sobota 4. února 2012

Skin79 VIP Gold Super Plus Beblesh Balm

Jak už jsem psala, díky tomu, že jsem pro sebe objevila ideální zimní pleťovou péči v podobě olejů a která mi stále sedí (ťuk ťuk), pleť se mi hodně zklidnila a chová se teď téměř jako normální - žádné maštění v T zóně, žádné šupinky na tvářích a kolem obočí, jako dříve každou zimu. Dává mi to možnost mnohem více experimentovat s rozjasňujícími přípravky, kterým jsem se dříve vyhýbala. A objevila jsem pro sebe dokonalý BB krém a málem jsem obrečela, když mi po pěti použitích došel.

Bylo to tak rychlé, protože jsem si koupila 5ml vzorečky (ještě mám dva jiné). Tato minibalení můžete koupit velmi levně na ebay, hned několik prodejců je nabízí v aukcích od 0.99 dolaru s poštovným zdarma. Já jsem si třeba dala horní hranici 1.51 dolaru a nebylo nijak zvlášť těžké za tuto cenu nakoupit, ačkoli měla jsem ve sledování i takové aukce, které skončily třeba na 5ti dolarech. Chce to jen trpělivost a zkoušet to :-) Pokud byste chtěli konkrétního prodejce, nakupovala jsem u stylishitem.

Čím mě tedy tenhle BB krém dostal? V první řadě svojí výdrží. Nikdy dřív se mi nestalo, abych se po osmihodinové směně v práci podívala do zrcadla a měla matné čelo - až s tímhle BB! Jen lehce přepudrovaný na mně držel hodiny ve stavu, jako když jsem se nalíčila. To je pro mě něco neskutečného.

Další velké plus je jeho konzistence - je naprosto neuvěřitelně jemný, nejjemnější krém jaký jsem kdy v životě vyzkoušela. Roztírat ho po tváři byl naprosto úžasný pocit, neskutečně jsem si to užívala. Na pleti nezůstane ležet, ale vsákne se do ní a zanechá ji hedvábně jemnou a rozjasněnou. Kryje jen lehce, sjednotí barvu pleti, ale nedokonalosti nezamaskuje.

Odstín - perfektně mi sedí, je to jeden z nejlépe se hodících odstínů pro mou světlou pleť, ne-li ten vůbec nejlepší. Nejde dožluta ani dorůžova, je přirozeně béžový, někdo v něm může možná najít i kapku šedé. Má být bělící, s čím bych i souhlasila, asi ta šedá vytváří takový aristokratický vzhled pleti, přijde mi po jeho použití bělejší než má vlastní, ale nepůsobí to vůbec nepřirozeně.

Vůně - opět budu chválit. Mám ráda parfémovanou kosmetiku, ne vždy se mi ale vůně trefí do vkusu a často mě spíše otravuje. To ale není tento případ - zlatý BB krém voní velmi jemně, květinově. Chce se mi říct, že voní jako nějaký krém, ale to je dost obecný pojem. Jen mám prostě pocit, že to je vůně, jakou mívají levnější pleťové krémy z drogerky. Trochu mi to taky připadá jako aviváž, ale ne její silný odér když vyndaváte prádlo z pračky, spíš jen slabounká vůně, kterou cítíte, když si po týdnu berete oblečení ze skříně. Ač popis zní podivně, jeho vůně je mi zkrátka příjemná. A kdyby někomu jinému nebyla, není to zas až taková tragédie, protože je stejně cítit jen během nanášení.

Splňuje podstatu BB krému? Rozhodně ano, ne nadarmo má značka Skin79 skvělou pověst. Určitě je to krém, makeup, rozjasňovač a opalovací krém v jednom - má SPF 25. A ještě malé bezvýznamné plus - plné balení má moc pěkný obal a malé má karabinku, takže si ho můžete připnout na klíče, kosmetickou taštičku nebo kamkoli vás jenom napadne.

Dnes se mi to tu hemží slovy jako neskutečné, neuvěřitelné a naprosto úžasné. Zcela to vystihuje jaký dojem ve mně zanechalo pouhých 5 použití tohoto výrobku. Kdybych teď neměla makeupů a BB krémů více než obrovské množství, okamžitě si koupím plné balení. Takhle to sice udělám až výhledově, ale zato jsem si tím na 100% jistá. Jestli máte možnost, doporučuji vám vyzkoušet aspoň tohle malinké balení.




24 komentářů:

  1. taky jsem na ty malé skin79 na ebay koukala. taky jsem si dala limit $1,50 a zatím jsem nikdy nevyhrála, cena vždycky přelezla dva dolary. no nic dala jsem si to předsevzetí teď nekupovat žádné BB... ale doufám, že za dva měsíce nějaký za dolar ulovím. ale pěkně si mě navnadila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se ty dva růžové povedly na první pokus a tenhle zlatej asi na čtvrtej. Tak držím palce, ať se ti to taky povede, 2 měsíce utečou rychle :-)

      Vymazat
  2. Ahoj, můžu se zeptat, jaké oleje používáš při péči o pleť? Zkoušela jsem tady na blogu hledat, ale nějak jsemm nenašla:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://viennettka.blogspot.com/2012/01/saloos-levandulovy-ricinovy-olej.html

      Vymazat
  3. Peti, to zní báječně. Asi ho taky potřebuju. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, za ten dolar a půl to určitě za vyzkoušení stojí :-)

      Vymazat
  4. Vypadá dobře a podle barvy bych tipla, že by seděl i mně. Ale na druhou stranu jsem ráda, že ho nemám, to by mi tak ještě chybělo - podlehnout BB krémům! :D
    Nic proti nim, ale většinu času si vystačím bez makeupů a tónovacích krémů a nerada bych to měnila... :D

    OdpovědětVymazat
  5. jé, tak to jsem zvědavá, taky mám nějaké vzorečky od Skin 79 objednané a ty jsi mě ještě víc navnadila, moc se na ně těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad ti sednou jako mně a nebudeš zklamaná :-)

      Vymazat
  6. ooo takto pekne ti sadol? super :-)
    Ja som si pred par dnami objednala od skin79 bb krem pink label. Tak snad budem spokojna..
    Neskusala si ho nahodou?

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ho mám v tom mini balení, zkoušela jsem ho jen na ruku, když jsem fotila srovnání všech tří, na obličej zatím ne.

      Vymazat
  7. teda peti a taky Hani, bb jdou okolo mě, ale po Vašich recenzích..no nevím ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bubí, třeba by to pro tebe bylo zrovna to pravé, když ti teď makeupy nedělají dobře ;-)

      Vymazat
    2. uvidíme, ale zatím nic, po všech stránkách a omlouvám se za to malé "P" nějak nekomunikuju s Pc :-D

      Vymazat
  8. Já mám zatím jen BB od misha - na mastnou plet a jsem velice spokojena. Vcera jsem objednavala dalsi - pro sebe a pro mamku od skin food a jsem moc zvedava a natesena.
    http://medunka-b.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Mám chuť si koupit, ty mi dáváš! Já mám na cestě jeden BB krém od Holiky, který by měl být pro velmi světlou pleť. Jen by mě zajímalo, máš vyzkoušené i jiné Skin79?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím ne, mám tu dva další vzorečky, na testování se chystám nejspíš tenhle týden.

      Vymazat
  10. Nazdárek!
    Měla bych pár otázek k tomuhle krému - mám hodně mastnou pleť, sem tam i akné, tak myslíš, že by zvládnul matovat i ji? Kdykoliv jsem totiž cokoliv "super-matujícího" zkoušela, tak i přes všechny vrstvy jsem se už po pár hodinách leskla jak prasátko. A další věc - jsem asi trochu mimo, ale kde žes ho sehnala? Promiň, že s tim otravuju, ale já pro kosmetiku chodim jenom do drogerií, maxímálně zabrousím do Sephory, takže s těmihle internetovými nákupy vůbec nemám zkušenost :-)
    Dík moc,
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, sám o sobě tenhle BB matující moc není, já toho dosáhla pomocí pudru. Takže pokud ti nedrží nic vyloženě matujícího, tento asi také nebude, navíc akné nezakryje.
      Nakupovala jsem na ebay, v článku je i odkaz na prodejce. Určitě stojí za to překonat strach z internetového nakupování, budeš tak mít mnohem více možností a také šancí nakupovat za výhodnější ceny než v českých parfumerkách.

      Vymazat
  11. Používam už asi 7 mesiacov ružový skin79 a som z neho taká nadšená, že mám doma tretie balenie :) Som rada, že nie som jediná, komu takto sedí. Teda ja rozdávam vzorky každej kamarátke, keď mi dorazí nový BB a zatiaľ boli všetky veľmi spokojné :) Skin79 bude mať teraz aj slimačí BB, takže asi moja peňaženka zaplače :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak jste mě taky namlsaly :-). Můžu se zeptat, jak to objednáváte z ebay-e? Jde mi o proclení - jak zavedli ta nová cla, tak abych pak nemusela doplácet na poště....

    OdpovědětVymazat
  13. Mám takový nejspíš zvláštní dotaz: myslíš, že bys mohla stručně porovnat VIP Gold s make-upem Healthy Mix od Bourjois?

    OdpovědětVymazat