sobota 15. října 2011

China Glaze Peachy Keen + China Glaze Broken Hearted

Zase budu brečet, jak jsem dala něco unáhleně pryč. OK, nebudu, ale uznejte, že tohle je opravdu povedené lakování! Nebo mně se aspoň hodně líbí a kdybych nebyla předem rozhodnutá, že ty laky půjdou z domu a neměla pro ně nové maminky, bydlí u mě doteď. Mně se praskací laky líbí, i když je zdaleka nenosím tak často, jak bych mohla. Ale až budu mít konečně zase všechnu svou kosmetiku nastěhovanou v pokoji a budu mít vše při ruce, věřím, že budu častěji razítkovat, praskat a efektovat. Zatím se ale pokochejte touhle přeslazenou letní manikúrou :-)




14 komentářů:

  1. Zrovna jsem přemýšlela, jaké China Glaze laky si objednat. Prackací laky se mi dvakrát nelíbí, růžovou nenosím, ale myslím, že Peachy Keen budu muset objednat, pokud doma nenajdu nic podobného. Vypadá úžasně.
    A tahle kombinace je skvěle přeslazená a vypadá moc dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, taky praskací laky nenosím a přitom se mi některé kombinace, jako např. ta tvoje dnešní, líbí

    OdpovědětVymazat
  3. China Glaze PK jsem si koupila na základě Tvého článku a jsem moc spokojená,barvička je prostě skvostná-zrovna včera jsem lakovala:)))

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je fakt pěkná kombinace, ale k zakoupení praskacího laku mě to stejně nepřemluví, stejně bych ho nenosila :D

    OdpovědětVymazat
  5. pekna farebna kombinacia :) a praskače mám veeeeľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se praskací laky moc líbí, vždycky nad fotkami vzdychám a tohle je nádherná kombinace!

    Jen na mě mi prostě nesedí , mrzí mě to, ale nenosím je.

    OdpovědětVymazat
  7. teda na to, že praskací lak nemám ani jeden a vlastně se mi to vůbec nějak zvlášt nelíbí,tak tohle je fakt bomba!

    OdpovědětVymazat
  8. chtěla jsem se zeptat jakou krémovou tvářenku by jsi mi doporučila prosím?:) zakoupila jsem si na zkoušku jednu od elfu ale přijde mi to spíš jako modelína a nejde to aplikovat pořádně ani prstem, natož štětcem :/ a jaké máš zkušenosti s krémovými linkami? děkuji;)

    OdpovědětVymazat
  9. Jako lakomaniak bys mohla vědět, že se píše manikÚra!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Kyky: s Peachy Keen neuděláš chybu, je po nalakování mnohem hezčí než v lahvičce!

    Míno, ty už nemáš ten modrej ode mě? :-)

    Anonymní 1: Elf je hrozná, to s tebou souhlasím :-( Moc fajn a za rozumnou cenu byla NYX, o něco dražší jsou pak velmi chválené MAC. A krémové linky jsou fajn pro někoho, kdo má vytrénovanou ruku a neujíždí mu, což není můj případ :-) (Ale třeba ty od Essence jsou fajn, za pár korun a dobře drží.) Proto mám radši gelové, moje nej jsou od Elizabeth Arden.

    Anonymní 2: Jako češtinářka bych to měla vědět také... Ale občas mi prostě něco ujede. Díky za upozornění, opravím si to.

    A všem ostatním děkuju za pochvaly, těší mě, že se vám ta kombinace líbí tak jako mně :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Už ho nemám, sice jsem ho zkoušela, ale naprosto mě to nevzalo. Stěhoval se, myslím, k Dáše :)

    OdpovědětVymazat
  12. děkuji moc za odpověď :) a kde tvářenku nyx koupit? na internetu jsem jí nenašla zatím :(

    OdpovědětVymazat
  13. Míno, já v poslední době na ně čtu hodně kritiku jak se kazí a vysychají, takže přemýšlím, že se jich včas zbavím, ať pak nemusí letět do koše... škoda, mně se to fakt líbí :-(

    Anonymní, třeba na cherryculture, mají je ve slevě a teď je ještě navíc sleva na vše 20% :-)
    http://www.cherryculture.com/cosmetics/makeup/nyx/nyx-rouge-cream-blush/16604&cat=290&page=1

    OdpovědětVymazat