čtvrtek 2. února 2012

OPI DS Original

Nejradši bych vlastnila všechny holografy na světě. Jenže ještě než jsem si je stihla koupit, některé se staly jen těžko sehnatelné a jejich ceny se vyšplhaly výš, než bych za ně byla ochotná dát. A to je případ i DS Original, takže jsem velmi vděčná Míně, že jsem si ho mohla alespoň půjčit.
Dnes tu bude více fotek než slov, nemám moc co bych k němu řekla, je prostě dokonalý. Bezproblémově se lakuje, bleskurychle schne a třpytí se jako miliarda diamantů. Splňuje vše, proč holografy miluji. Mám 3 vrstvy bez nadlaku, podlak Nfu Oh Aqua Base.










25 komentářů:

  1. Na té poslední fotce vypadá dokonale!

    OdpovědětVymazat
  2. ten je vážně uchvancancující :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jenom všechny holografy na světě?;-)

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, on je fakt úžasnej. Odpouštím mu i to, že je fialovej, protože ten holo efekt stojí za to!

    OdpovědětVymazat
  5. jedním slovem božské! vydržela bych se na to dívat celou pracovní dobu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ooooo můj bože! Dokonalost!!! Kdybych ho měla na nehtech, tak bych měla o zábavu postaráno, pořád pozorovat, jak se mění :D

    OdpovědětVymazat
  7. nádhera!!
    mně se teda holo líbí moc a taky pořád nemám dost :D
    moc hezké, opravdu:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nemám slov. Naprosto DOKONALÝ!

    OdpovědětVymazat
  9. Pořídit nějakej holograf, nebo ne? Líbil by se mi nějakej tmavší asi..nemáš tip? (samozřejmě něco sehnatelnýho za normální cenu) :) díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co to je tmavší? :-) Napadá mě třeba Color Club Wild at Heart, černý holo má třeba i Golden Rose a nebo Catherine Arley má velký výběr holografů - budu dělat objednávku, kdyby ses chtěla přidat ;-)

      Vymazat
  10. bože to je nádherná barva... až umřu a dostanu se do nebe, budu mít tohle na rukách :D

    OdpovědětVymazat
  11. nemám k němu slov! je nepopsatelnej

    OdpovědětVymazat
  12. To je krása, noo ten je úžasnej :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nejlepší!
    http://linysblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji všem za komentáře, jsem ráda, že nejsem jediná, komu připadají holografy až neskutečně krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Boží!!! Stejně jako všechny OPI :)

    OdpovědětVymazat