sobota 18. února 2012

p2 rtěnka Pure Color 012 Kärntnerstrasse

Obal této rtěnky jste mohli vidět v mých vánočních úlovcích a teď je konečně čas představit si i jeho obsah. Ten obal se mi mimochodem moc líbí, černá se stříbrnou k sobě pěkně jdou. Vypadá docela luxusně a přitom opak je pravdou, stála mě méně než 2 Euro. Rtěnka drží velmi pevně zavřená, takže nehrozí sklouznutí víčka v kosmetické taštičce nebo kabelce a zároveň se snadno otevírá, takže vše jak má být. Nechce se mi moc pouštět do nějakého popisu barev, abych nedopadla jako minule u Alverde rtěnky, kdy se několik z vás ozvalo, že to není nude odstín, že je oranžový. Ale podle mě do kategorie nude může spadat strašně moc různých odstínů, včetně tohohle. Takže ať chcete nebo ne, tohle je pro mě nude-růžová. Strašně pěkná, nepříliš nápadná, prostě my lips but better. Ve skutečnosti je o malinko světlejší než na fotce na ruce a o malinko tmavší než na fotce na rtech. Je příjemná, krémová a slušně drží. Trochu mě mrzí, že není nijak parfémovaná, ale pořád lepší nijak než kdyby mi nevoněla. Jsem s ní moc spokojená a jen lituji, že tahle značka u nás dostupná není - při příští cestě do Německa musím omrknout další odstíny.





Malé připomenutí srovnání - vlevo p2, vpravo Alverde Rosé - myslela jsem, že budou podobné, ale dost jsem se sekla


20 komentářů:

  1. Kurňa, ta ti sedí!
    Mimochodem - nikdy by mě nenapadlo sáhnout po takové rtěnce...;)

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec neznám tuhle značku, díky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta je parádní, odstín se mi moc líbí. Značku taky vůbec neznam :-(, u nás prostě "chcíp pes"...

    OdpovědětVymazat
  4. podla mna aj alverde aj tato su nude, suhlasim s tebou, ze do tejto kategorie spada strasne vela odtienov...
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  5. moooc pěkná...přesně můj šálek čaje:) a taky si myslím, že obě jsou spíš nude než něco jiného

    OdpovědětVymazat
  6. mne nosil tato z nemecka keyté rúže... škoda že sa tu veľa kvalitných a cenovo dostupných kozmetických produktov nepredáva :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dostalo se sem Essence, Catrice... třeba se jednou dočkáme i p2 :-)

      Vymazat
  7. Ta barva se mi líbí :) mám doma jednu takovou, ale značku si teď nějak nepamatuju :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. P2 asi budou mít dobré produkty. Zatím znám jen laky a ty jsou excelentní po všech stránkách! Nebojím se je srovnat s dražšími značkami. Ta rtěnka vypadá skvěle pigmentovaná, a podle tebe i skvěle drží. Takže když porovnáme cenu a kvalitu, není moc co řešit. Teda je - jak se dostat do Německa na nákup. Pro mě problém :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě z jejich sortimentu zase až tolik věcí neoslovilo. Mají spíš takový ten základ, bezpečné klasické barvy, laky hlavně krémové, jen sem tam nějaký výsřelek v podobě žlutých stínů... :-) Ale za tu cenu pro začátečníky super!

      Vymazat
    2. To máš asi pravdu, i když dost záleží na kolekci. Z loňské na podzim jsem si nevybrala skoro nic, ale zato na jaře (nebo možná ještě dřív) tam měli úžasné odstíny! Jasně, že se barvami nemůžou rovnat OPI :) Myslela jsem spíš kvalitou, vydrží mi fakt třeskutě dlouho, rychle schnou a dobře se lakují. Tož tak :)

      Vymazat
    3. Nepsaly jsme si náhodou o tom maily? :-)

      Vymazat
  9. ahoj, jedu za pár dní na Erasmus do německa, mohla bys mi poradit jaké německé značky stojí za to?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vlasti, já se do Německa zase až tak nedostanu, tak to nemám příliš v oku :-) Zkušenost mám jen s DM a tam se sortiment neliší od toho českého, navíc je tam právě jen značka p2 a Manhattan, ktetý už u nás není. Dříve tam byla dostupná i dekorativka Nivea a Esprit, ale při poslední návštěvě jsem si všimla, že jsou oba stojany zrušené a nevím proč :-( Doporučuju navštívit Muller, což je dorgerka a parfumerka dohromady, tam pak jsou i další značky, třeba Artdeco, BeYu nebo minule jsem tam objevila pro mě neznámou značku Misslyn. Rozhodně doporučuju navštívit také obchod Kiko! V parfumerkách se pak dají koupit třeba i u nás nedostupné laky Nicole by Opi, Butter London nebo Alessandro. S péčí moc neporadím, snad jen doporučím mrknout na sprchové gely Dusch Das - levné a příjemně voňavé :-)

      Vymazat
  10. Krásná barvička!Měla jsem rtěnku od p2 růžový odstín Palace de la Concorde,úžasná barva a konsistence!Jenže jsem jí někam dala a už měsíc jí nemůžu najít:( což mě štve,protože se do SRN jen tak nedostanu:( Značka p2 mě rozhodně překvapila,určitě zkusím víc produktů pokud budu mít možnost

    OdpovědětVymazat
  11. moc pěkná barva a tipy na nákupy v Německu!

    OdpovědětVymazat
  12. Wow great lips stick!!!!!! I love your blog. Would u like to follow each other?? xx

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkná barvička. P2 jsem obejevila během pobytu v Německu a jejich bělící péči na nehty si nemůžu vynachválit. :)

    OdpovědětVymazat