sobota 29. října 2011

Ever Shine N.29

<3<3<3!!! Nějak ani nemám slov, jak je tenhle lak úžasný. Je to jeden z úlovků z podzimního veletrhu Interbeauty. Strašně jsem se těšila, až ho nalakuju. A když k tomu došlo a já otevřela lahvičku... šok! Štěteček obalený hmotou, která vypadala jako značně zaschlé lepidlo, obsah v lahvičce se ani nehnul... Moc jsem nevěřila tomu, že ho uvedu do použitelného stavu. Naštěstí thinner je malý zázrak, stačilo pár kapek a mohla jsem bez problémů lakovat.
Takhle nějak jsem si přála, aby vypadal OPI Merry Midnight. Srovnání jsem si ještě neudělala, ale už teď vím, že tenhle lak je prostě hezčí. MM je moc tmavý, skoro až dočerna, zatímco u tohohle je nezpochybnitelné, že je fialový - za všech okolností, na každém světle. Tento má taky mnohem víc šupinek a k tomu modré pidi třpytečky. Tolik pěkných efektů v jedné lahvičce! Na fotkách mám tři vrstvy (kromě té poslední, tam jsou jen dvě a mám na malíčku díru - jeden z důvodů, proč jsem přidala třetí) a s každou vrstvou byl krásnější a zábavnější.
Bohužel nevím, kde by se kromě veletrhu dala tato značka sehnat. Nejspíš je polská, nálepka na dně je v polštině. Kdybyste ji někde potkali, určitě jejich laky omrkněte. Pamatuju si, že měli dupe i dalšího laku OPI z vánoční kolekce 2009 a to Shim-Merry Chic. Žádné další šupinkové jsem tam ale nenašla, zbytek byly spíš krémíky. Škoda, protože jim jdou rozhodně lépe než výrobcům OPI. A kdyby něhoho zajímala cena, bylo to 70 nebo 75Kč.





Šupinky jsou sice růžové, ale z určitého úhlu umí jít až dozelena - na nehtech jsem to zapomněla vyfotit, tak aspoň v lahvičce.



12 komentářů:

  1. Hmmm, o téhle značce jsem ještě neslyšela, ani ji nikde neviděla, ale musím se porozhlédnout, protože tenhle lak je naprosto dokonalý! <3 <3

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ja neviem, možno je to monitorom, alebo mojimi zlými očami, ale mne sa zdá tmavší ako MM... V každom prípade je to jedno, alebo je fakt nádherný! Opi bohužiaľ nemám, túto značku nepoznám, ale prednedávnom som si kúpila Orly Fowl Play a ten je veľmi podobný. Celkom si ma navnadila, tak ho iste čoskoro nalakujem :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě celkem nechává chladnou, protože je fialovej, ale chápu, že tobě se musí líbit! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. je naozaj krásny.

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. ježiši ten je pěknej, doufám, že někdo zjistí, kde ho sehnat!

    OdpovědětVymazat
  6. Veve: já jsem je ještě nesrovnávala, brala jsem to podle toho, že jsem si pamatovala že mi MM přišel moc tmavý a byla jsem z toho trochu zklamaná, zatímco tenhle byl tmavý akorát :-) Na ten Orly jsem taky koukala, ale kupovat ho asi nebudu, když mám tyhle dva :-)

    Mína: a já myslela, že už jsi vzala fialovou na milost! :-)

    lovelyhair: tak mrkni na ten Orly Fowl Play, podle mě bude hooodně podobný :-)

    Děkuji vám za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  7. no kraasny, nikdy by som nepovedala ze aj lacny polsky "onyyy" moze byt dvojicka takemu krasnemu laku akym je MM...ale ja mam tiez ten od orly na radui Veve :) ale este som ho neskusala

    OdpovědětVymazat
  8. Hehe, ne, to platí (zatím) jenom pro Planks a Lot :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jaktože si ho vůbec nepamatuju?:-D

    OdpovědětVymazat