neděle 26. února 2012

MAC tvářenka Moon River

Protože jsem přestala dělat články typu "oblíbenci měsíce", chtěla bych vám aspoň takhle představit moji nejoblíbenější tvářenku posledních týdnů. Ano, je zase růžová a ano, pořád tvrdím, že růžové tvářenky nemám ráda. Tahle má totiž tak obrovský podíl stříbrné barvy, že ze mě nedělá růžové prasátko, ale naopak mi sluší (tvrdí okolí, ale neskromně si to myslím i já, přece nebudu používat něco, v čem se necítím). Když spěchám, zašmrdlám štětečkem po obou částech a nanesu na lícní kosti. Když mám čas, nanáším každou část zvlášť, mramorovanou na lícní kosti a růžovou pod. Nedávno jsem si totiž koupila štětec, po jakém jsem dlouho toužila a naprosto dokonale mi na nanášení rozjasňovače vyhovuje - brzy vám ho představím v samostatném postu, protože jsem si uvědomila, že štětcům na mém blogu vůbec nevěnuju prostor, takže to hodlám napravit. Poté ještě naberu světlejší část na bříško prstu a naťupkám ji nad horní ret a rozetřu pod obočí. Nevěřila jsem, jak dobře vypadá rozjasňovač nad rtem, dokud jsem to nevyzkoušela! Teď se bez něj neobejdu a doufám, že až mě omrzí takhle mrazivá růžová, dostanou prostor i moje další rozjasňovače, které jsem doteď měla spíš jen na dívání.
Tím, že je barva velmi světlá, se může zdát, že není dostatečně pigmentovaná, ale opak je pravdou. Podle mého názoru je to skvělá zimní tvářenka pro světlejší odstíny pleti - na tmavších pravděpodobně nebude téměř vidět. Byla to limtika, takže teď už je k sehnání jen velmi těžko. Snažila jsem se přijít na nějaký dupe, který bych vám doporučila, ale bohužel mi jiná studená růžová rukama neprošla, proto budu ráda, když mi dáte v komentářích vědět, jestli máte či znáte tvářenku v podobném odstínu.



růžová část, mramorovaná část, obě dohromady


21 komentářů:

  1. Vypadá moc pěkně. Pěkná recenze:)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá moc dobře, zajímavá recenze :). Akorát jsem nepochopila tenhle styl, jak jsou výrobky rozdělené na několik částí - štětcem stejně nejde nabrat třeba jenom na růžová a při nabírání se ty barvy smíchají, takže kdyby tu barvu vyrobili už rovnou bez rozdělení, dopadlo by to podle mě stejně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna v tomhle případě se dá nabrat každá část zvlášť, ale je fakt, že u některých vícebarevých produktů to nejde a je to jen na efekt, aby to pěkně vypadalo v balení.

      Vymazat
  3. Já bych řekla, že bys o těhle limitkách měla psát, dokud jsou ještě k dostání. Jak já k tomu chudák přijdu, když se mi strašně líbí a seženu je jen těžko nebo za strašný peníze! (tento komentář má být jako vtipný, ne aby ses urazila ;))!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ráda, ale čas je bohužel můj věčný nepřítel :-) Navíc tuhle krásku mám z druhé ruky, takže jsem ji neměla v době, kdy limitka byla aktuální :-)

      Vymazat
  4. parada, nieco podobne by som si vybrala aj ja pre seba, ak by som mala tu moznost. krasna ruzovobroskynova neprasiatkova farbicka! :)

    OdpovědětVymazat
  5. sakra, ta je krásná, ta by mi taky určitě šla, růžovostříbná, to je moje barva

    OdpovědětVymazat
  6. tá je fakt krásna, závidím :))

    OdpovědětVymazat
  7. tak na tie stetce som vazne zvedava:)

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi moc, ale než já se rozhoupu, tak je taky všechno většinou pryč a pak čekám na něčí přebytky.... :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Dupe k týhle tvářence by podle mě mohla být od La-roche-posay Blush strech v odstínu rose acidulé (rose acid), ta tam má taky dost stříbrný, ale je víc růžová. (ta macovská mi přijde podle obrázku trošku do broskvova tak nevim :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně teda přijde ta LRP spíš víc broskvová, podle té jedné fotky, co jsem našla :-)

      Vymazat
  10. Jak je na tom jako dupe MAC Dainty? Prijde mi dost podobna te vrchni casti:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dainty je teplejší a růžovejší :-) když tak zkusím dofotit srovnání.

      Vymazat
  11. Moc pěkná, taková barvička by se mi hodila :)

    OdpovědětVymazat
  12. Je nádherná, na zimu musí být fakt super...

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ta je dokonalááá. Těším se na štětce :)

    http://zuzizuzana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat