středa 8. února 2012

Astor stíny Smokey Purple

Věřím, že spoustě z vás před nedávnem přišly slevové kuponky DM na vybranou dekorativku Astor. Mě osobně moc potěšily, ačkoli jsem využila jen 2 (což je vlastně hodně, protože obvykle vyplácám 150 bodů na slevovou knížku, ze které se mi nic nehodí, popřípadě hodí, ale na nákup si vzpomenu cca týden až měsíc po ukončení platnosti kuponku :-D).

První kuponek jsem využila na nákup makeupu Skin Match, tak jsem si ho oblíbila, že jsem za tu cenu prostě potřebovala druhé balení do zásoby - co když mě náhodou neomrzí a zůstanu mu věrná po delší dobu (hahaha, říká ta, co má doma aktuálně asi 10 makeupů a 8 z nich jí vyhovuje). Druhý pak na tyto stíny, které jsem měla vyhlédnuté už delší dobu a číhala jsem právě na nějakou slevovou akci, protože 180Kč se mi za ně moc dávat nechtělo. Původně jsem tedy měla vybraný jiný odstín, ale ten zrovna v našem DM neměli a já nechtěla odejít s prázdnou, tak jsem si koupila tuhle fialovou variantu, kde se mi na první pohled líbily 4 barvy z 5, takže jsem si říkala, že nebude žádná tragédie, když jednu používat nebudu. I ta se mi ale nakonec po vyzkoušení líbí - jde o tu předposlední růžovofialovou barvu. Na mých fotkách se tváří děsně nenápadně, ale ve skutečnosti je dost výrazná, v krabičce skoro až řvavá, ale na oku pak vypadá překvapivě pěkně a decentně. Všechny ostatní barvy odpovídají skutečnosti. Téměř nepráší, jsou velmi dobře pigmentované a mají výrazný stříbrný lesk - to bude důvod, proč pro některé z vás nebudou na den použitelné, ale já je tak klidně nosím.

Další věc, která se mi na těchto odstínech líbí je, že mi nabízí spoustu možností, jak je zkombinovat. Paletku jsem používala 10 dní po sobě a vyzkoušela jsem mnoho variant líčení, kde jsem využila třeba jen dvě barvy, tři, čtyři i všech pět. To mě na paletkách baví, ta možnost experimentovat, proto mi trojpaletky, kde je jeden stín na celé víčko, druhý do crease a třetí rozjasňovač, nic moc neříkají.

Jako malé mínus vidím balení - otravný pěnový aplikátor pominu, ale štve mě, že poslední dvě barvy jsou jen v tenkém proužku, dost špatně se mi nabírají, protože můj štětec je asi tak dvojnásobně tlustý. Jinak nemám co vytknout, opět na drogerku velmi povedená záležitost a doporučuji omrknout, zda by se vám nějaká kombinace odstínů nehodila :-)




První líčení je podle návodu ze zadní strany obalu, úplně stejné můžete vidět ve videu u Péti - lovelyhair. Použito všech 5 odstínů.



Druhé už je takový ten můj klasický styl, použité 4 odstíny, vynechala jsem ten předposlední.



26 komentářů:

  1. Už jsem na ně párkrát koukala, vypadají dobře, ale pořád si říkám, že na normální nošení bych je nevyužila.. :(

    http://linysblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou hezké, ale na mě mají moc metalický efekt.

    OdpovědětVymazat
  3. přijde mi slabě pigmentovaná

    OdpovědětVymazat
  4. dala jsem je mámě, na mě byly mdlé...s tou pigmentací bych to tak slavně neviděla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mdlé? Hmmm, jako jasně, co člověk to názor, ale jako mdlé bych je já neoznačila ani náhodou, ač světlé barvy, jsou velmi výrazné.

      Vymazat
  5. Vypadají na tvém oku moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zrada, mě kuponky nepřišly! Jinak ty stíny už se mi líbily u Petry, ale nic co bych musela mít a kór ne za plnou cenu...Tvůj klasický styl se mi líbí víc;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne presne, klasicky styl je krajsi! :)
      Ja tiez oblubujem fialove tiene, ale na SK ziadna zlava nebola, tak zatial len slintam.. a dufam.. :)

      Vymazat
  7. Kuponek mám a tahle paletka se mi barevně fakt líbí, podívám se po ní.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem na ní koukala, zvlášť s kuponkem je to super cena :) chtěla bych jí na líčení k přítelovi, protože do kosmetické taštičky se žádná paletka moc nevejde a nechce se mi u něj líčit jen linkami. Jinak z toho nanášení barev mám taky strach, připadají mi šíleně uzoučké, ale tak snad mi to nějak půjde :)

    OdpovědětVymazat
  9. kuponky mě taky potěšili, ale spíš pořád přemýšlím nad tím Skin Match make-upem a nevím jestli má cenu si ho pořizovat do zásoby, když teď vlastně asi 3 oblíbené make-upy mám :) jinak z téhle tvojí paletky se mi líbí jen ty poslední tři fialové odstíny, pigmentace se těžko posuzuje takhle podle fotek, protože vím jaký je světlo prevít a i ze super pigmentovaných odstínů udělá vyblité a nezajímavé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dobře, ta fotka kde je mám na ruce je jakási vyblitá, ale tak na oku je snad vidět, že je to ok, nebo ne? Nechápu co se vám nezdá :-D
      A Skin Match fakt doporučuju, nedám na něj dopustit, získal si mě :-)

      Vymazat
  10. Vypadají opravdu moc hezky...já mám fialovou moc ráda :) Bohužel mě žádný slevový kuponky nepřišly :-(

    OdpovědětVymazat
  11. tuto paletku avšak v hnědých barvách jsem dávala mamince k Vánocům, moc se jí líbila, jen je pravda, že je docela hodně metalická a na denní nošení se jí moc nehodí, ale do divadla jsou OK. (ono v divadle je stejně tma, tak nevím, proč se tam vždy tak šňoříme :D )
    http://medunka-b.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu hnědou jsem právě chtěla... Ale třeba na ni ještě někdy dojde :-)

      Vymazat
  12. Krásné! A na očkách ti krásně sedí :-) Musím brzo taky zkusit nějaké fialové líčení :)

    OdpovědětVymazat
  13. paletka vypada skvele aj vsetky farby a dokonca sa mi paci aj ten metalicky efekt :)

    OdpovědětVymazat
  14. já je mám taky a taky se mi líbí jsem s nimi spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  15. Takové množství fialové by mě asi zabilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu :-D I když nevím proč se jí tak bráníš, podle mě by ti zrovna fialové stíny strašně slušely!

      Vymazat
    2. Já vím, to byla spíš legrace. Náhodou zrovna fialovým stínům se nebráním, zdá se mi totiž taky, že na očích mi sluší daleko víc než na nehtech. Dokonce jich mám i docela hodně (teda na mě hodně) i doma :)

      Vymazat
    3. To je moc dobře :-) Doufám, že je na tobě někdy budu mít možnost vidět :-)

      Vymazat
  16. Moc pěkné líčení:)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat