neděle 12. února 2012

Konjac Sponge

Protože jsem toho v češtině příliš o Konjac houbičkách nenašla, je možné, že třeba některé z vás vůbec netuší o co jde. Proto si neodpustím na začátek trochu teorie a všeobecných informací. ... Ano, takhle nějak to mělo být, ale protože Hanička s Pavlínkou jsou rychlejší, před pár dny publikovaly svůj článek o houbičkách zde, takže kdo četl, už se nejspíš nic moc nového nedozví, přesto článek nechávám tak, jak jsem si ho připravila, protože je mi líto to smazat.

Konjac (japonsky Konnyaku) je rostlina, konkrétně konjackové brambory. Pěstuje se zejména v Japonsku, Číně a Koreji a používá se nejčastěji jako zahušťovadlo. V sušeném stavu připomíná mořskou houbu. Do směsi sušené konjakové mouky se pak přidává jíl a společně dávají vzniknout těmto houbičkám, které mají mít pozitivní účinky na pleť.

Co tvrdí výrobce o svých houbičkách? Jsou:
- ze 100% přírodních vláken
- 100% biologicky rozložitelné
- 100% bez barviv
- jemné a měkké
- mají vyvážené pH
- čistí přirozeně a do hloubky
- šetrné k nám i k životnímu prostředí

Houbičky jsou tedy určené k čištění jak obličeje, tak těla. Jsou velmi měkké a šetrné k pokožce. Existuje mnoho druhů houbiček, některé jsou univerzální a může je používat celá rodina, jiné jsou určené konkrétní cílové skupině - dětem nebo lidem, které mají nějaký problém s pletí (vysušení, ucpané póry...). Já bych chtěla jen stručně představit ty asi nejznámější:

The Original Konjac 100% Vegetable Fibre Sponge Puff - vhodná pro celou rodinu i velmi citlivou pleť - hloubkově čistí, hydratuje

Konjac Sponge Puff With Added French Green Clay - pro smíšenou a mastnou pleť - absorbuje nečistoty, olej a bakterie a jemně čistí póry


Konjac With Added Bamboo Charcoal Sponge Puff - pro mladou a mastnou pleť, která je náchylná k tvorbě akné a černých teček - ničí bakterie způsobující akné a čistí póry do hloubky

Konjac Sponge Puff With Added French Pink Clay - pro citlivou a podrážděnou pleť - omlazuje a zpevňuje pleť

Konjac French Red Clay Sponge Puff - pro suchou a zralou pleť - odstraňuje odumřelé buňky, urychluje regeneraci, rozzáří a hydratuje pleť

Jak houbičku používat? Když si houbičku koupíte, je tvrdá jako kámen (to mě osobně docela překvapilo), proto je nutné ji před použitím namočit zhruba na minutku do vody. Ona změkne a nabobtná, pak ji lehce vyždímáte a můžete začít čistit svou pleť - výrobce uvádí, že není nutné používat žádné další čistící prostředky a houbička vše zvládne sama. Pokud máte pocit, že vám sama o sobě nestačí, můžete zároveň s ní samozřejmě použít oblíbený čistící gel nebo krém. Po použití je vhodné houbičku opláchnout, opět jen lehce vyždímat a nechat uschnout (díky provázku ji můžete snadno zavěsit) - pokud ji budete používat hned druhý den znovu, neuschne úplně a tím pádem ani neztvrdne a není pak nutné ji máčet znova v misce s vodou, stačí ji namočit pod vodou tekoucí z kohoutku. Testovala jsem to a úplně vyschne a ztvrdne až za 3 dny. Při správné péči by houbička měla vydržet 2 - 3 měsíce.

Můj názor: Na testování jsem si vybrala houbičku růžovou, tedy Konjac Sponge with Added French Pink Clay. Z mojí mastné pleti se teď v zimě stala téměř normální, pouze trochu citlivější a reagující na delší pobyt v mrazech zčervenáním. Snažím se tedy jen o to, aby byla pleť dostatečně hydratovaná a netvořily se mi šupinky. Z předchozích zkušeností vím, že jakmile použiji na čištění pleti houbičku nebo takové to silikonové kolečko z čistícího gelu Loreal (pokud nevíte, co mám na mysli, tak je to tento), tak mám vždy pleť jemnější a mám pocit, že je mnohem lépe vyčištěná než když jen gel napěním pomocí prstů. To ale ještě nebylo vůbec nic ve srovnání s Konjac houbičkou. Již po prvním použití houbičky jsem měla pleť neuvěřitelně jemnou na dotek a krásně vyčištěné póry na nose. A navíc je houbička na pleti velmi příjemná, vůbec nedře, naopak jemně klouže po pleti a hladí ji. Pleť nedráždí a když jsem měla po vyčištění gelem pocit suché a napjaté pleti, houbička ji hezky zklidnila. Musím říct, že mě tento výrobek nadchl, používám ji jak večer k dočistění pleti, tak konečně můžu svou pleť čistit za pomoci vody i ráno, což pro mě bylo dříve nemyslitelné. Úplně nejvíc ale oceňuji, co dělá s mými ucpanými póry - a to tato houbička ani nemá jako hlavní cíl, tak jsem zvědavá, co teprve dokáže houbička s uhlím Bamboo! Rozhodně to ale zjistím, protože si ji určitě koupím a budu používat jen co začne být teplo a moje pleť bude opět mastná.

Pokud vás houbička zaujala a chtěli byste ji vyzkoušet, mám pro vás dobrou zprávu, protože je nyní snadno dostupná v ČR! Houbičky najdete nově v nabídce eshopu http://www.hairbeauty.cz/, což je skvělý eshop s kvalitní vlasovou kosmetikou značek L´oreal Pofessionnel, Label. M, Inoa, Schwarzkopf, Tigi a Philip Martin´s. Můžete zde také koupit známý kartáč na vlasy Tangle Teezer, laky na nehty China Glaze a Seche. Nově je tedy v nabídce i Konjac Sponge, a to 5 druhů, které jsem vyjmenovala výše (všechny názvy jsou klikací a dostanete se tak rovnou do eshopu na konkrétní houbičku). Skvělé je i to, že cena je stejná jako kdekoli jinde v zahraničí - 195Kč. Pražské určitě potěší i možnost osobního odběru a to v salonu Marlen na Praze 6 - mimochodem toto kadeřnictví velmi doporučuji, jeho majitelka Lída je neuvěřitelně milá a příjemná a ve vlasové kosmetice se opravdu vyzná! Podívejte se na makeupbox kde pod přezdívkou sharon76 radí v tématu péče o vlasy a věřte, že naživo se vám bude věnovat ještě víc :-)




mokrá

takhle ji suším já :-)

Za poskytnutí produktu na recenzi děkuji http://www.hairbeauty.cz/.

36 komentářů:

  1. díky Sofastars jsem neodolala a už testuji tu černou, tak jsem zvědavá, jak zatočí s mýma černýma tečkama :)

    OdpovědětVymazat
  2. Peti, jako vždy parádní recenze, ale tolik nadšení, no dalo se to očekávat..já už mám odložené u Lidušky také, ale až se vyhrabu ze školy ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem moc ráda, že jsi článek nemazala a že je na světě, byla by rozhodně škoda si ho nepřečíst. Jak už jsem psala, když je něco dobré, je to prostě dobré a zaslouží si to chválu z mnoha stran. A tyhle houby prostě dobré jsou. :) A navíc jsi to zas uchopila jinak, takže určitě přínos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, díky. Mě jen trošku zamrzelo, že jsem nestihla zveřejnit článek první, protože se většinou inspiruji a nakupuji podle toho, co chválí ostatní, tak jsem taky jednou chtěla přijít s něčím neznámým a nepovedlo se :-)

      Vymazat
  4. Nechci nějak prudit, jen můj názor je ten, že je to předražená zbytečnost. Sama používam na odlíčení a vyčištění pleti přírodní mořskou houbičku (i velkou houbu na tělo), která mi udělá stejnou službu. Je teda pravda, že v ČR jsou o něco dražší než v Řecku, kde jsem je koupila, ale dají se sehnat běžně i u nás (v takových těch obchodech typu Botanicus nebo na netu) a pořád to vyjde levněji než tyto houbičky, ve kterých spíš vidím hodně dobrý business :-). Mořská houba má taky x blahodárných účinků na pleť, navíc vydrží o mnoho déle než 2-3 měsíce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistě, je to věc názoru, já mořskou houbičku neznám, tak mě okouzlila tato. Drahá mi nepřijde a navíc bych stejně jakoukoli houbičku nepoužívala déle než 3 měsíce.

      Vymazat
    2. Když o mořskou houbu člověk dobře pečuje, vydrží dlouho. Stačí octová voda, jemný šampon a žádné nečistoty se v ní neusazujou. Její podstata je právě v tom, že vydrží roky ;-)

      Vymazat
    3. Mně se to prostě příčí, nic takového bych roky nepoužívala. A navíc jak zmínila Renča, musíš s ní používat čistící přípravky, což s Konjac není vůbec nutné.

      Vymazat
  5. Děkuji za tip :) Už mám objednanou zelenou a černou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já blog Sofastars neznala a ani jsem neměla tucha, že nějaká taková houbička existuje, takže je fajn, že jsi článek nesmazala :) Navíc je dobré vidět několik pohledů na dané produkty, ráda si přečtu recenze na stejné výrobky od více blogerek, takže i tak články nemaž :) Jinak houbička vypadá zajímavě, jen to poštovné v tom eshopu je krapet moc, když bych si tam objednávala jen tu houbičku. No, třeba někdy budu mít rozhazovačnou náladu, tak si ji objednám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se poptej mezi kamarádkami, jestli by se jim něco z eshopu nehodilo, přece jen nabídka je docela široká :-)

      Já články mazat určitě nebudu, jen je mi občas hloupé psát o něčem, co už tu bylo 100x... třeba teď marně přemýšlím co napsat do recenze na BB Garnier, abych ji aspoň trochu odlišila od těch deseti, co už jsem četla :-D

      Vymazat
  7. Tak to si musim poridit! Vubec jsem netusila, ze neco takovyho existuje, diky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že to aspoň pro někoho byla novinka :-)

      Vymazat
  8. Ježiši, tak to musím mít :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem naopak ráda když si přečtu o některých výrobcích víc názorů, takže určitě dobře, že jsi nic nepromazala....a teda řeknu ti, že začínám být hodně nalomená ke koupi... :)

    OdpovědětVymazat
  10. taky jsem na vazkach jestli koupit nebo ne.....mrzi me ze neni osobni odber i v Brne, to uz bych ji asi mela doma:D Super recenze, takhle to ma vypadat, fakt nemam ani jednu otazku na vi c:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Článek super a absolutně mi nepřijde nijak nadbytečný, naopak jsem zjistila dost dalších informací, přestože jsem už četla recenze nejen na gauči. Jen se chci zeptat, jestli jsem to pochopila správně - vyčistíš gelem (nebo něčím) a pak dočistíš houbičkou?
    A jen pro pořádek, protože to možná z textu explicitně nevyplývá - to srovnání s mořskou houbou je trochu mimo mísu, protože mořská houba je sice prima, ale je to prostě "jen" houba a pokud na ni člověk nedá nějaké čistidlo, nevyčístí nic, pouze mírně mechanicky exfoliuje. Konjak má čistit sám od sebe i bez pomoci mýdel, gelů atd. Používat se s ním můžou, ale nemusí a pleť by měla být vyčištěná. Já ho plánuju výhledově taky a pak můžu poreferovat, protože ho hodlám takto nějak používat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, ano, nejdříve vyčistím gelem a pak houbičkou. Nechci aby se mi v ní zbytečně usazoval makeup.

      Vymazat
  12. Já jsem četla nejdřív gaučovou recenzi s pocitem, že to nepotřebuju, ale po té tvé jsem na vážkách :) Černé tečky pryč, čisté póry....Chm....:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Goldinko, jestli ti to pomůže v rozhodování, tak ony mi ty tečky zase úplně nevymizely :-) Jsou tam pořád, jen jsou menší a nejsou vůbec cítit na dotek, takže pokud si dám makeup, mám pleť jak z fotoshopu a to včetně nosu, což dřív nebylo možné :-)

      Vymazat
    2. a sakra, tak to potřebuju a teď už je pozdě :-D

      Vymazat
  13. Bude mi asi sedieť presne tá čo tebe..a na leto by sa zišla aj ta čierna na problematickejšiu pleť :-)
    Ja som onich počula dávnejšie keď sa pýtali jednej našej slovenskej herečky, že aké ma obľúbené výrobky na pleť..a ona hovorila o "nejakých" prírodných hubičkách, ktorými si čistí pleť a nepotrebuje žiadne mydlá a tak..aj som to chcela vyzistit, ale celkom som nato zabudla.. :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Když píšeš, že jí používáš k dočištění, co všechno děláš předtím? Když ti vyčistí tečky a tak, tak se s ní asi nedají "přejíždět" i oči? I když jsem četla na gauči, že je hodně jemná.. tak teď v tom mám guláš:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před tím použiju micelárku a nějaký čistící gel. A oči se s ní přejíždět dají, dělám to :-) Ona je neuvěřitelně jemná, nevím jak to dělá, že ty póry tak hezky čistí a přitom je vlastně nemá čím "obrousit" :-)

      Vymazat
    2. No tak teď mi zas přijdeš už dost vyčištěná, jestli pak ta houba už není zbytečná..?

      Vymazat
    3. Není, mám pak pleť jemnější na dotek, prostě té pleti udělá dobře. Většina odličovacích gelů mi s póry nic udělat nedokáže, na to musím používat masky nebo slupovací proužky, ale houba to zvládá sama a líp.

      Vymazat
  15. Jeee také už jsem o ní četla, ale stále váhám - koupit? nekoupit?? :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. wau tak ja som o nicom takomto este nepocula, no zaujimave :)

    OdpovědětVymazat
  17. Práve som ju objednala cez Ebay tak sa neviem dočkať, práve mám s pleťou dosť problémy, tak som zvedavá, čo to spraví :)

    OdpovědětVymazat

  18. Dear Sir/Madam:


    Glad to write to you.

    We are one of the biggest kanjac sponge manufacture in china, Recently, Many customers in Canada , America, Russia ,Netherlands and Finland are keeping business relationship with us for long time.
    Here is the company advantages :

    1. Have giant factory and export many countries in Europe, so the quality is assured.

    2. Have a lot of stocks, so delivery date is short.

    3. Competitive price, Offer EXW price, FOB price and CIF price,or according to client's requirements.

    4. Pice are low and stable.

    5. Material, design, size, color, shape --- All Can Do As Client's Request!

    6. We could be printed with customer logo bags, According to customers' special needs, and minimum order is small.


    we would like to send you our catalogue and price list, if you are interested in our konjac sponge.


    If any reply, that will be appreciated. Thanks.





    Thanks & Best regards,

    Zero
    Qingdao Greatwon Trading Co., Ltd
    ROOM 1202, NO.467-2 CHANGJIANG MIDDLE ROAD,
    QINGDAO ECONOMIC AND TECHNOLOGICAL DEVELEPMENT AREA, CHINA
    Tel/Fax:+86-532-55710915
    www.greatwon.com
    Thanks & Best regards,

    Zero
    Qingdao Greatwon Trading Co., Ltd
    ROOM 1202, NO.467-2 CHANGJIANG MIDDLE ROAD,
    QINGDAO ECONOMIC AND TECHNOLOGICAL DEVELEPMENT AREA, CHINA
    Tel/Fax:+86-532-55710915
    www.greatwon.com

    OdpovědětVymazat