úterý 28. února 2012

OPI Glacier Bay Blues + razítka

Ukázka staršího a nepříliš povedeného razítkování, ale celoplošné motivy se mi moc líbí, takže se těším až zase budu mít více času se nehtům věnovat a budu trénovat. Jako podklad jsem použila tmavý modrý lak OPI Glacier Bay Blues, razítkovala jsem China Glaze Millenium a motiv je z destičky Bundle Monster 203.




19 komentářů:

  1. Motív a farebná kombinácia sa mi moc páčia, ja síce takéto razítkovanie nenosím, ale obdivujem každého kto to zvládne! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty razítka jsou nádherný..!

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to skvěle,, ta kombinace stříbrné s modrou...moc hezké! Já bych to takto nesvedla:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi tahle razítková technika, chtěla bych se zeptat jestli je to těžké. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není :-) Občas je to trošku k vzteku, když se motiv nechce obtisknout celý nebo si ho na nehet natisknu křivě, ale je to o tréninku, každý další pokus se mi daří lépe a lépe :-)

      Vymazat
  5. Já na razítkování moc nejsem, abych řekla pravdu, vzory se mi málokdy líbí...
    Ale ta kombinace je moc hezká, rozhodně kouknu, jak vypadá OPík samotný... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pěkný, jen je to jeden z těch, které mají horší kvalitu, během jednoho dne se mi ošoupou špičky :-(

      Vymazat
  6. vždycky obdivuju a vždycky budu tvoje precizní lakování, úžasnou kreativitu a umění kombinace barev! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ohh wow, ten vzorek je úžasný! Kde se tyhle destičky dají koupit? Znám jen Konada, ten má přehršel krásných motivů, ale novým zdrojem určitě nepohrdnu... ;-)
    Jo a kombinace barev taktéž - je přímo královská!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  8. Fakt krásný a pěkná kombinace barev. Razítka budu muset omrknout :)


    http://zuzizuzana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Bože, máš to moc hezký, škoda,že jsem kopyto, tak tak si zvládnu normálně nalakov at nehty a to jeětě naprd.:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Máš to moc pěkný, mně to s razítkama moc nejde :/ barvy taky super! ;)

    http://gabyy-sweet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. jaký nepovedený?! :D mně se to líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to úplně ono, na některých nehtech to nemám pořádně až u krajů... mohlo by to být lepší :-) Ale děkuju :-)

      Vymazat
  12. Ty nehty vypadají nádherně! Na mém blogu probíhá giveawy, kdyby ses chtěla zúčastnit:)

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/2012/02/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tohle vidím poprvé v životě, je to ale super, musím to někdy vyzkoušet :) Ani náhodou bych nepoznala, že to má být nepovedené :D

    http://living-in-curliness.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat