemáš nějaký tip? :) A jak dopadla zkouška? Určitě dobře.;)

    OdpovědětVymazat
  3. An, díky, třeba to přijde, růžovky jsou přece úžasné... princeznovské :-D

    Veru, zkusím se zamyslet popř. trošku pohledat, ale myslím že takhle hezkou růžovou jsem ještě nikdy neviděla... Zkouška dopadla relativně dobře, mám za dva, ale jsem naštvaná jak na naší škole vládne nespravedlnost a známkování podle ksichtu :-(

    OdpovědětVymazat
  4. vienettka: proč na Tobě vypadá jinak??? Lépe!? Moc Ti sluší, vážně ;)

    A on někdo oznámkoval Tvůj obličej na 2?! Ubožák...pche! (nespravedlnost je na každé škole :( )

    Bára

    OdpovědětVymazat
  5. This color looks GORGEOUS!!! I will have to get it!!

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, jen pět vrstev... Co to zkusit přes nějakou, nevím bílou? A moc ti sluší.

    OdpovědětVymazat
  7. Barunko, tobě určitě taky sluší! Ubožák to fakt je, ale ještě jsem dopadla relativně dobře na to jak mě nemá rád, z obou dřívějších zkoušek u něj mám trojku :-(

    Blusherine: you´re right, it´s really georgeous colour, but it needs 5 coats to look like this :-)

    Day, ono to zní divně, ale fakt těch 5 nebylo zase až tak strašných... Určitě je dám příště zase, podle mě je to lepší než to nějak kombinovat a vrstvit, to mě moc nebaví, musím na to mít náladu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tož to nechápu. Grrr...to je nějaký slepý učitel ne? Sice znám jen tvé oči, ale už to stačí, abych si domyslela, že jsi kočka a ten profesor trubka. Ale na druhou stranu...dvojka je hezká známka, tak nesmutni.;) Pořád na Opíka zírám a říkám si, že ho asi potřebuju, i když má ty třpytky. :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ukaž svoji sbírku růžovek, jsem na ně zvědavá :)Třeba si je zamiluji :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Verunko, pan profesor má rád štíhlé blondýnky z Kolína a já jsem přesný opak, takže prostě nemám šanci :-) Ale nesmutním, naopak mám radost že na to kolik zápočtů a zkoušek v tomhle semestru mám, tak to zvládám zatím docela dobře a vše na první pokus :-)
    A Opíka si určitě kup, ty třpytky mu na kráse jen přidávají :-) Ty nemáš ráda třpytky všeobecně, nebo máš jen vysněnou růžovou kde bys je mít nechtěla?

    An, pokusím se, ale mám půlku laků doma a půlku na koleji, tak ty růžovky musím nejdřív přemístit na jedno místo :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Peti, blbost vládne světem. :( Je dobře, že to bereš statečně, tak jen tak dál. ;) Ohledně laků...třpytečky mi vůbec nevadí, možbá bych řekla, že třpytkatých laků mám doma víc, než těch krémových. Je to přesně tak jak píšeš. :) Mám vysněnou růžovou a díky Fialce mám už i tip. Je to CHG Something Sweet a taky se mi líbí Nubar Oh Baby Pink. Jsem velice zvědavá, jestli ke mně tahle barva půjde. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Líbí se mi oba, ale Nubárek asi o něco víc, protože je "růžovější" :-) Taky je krásný lak Elf Bubble Gum Pink, ale stejně to není tak hezká růžová jako Princesses Rule, už to hledání pomalu vzdávám, asi verzi bez třpytek nemá :-(

    OdpovědětVymazat
  13. když mě ta růžová přijde bárbínkovská a hlavně na těch fotkách je nádherná, ale přijde mi, že na normální den naprosto zanikne, jako že je jí totálně škoda, že třeba na ples ok, že je to takové jako princezna, ale jinak že je to zvláštní barva:D

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná slaďounká a něžňoučká růžová, líbí se mi fakt moc.

    OdpovědětVymazat
  15. Peti, ten Elf vypadá taky dobře. :) Moc ti děkuji za pomoc při hledání. :o) Taky si myslím, že verzi bez třpytek nemá, :( proto jsem po OPI Princesses Rule! chňapla v přebytcích. :)) Strašně se na něj těším.

    OdpovědětVymazat
  16. Veru, tak to mám radost, že ho budeš mít taky! Těším se co na něj řekneš až si ho sama vyzkoušíš :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Peti, nevím, jestli si tohle ještě přečteš, ale ta barva je fakt úžasná. Moc...moc děkuji za inspiraci. Už ho mám na nehtech a je perfektní. Na tu krémovou růžouvou kašlu, tahle je bombastická a vzhledem k tomu, že na růžovky nejsem zas tak ujetá, tak jsem usoudila, že jich více nepotřebuju. ;) No i když.... :)))

    OdpovědětVymazat
  18. Veru, našla jsem tvůj komentář, lámeme tu v jejich počtu rekordy :-D Mám opravdu radost, že se ti líbí! A zjistila jsem že mám ještě jeden dost podobný lak, je o něco míň třpytivější a světlější a je to ChG Bridezilla. Taky krásnej, tak ho sem radši nebudu dávat, když už růžovky nechceš :-))

    OdpovědětVymazat
  19. Jé ten je taky hezký, takže klíďo...píďo...sem s ním. :) Docela by mě zajímalo, jestli z něj jde taky v pěti vrstvách udělat krycí. Tipuji, že ne. ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Hihi, určitě to aspoň zkusím, nemám na ty sheer laky teď nějak vůbec chuť :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Peti, Princesses rule byl můj první OPI, koupila jsem ho na Aukru a byla jsem z něj totálně odvařená :-) A mám ho pořád sice ho lakuju málokdy, ale když, tak si pak řikám, jaká je to skvělá barvička...ale moje maximum byly 2 vrstvy, takže mám evidentně co dohánět :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Teď jsem si ho koupila znova a normálně je víc růžovější než původní!

    OdpovědětVymazat