čtvrtek 16. února 2012

Zoya America

Dle mého zavedeného zvyku měl být dnešní článek zveřejněný v 10 hodin dopoledne, ale plánovala jsem jiný, jenže jsem ho nestihla včas připravit kvůli den a půl trvajícímu nefungování internetu. Proto vás zabavím aspoň tímto rychlopostem s minimem textu, protože já opravdu nevím co k červeným krémovým lakům psát, nemusím je a nerozumím jim. Tento jsem si mohla vyzkoušet, protože jsem ho kupovala Andulce - děkuji!




18 komentářů:

  1. Je úžasný, vím, že jsem ho obdivovala už u Anne. A on sluší jak krátkým, tak dlouhým nehtům, to je milé překvapení, čekala jsem, že na dlouhých tak nevynikne...

    OdpovědětVymazat
  2. A přitom na tvých dokonalých nehtech vypadá tak pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  3. wau vyzera krasne, normalne nemam slov...a pozeram, ze aj paradne kryje:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Barvička je to pěkná a já opět budu obdivovat to bezchybné lakování, krása :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, bohužel málokdy se to takhle povede :-)

      Vymazat
  5. červené já můžu. u tebe mi ale přijde docela do oranžova něž na jiných fotkách. mít doma Americu a Sooki je moje velké přání :-)

    OdpovědětVymazat
  6. tohle je přesně rudý odstín podle mého gusta :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten bude na léto skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  8. No tak jako máš napsat, že to je nejkrásnější červená na světě, září jako Slunce, lakuje se jako sen, strašně ti sluší a bude slušet každému.. a vůbec, ty si tady blogerka, to si ty články tady jako mám psát sama bo co?!:-DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, mohla bys! Minimálně u červených ti ráda přenechám prostor, ty jsi znalec! :-)

      Vymazat
    2. Spíš nadšený uživatel:-D

      Vymazat
  9. Mně se na tvých nehtech strašně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Máš krásně nehty! a barva laku je taky pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  11. Čemu na něm nerozumíš?

    OdpovědětVymazat