sobota 8. října 2011

Akce - sprchové gely Fa

Kdysi jsem Dejničce slíbila, že budu upozorňovat na akce, které potkám. Jenže já je většinou nejdřív potkávám na jiných blozích, tak to moc nemá smysl :-) Dneska tu ale mám tip na nákup pro ty z vás, které mají rády sprchové gely od Fa. V Kauflandu jsou totiž aktuálně zlevněné z 54,90Kč na 25,90Kč! A to se vyplatí, ne? Akce platí od čtvrtka do středy a počet je omezený na 5ks na osobu (proto jich mám taky "jen" 5 :-D). Já mám tedy sprchové gely téhle značky moc ráda, byly doby, kdy jsem byla úplně zblázněná do vanilkového gelu - nebo spíš jogurtu, jak to nazývají :-) Jiný jsem nepoužívala snad 4 měsíce v kuse. Ten vanilkový je mimochodem v akci také, ale já si ho nevzala, už se mi ta vůně "přejedla" a tak jsem sáhla raději po ovocných variantách. Zatím jsem žádný nezkoušela, ale na očuchání jsou favoriti meloun a liči a malina s granátovým jablkem. Kdybych nebyla sprcháčově předzásobená tak na dva roky, ještě si nějaké přikoupím :-) A co vy, koupíte si nějaký? Nebo už ho máte?


8 komentářů:

  1. Noo my jsme tam byly s mámou takže dva košíky 10 sprcháčů :"D ale pššt. Dlouho si asi sprchový gel nepořídím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Do Kauflandu chodím každý den o polední pauze a tahle akce mi úplně unikla! Takže na pondělí mám jasný cíl :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já to asi v čase akce nestihnu, ale díky moc že sis vzpomněla, tohle je super akce;-)

    OdpovědětVymazat
  4. ten ruzovy som mala..aj ja mam rada sprchace od Fa :)

    OdpovědětVymazat
  5. aj ten fialovyyy vlastne ale ten ma hrozne tazku vonu, neviem ci s ati bude tak pacit...

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, Kaufland mám teď blízko a jezdím tam pro potraviny, tak se tam po tom mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Danustha: hezkyyy, ty netroškaříš :-D

    Jituš, tak jak jsi pořídila?

    Dejni, mám ti nějaký koupit? Já mám Kauf relativně blízko, tak se tam klidně stavím.

    MissMarta: na očuchání mi voní, jinak bych si ho nekoupila, tak uvidíme jak to bude při používání :-)

    OdpovědětVymazat
  8. V pohodě zlatíčko, než spotřebuju zásoby sprcháčů tak ta akce bude zas:-D

    OdpovědětVymazat