čtvrtek 27. října 2011

Zoeva tvářenka Soft Romance

Dnes vám představím další věc z mého nedávného Zoeva nákupu. Ačkoli nemám moc ráda sypké tvářenky, neodolala jsem a přihodila dva odstíny do košíku. Když už jsem platila to poštovné, že... (i to bývá občas můj důvod k nákupu...) V tomto příspěvku vám ukážu jen jeden, a to Soft Romance. Tohle byla v mých očích taková největší jistota, je to odstín, který z pěti nabízených vypadá nejpřirozeněji. Je popisovaný jako meruňkovo-nude s shimmerem. Nooo... já si teda nude představuju trochu jinak, takže můj popis je meruňkovo-cihlová. S shimmerem souhlasím, tem tam určitě je a je stříbrný. Na poslední fotce je srovnání s MAC Improvise - tu už znáte, i ta má stříbrný odlesk, ale takhle na ruce je o dost světlejší. Na tváři není rozdíl tak výrazný, protože Soft Romance v takhle silné vrstvě nepoužívám, takže teoreticky by mohla být náhradou za dražší a hůře se shánějící Improvise. Další diskutabilní věc je, že tvářenky jsou prezentované jako sheer - ano, ale nanesené lehkou rukou, jinak jsou pigmentované velmi dobře a já bych takovou tvářenku za sheer prostě neoznačila.
Tvářenka má 2,5g, balení můžete vidět na fotkách - co oceňuji je, že nemá moc dírek, a tak nahoru nad sítko nevypadává zbytečně moc produktu. Jak už jsem psala - nemám sypké tvářenky moc ráda, protože se mi s nimi pracuje hůř než se slisovanými. Je pro mě těžší nabrat na štětec správné množství a i při aplikaci mám problémy a někdy se mi podaří, místo přirozeného nanesení, vytvořit nepěkné fleky. To je ale můj osobní problém a věřím, že pokud najdu ten správný štětec (hledám... Elfí na tvářenku to nebude, zkosený Sigma taky ne) a natrénuji aplikaci (zatím trénuji se špatnými štětci, takže trochu utopie), bude výsledek vždycky pěkný. Jinak nemám, co bych jí vytkla, jsem s ní moc spokojená.





MAC Improvise, Zoeva Soft Romance


5 komentářů:

  1. ten Mac vyzera velmi pekne :-))) ja som mala kedysi sypky puder a nikdy viac, nepaci sa mi to balenie

    OdpovědětVymazat
  2. ja mam radsej "lisovane" veci s tymito sypkymi sa tazsie pracuju a byvaju "vsade":)

    OdpovědětVymazat
  3. No, tak barva pro mě příšerná :D Já tyhle do oranžova nemám moc ráda, leda tak na fotku ;o) Ale je pěkně sytá. Jinak za mě nej štětec na tvářenku je od Lukeše kulatá koza. Je sice trochu ostrý, jak je to z kozy, ale super se s ním tvářenka rozšmudle.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja na sypkú tvárenku používam stippling brush, konkrétne MAC 137, ale hocijaká bude dobrá :)
    Inak, je to odtieň veľmi pekný.

    GIVEAWAY http://whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Heidi, se sypkými produkty se (aspoň mně) pracuje vždycky hůř, ale výsledek je pak lepší :-)

    Evie, souhlasím, lisované se nanášejí pohodlněji, ale co naděláš když se ti líbí barva něčeho, co se vyrábí jen sypké :-D

    Baru, jaké barvy tvářenek nosíš? :-) Moje jsou strašně oblíbené, růžová jsem pořád, takže oranžová je pro mě fajn změna :-) A na ten štětec mrknu, děkuju za tip.

    Lucia, máš pravdu, taky na některé hodně pigmentované tvářenky používám stipple, díky za připomenutí :-)

    OdpovědětVymazat