úterý 25. října 2011

Chanel Paradoxal

Chanel Paradoxal. Musím dodávat něco víc? Hit loňského podzimu. Lak, který má obrovské množství dupes - některých velmi věrných. Mě mánie téhle barvy také neminula, ale držela jsem se právě v těch levnějších napodobeninách. Za to, že jsem si mohla vyzkoušet i samotný Chanel, vděčím Dejničce - děkuju!
Odstín je popisovaný jako "grey purple". S tím by se dalo souhlasit, ačkoli ta fialová na denním světle v místnosti není moc vidět. Na sluníčku pak ale fialové odlesky vylezou a navíc ještě barevný microshimmer - červený a modrý! Snad to na té detailní fotce trošku vidíte. Takže je opravdu zajímavý, použila bych i slovo unikátní - to je, vzhledem k množství laků, které jsou jeho věrné kopie, trošku zavádějící, ale snad víte, jak to myslím.
Lakoval se moc dobře, na fotkách mám dvě vrstvy. Až vyřežu zbytek fotek, bude následovat jeho nejbližší dvojče Revlon Perplex, pak srovnání těchto dvou vedle sebe a nakonec srovnání s dalšími dvěma podobnými laky - Barry M Dusky Mauve a Models Own Purple Grey. Snad vás to nebude moc nudit, protože takových srovnání už je plný internet, ale všechny 4 v jednom postu jsem zatím nikde nenašla.






11 komentářů:

  1. Naprosto nádherná barva..wau!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle musim mit! Je to fakt super barvicka!

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý, ale na mým wishlistu Chanelů je až vzadějc :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný lak ! A tie trblietky v ňom. Láska na prvý pohľad :))

    OdpovědětVymazat
  5. Barva laku jako stvořená do těchto sychravých dnů, chválím! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hele je to divný, ale mě se na tobě nelíbí, je to možný??? Asi mi přijde, že jsi typ na zajímavější výraznější barvy nebo co...

    OdpovědětVymazat
  7. Krasny!! Barry M Dusky Mauve mam a milujem ho, som zvedava na tvoje porovnanie.. Dufam ze nam neukazes ze Chanel je neporovnatelne krajsi a budeme si ho musiet kupit!! :)

    Lucia
    http://whatluciadid.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. A mě se teda zas na tobě líbí moc....a vůbec, nedávno byl na aukru za super cenu, dodneška nevím, proč jsem ho ho nekoupila (asi proto, že mám dusky mauve, vytáhla jsem ho pomalu po roce a musím se mu omluvit, trošku jsem ho při recenzi pomluvila a přitom je dobrej :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten je krásný! Hlavně na té fotce s jedním nehtem, kde vynikl shimmer

    OdpovědětVymazat