pátek 14. října 2011

Elf Hypershine Bubblegum

Asi by bylo konečně na čase se nějak vyjádřit k anketní otázce, kterou jsem vám před časem položila a smazat ji. Když já si ji tam nechávám, protože tomu pořád nemůžu uvěřit a říkám si, že jednou přijdu na blog a tam bude všechno jinak a aspoň 70% z vás se přesune k "elfu už mám dost" :-) Vážně mě výsledky hodně překvapily, protože jakmile někde čtu nějakou recenzi na cokoli od této značky, v komentářích je vždycky zmínka jak už je to nuda a Elfu je všude až příliš. Ostatně já sama si to myslím taky a recenzce typu jedna fotka a věta "super, jsem s tím moc spokojená" v lepším případě, "ještě jsem to nevyzkoušela, ale vypadá to super" v tom horším, mě fakt neberou a proto bych k nim nerada také sklouzla. A tak vám sem občas dám post, kde budu klást důraz hlavně na fotky "v akci", tedy u lesků a rtěnek na rtech a u stínů/linek/tužek/řasenek na očích, protože to je něco, co já osobně oceňuju nejvíc. A protože na druhém místě se umístil můj nápad, rozdělit úplně všechno, co od Elfu mám podle toho, jestli to doporučuju nebo ne, objeví se tu i tento typ příspěvků, ale to až později, protože ne všechno mám zatím vyzkoušeno. Všem, které Elf už nebaví se omlouvám a prosím je, ať použijí křížek vpravo (popř. post raději ani neotevírají) a ušetří mě kritických komentářů. Děkuji.
A teď už k dnešnímu tématu! Lesk ze základní řady Essentials, v současné době cena na stránkách Elfu 39Kč. Poměrně příjemný produkt, hezky vonící, nepříliš lepivý. Mnou zvolený odstín Bubblegum je taková baby pink, na rtech jde trošku až do mrtvolné bílé, což je něco, co já osobně nemám ráda, ale není to zase až tak hrozné, nosit se dá a já jsem si ho navzdory tomu oblíbila. Jako negativum vidím, že je ho tam málo a nejedna slečna už si stěžovala, že ho vypotřebovala za dva týdny. To tedy není můj případ, protože lesky střídám, ale úbytek je velký a rychlý. Už jen kolikrát jsem s ním musela otočit aby napoprvé vyjela nějaká barva... Vyhovuje mi štětečkový aplikátor, je jemný a dobře se s ním pracuje. Takže za mě to není nic, z čeho bych si sedla na zadek, na druhou stranu je to milá blbůstka, pokud se chcete rozmazlit a udělat si radost za pár korun.





5 komentářů:

  1. na tom je nejhorší to, že i když člověka ten ELF třeba štve, tak mně osobně to stejně nedá a i přesto nějaké věci chci zkusit....no a většinou si z toho taky na zadek nesednu,tady je ta cena fakt znát, většina těch základních produktů mi moc nevyhovuje, ale i když to dopředu tuším, stejně nakonec neodolám a vyzkouším je. No, tento lesk jsem neměla, měla jsem tu tekutou rtěnku ze základní řady, která se mi po asi týdnu rozbila, odpadly ty dvě části od sebe,tak letěla do koše a když vidím tuto recenzi, tak jsem bez tohoto lesku asi taky schopná žít :). Jo a ten OPI z minulého postu už mám na cestě, achjo :D....

    OdpovědětVymazat
  2. já od Elfu nic zatim nemám, moje objednávka je na cestě... ale jak píše Péťa, myslim si, že ty Essential produkty odpovídaj ceně a je to spíš pro malý holky, aby měli pocit, že maj profi kosmetiku. I ty obaly vypadaj hrozně lacině. Já si objednala pár věcí jenom ze Studio řady (kromě umělých řas, řídila jsem se Péti radou, že na ceně řas nezáleží:D), tak jsem na to zvědavá. Předtim jsem pročítala recenze a tyhle výrobky (paletka pro dokonalou pleť, krémové linky, báze pod make-up a stipple brush) si bloggerky chválili, tak doufám, že jsem nakoupila dobře....

    OdpovědětVymazat
  3. Péťo, naprosto s tebou souhlasím :-) A mně se právě i v té základní řadě dost věcí líbí, tak jsem je prostě musela zkusit na vlastní kůži :-) A věřím, že nákupu laku nebudeš litovat! Těším se na post :-)

    Suzie, já třeba moc nebyla nadšená z gelovek, zkusila jsem je 2x a někam odložila. Stipple nemám, protože mám jeden od MAC a druhý od Sigmy, takže si s nimi vystačím. Uvidíš sama, snad ti produkty sednou, bohužel se může stát cokoli a ani chvála všech ostatních ti to nezaručí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. viennettka:jasný, je spousta věcí, který ostatní vychvalovali do nebes a mě přišly hrozný :D tak uvidíme. Každopádně se těšim jako dítě na Vánoce, až mi přijde balíček, však to určitě znáš :D moje jediný štěstí je, že český e-shop není tolik zásobený, jinak bych asi neměla ani korunu. :D

    OdpovědětVymazat
  5. já mám tenhle lesk docela ráda. taky mám tento odstín. asi mě na něm nejvíc láká ta vůně, ta mě dostala :-D

    OdpovědětVymazat