pátek 10. února 2012

Models Own Peacock Green

Pokračujeme ve starších fotkách, dnes tu máme dokonalý případ nepěkného lakování. Snad to barva laku zachrání, protože ta pěkná skutečně je. Nazvala bych ji tyrkysovou a poměr modré a zelené má tak 50:50, což je přesně dle mého gusta. V různých světelných podmínkách občas vynikne jedna barva a pak zase druhá, ale stále jsou tam zastoupeny obě a perfektně se doplňují. Je trochu vodovější, proto se mi lakování příliš nevyvedlo a byly potřeba 3 vrstvy. Mimochodem téměř všechny Models Own laky, které vlastním, mám díky Lucce, protože ač MO zasílají i k nám, poštovné je drahé a po UK ho mají zdarma. V současnosti se dají laky této značky sehnat třeba na Asosu.




10 komentářů:

  1. Moc hezká barva na léto k moři ;)

    http://linysblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavá a slušivá barvička.
    Já mám akorát u podobných odstínů docela problém v tom, že musí být nálada je nalakovat, protože jinak se mi prostě na mně nelíbí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, ale já mám na tyrkysovou náladu docela často, je po růžové a fialové hned na třetím místě :-)

      Vymazat
  3. Mně přijde, že ty máš přesně ruce na takovéto barvičky...moc ti sluší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, doufám, že se ke mně hodí celkově a ne jen k mým rukám, to je málo :-D Ale to ty nemůžeš posoudit, já vím ;-)

      Vymazat
  4. aaaach:-))

    dřív jsem na tyhle barvy nebyla, ale teď semi líbí čim dál víc. zatím jsem se zastavila u těch barev se shimmerem, třeba se časem dovyvinu k těm krémíkům taky:-)

    OdpovědětVymazat
  5. A mimochodem - na Asosu je poštovné zadarmo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, jenže tam nemají zdaleka takový výběr jako na oficiálních stránkách MO :-(

      Vymazat
  6. Ten lak je úžasný, moc se mi líbí!!
    a na tvých nehtech vypadá perfektně!!

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat