úterý 14. února 2012

China Glaze Naked + Nfu Oh 48

Dnes bych vám ráda představila jeden z mých šupinkových laků, který tady na blogu ještě nebyl. Já se totiž pořád snažím najít lak, který by měl šupinky růžové, nehodlám se smířit s tím, že mohou být jen žluto-oranžové a modro-zelené. Tohle byl další pokus a nejdřív to vypadalo, že už jsem blízko, ale nakonec z toho bylo zklamání hned dvojnásobné - kromě toho, že šupinky jsou na nehtu oranžové, jich tam taky celkově moc není a jsou malinké. Takže spíš než šupinkový lak bych ho nazvala lakem se stříbrným shimmerem a pidi šupinkami. I když moje očekávání nenaplnil, neznamená to, že se mi nelíbí. Je moc pěkný a v kombinaci s China Glaze Naked mu to moc slušelo.

Poznámka: Úplně nejčastější dotaz, jaký mi chodí na mail je, kde sehnat laky Nfu Oh. Takže než jednou vytvořím souhrnný příspěvek kde co nakupovat, aspoň tohle malé okénko - laky Nfu Oh se shánějí čím dál hůř. Český eshop z mně neznámých důvodů přestal fungovat a ze zahraničí mě napadají jen 2 možnosti: ebay, jenže tam jsou ceny velmi vysoké a pak fabuloustreet, jenže ani tam to není to, co bývalo - ačkoli třeba aktuálně nabízí poměrně novou kolekci FS (neonové laky, btw jsou aktuálně ve slevě), starší oblíbené laky zůstávají vyprodané, takže se už pravděpodobně nevyrábí a my, co jsme nebyli dostatečně rychlí, už si asi nikdy nekoupíme holograf 61 :-(







11 komentářů:

  1. Ta poslední fotka je moc pěkná :) A tahle kombinace se mi líbí. PS: Taky mě štve, že ten český eshop naprosto zmizel.

    OdpovědětVymazat
  2. "Šupinkový" lak jsem ještě neviděla (asi jsem zaostalá), ale vypadá to skvěle ;)

    http://linysblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. To mě nikdy nenapadlo, že vlastně nejsou růžový šupinky a je to divný, co? A co fialový, ty nějaký jsou?

    OdpovědětVymazat
  4. A tento asi znáš určitě, co? Píšou, že šupinky jsou světle růžový a taky vypadaj, že jdou docela dooranžova...
    http://shop.llarowe.com/HITS-Salsa-Flake-Nail-Polish-HITS-Salsa-Flake-Nail-Polish.htm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znám, chystám se ho v budoucnu koupit, tak uvidíme, ale taky tomu moc nedávám :-(

      Vymazat
  5. Krasne, svieze, stavnate a TAJ letneeee!!! merunky a broskve a sorbet z nich, krasa!
    Skoda za tie Nfu Oh, nemam ani jeden a strasne po nejakom tuzim... :(((

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásná kombinace! :-) Po CHG Naked toužím už dlouho :-)

    OdpovědětVymazat
  7. a máš mastnou nebo sušší pleť? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ceady, nezlob se, ale pokud jsi na můj komentář chtěla reagovat, měla bys to udělat pod svým článkem, opravdu nesnáším tyhle konverzace na dvou blozích zároveň, protože jednak to pod můj článek vůbec nepatří a zadruhé pro případné čtenáře to pak nedává smysl.
      Abych ale odpověděla na tvůj dotaz - pleť mám přes léto mastnou, teď normální.

      Vymazat