pátek 24. února 2012

EBD 117 fialová

Abych řekla pravdu, o této značce toho moc nevím. Jejich laky nabízejí například na modeláži za 75 kaček a já jsem si tento jeden kdysi přihodila do košíku, protože jsem potřebovala dosáhnout na nákup nad 1000Kč a zrovna mě nic jiného nezaujalo. Nemají příliš velký výběr barev, ale mají třeba neonové laky, které jsou v poslední době velmi oblíbené. Tahle fialová je vlastně na fotkách dost pěkná, ale nějak jsem se v ní necítila a už dlouho ji mám v šuplíku s laky na prodej. Je trochu vodovější, takže byly nutné tři vrstvy, ale ten výsledný třpyt za to stojí.




11 komentářů:

  1. Já z něho nijak uchvácená nejsem, ale jsem si jistá, že třeba moje mamka by se do něj zamilovala :))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká barva, kde takový barvy bereš :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro pěknou barvu laku jsem schopná projít spoustu obchodů jak kamenných, tak internetových :-) Tento je z modeláže.

      Vymazat
  3. Já od nich mám zas klasickou červenou a myslím, že jsem k ní přišla stejným způsobem jako ty:-D Ale ještě jsem nezkoušela, ale už ta barva není žádný hit, tak nevim no, je to taková značka a barvy "neurazí, nenadchne", aspoň tak na mě působí.

    OdpovědětVymazat
  4. takú tú teplú fialovú s ružovými podtónmi veľmi nemusím, ale to trblietanie je pekné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na fialovou moc nejsem, ale líbí se mi, jak se lak krásně třpytí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle je barvička přesně mého gusta! Ten třpyt je opravdu nádherný:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle je přesně barva, která se mi zdá ošklivá :D

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se taky nelíbí, ale k tobě se hodí a sluší ti.

    OdpovědětVymazat