neděle 9. října 2011

Moje oblíbená kosmetika - září 2011

Už to vypadalo, že tento měsíc příspěvek tohohle typu vynechám. Tak nějak jsem se ustálila na počtu 5 věcí a tentokrát jsem měla nějakou krizi a pořád měla jen věci dvě. Ani pro žádný lak jsem se nedokázala v poslední době nadchnout... Ale pak jsem nalakovala tohohle OPIka a vše se změnilo :-) Ale popořadě:
Garnier Fructis okamžitá vyživující maska - před časem jsme malovali koupelnu, takže bylo nutné všechny věci z poliček sundat. Když jsem je tam pak vracela, probrala jsem je a dala tam jen ty, které používám nebo používat budu. Zbytek jsem vyřadila na vyhození a mezi těmito věcmi byla i tahle maska. Vzhledem k tomu, že byla téměř plná, bylo mi docela líto ji jen tak vyhodit a tak jsem se rozhodla, že ji aspoň jednou vyzkouším. A vyhazovat ji budu až teď, téměř o tři měsíce později a to úplně prázdnou. Nevím jak je to možné, protože z řady Fructis mi nikdy nic příliš nevyhovovalo. Tuhle masku jsem si koupila v období, kdy jsem se ještě poměrně dost nechávala ovlivnit reklamou (asi tři roky zpět..?), takže v současné době je s největší pravděpodobností prošlá. Kdo ví, třeba zrovna tahle skutečnost jí pomohla, každopádně jsem po ní měla nádherné vlasy, krásně jemné na dotek a lesklé na pohled. Nemám tušení, jestli se ještě vyrábí, Fructis v obchodě ignoruju, ale jestli ano, určitě si ji zkusím koupit znova.

OPI Spark De Triomphe - úžasný a zářivý. Více informací pozítří v samostatném příspěvku.

Essence stín Mother Earth Is Watching You - další dva odstíny stínů z téhle kolekce už jsem vám ukazovala. Ačkoli se mi tento líbil nejvíc - tedy ne na první pohled, protože nesnáším oranžovou, ale až po vyzkoušení testeru - nekoupila jsem si ho, protože jsem si říkala, že podobných nude barev už mám doma hodně. Navíc jsem měla na cestě dvě nude paletky... ale nakonec jsem stejně neodolala a vrátila se pro něj a vůbec nelituju. Takže nový názor je - nude barev není dost nikdy! Našmrdlám nude přes celé víčko, do vnějšího koutku přidám trochu hnědé, případně ještě hnědou gelovou linku a hotovo - třeba nudné, ale velmi slušivé líčení, hodící se kdykoli a kamkoli, tohle nemůže absolutně nikoho urážet. A díky tomu, že je stín dobře pigmentovaný a snadno se blendí, je líčení i rychlé. Za mě velká spokojenost, za posledních 10 dní jsem ho použila 8x :-)

Tom Taylor New Experinece je vůně, kterou jsem před časem milovala. Pak jsem ji ale odložila a vytáhla jsem ji asi před měsícem s obavou, že už třeba bude zkažená. Není, voní stále pěkně, jen se mi trošku změnil vkus a už to není takové "wow!" jako když jsem si ji kupovala. Na popisy vůní moc nejsem, takže vám řeknu jen to, že je květinovo-ovocná. Sladší, ale zároveň svěží. Podle oficiálního popisu by hlava měla obsahovat bergamot, mandarinku a černý rybíz a srdce frézii, jasmín a otočník. Používám ji v práci a hodně voní mojí kolegyni, chválila mi ji už asi 5x :-)

Neutrogena čistící gel Visibly Clear s růžovým grepem - tento gel jsem si koupila před časem, když byla celá grepová řada ve slevě v Rossmannovi. Vůbec jsem nevěděla, co si vybrat - peeling, čistící krém nebo gel? (Protože upřímně jsem nepotřebovala ani jedno, jen jsem zase chtěla zkusit něco nového...) Nakonec vyhrál gel a důvod byl pouze ten, že jsem za stejnou cenu dostala o 50ml produktu víc než u peelingu a krému :-) Na čistící gely nejsem moc náročná, na takové to "vyčistí póry do hloubky", "odstraní maz" nebo dokonce "zmatní pleť" už dávno nevěřím, tohle totiž málokterý drogerkový čistič dokáže. Proto mi bohatě stačí, když gel bez problémů odstraní zbytky makeupu a různé nečistoty, které se na pleti uchytily, hezky voní, nedráždí mě, nepálí a nevysušuje. A to tento splňuje. A vážně mi voní navzdory tomu, že grep nesnáším, nikdy bych ho nesnědla a ani vodu s grepovou příchutí bych nevypila (druhá třída ZŠ + týdenní pobyt v Itálii + jediné pití, které jsme dostávali - grepová šťáva = nejspíš doživotní odpor ke grepu).


OPI Spark De Triomphe

Essence stín Mother Earth Is Watching You z kolekce NATventURista





14 komentářů:

  1. Ten grepovej čistící gel jsem si teď koupila v Rossmannovi, kde rušili prodejnu a měli tam vše 50% off, tak jsem po něm chňapla a jsem taky spokojená :) A fakt pěkně voní, já totiž grepovou vůni můžu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta Tom tailor vune byla moje uplne prvni vonavka! Taky jsem ji pak na dlouho schovala a porad je uzasna! Fakt voni krasne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten čistící gel je fajn... mám na čistící gely stejný názor, všechny jsou tak nějak na jedno brdo a pokud nevysušuje nebo nedělá nějakou neplechu, tak jsem spokojená s každým :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten lak je fakt hezký! A to glitry moc nemusím :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten Neutrogena gel mě také láká i když samozřejmě žádný new nepotřebuji :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Mě láká, že už několikrátej člověk chválí Neutrogenu...ale teď jsem si koupila novej čistící gel - pěnu od Freemana, takže zatim nic....a ten stín je taky krásnej! A lak taky...ježiš no lákáš mě :-)

    OdpovědětVymazat
  7. No a o týhle akci se mi neřekne:-D Já miluju grep! Ty jo a na ten lak se těším!

    OdpovědětVymazat
  8. Lak je úžasný, grep nemůžu ani vidět:)

    OdpovědětVymazat
  9. Markett, teda 50% off závidím, když se rušil R. v Ústí, byla sleva jen 20%.

    Lucisek: jojo, pamatuju si, že byla tvá oblíbená :-)

    Dejni, vzhledem k tomu, že jsi v Rossmannu tak 2x týdně, nepředpokládala jsem, že bys potřebovala informovat o jeho slevách :-)

    Děkuji všem za komentáře :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nejsem, jen, když číhám na novou kolekci nebo mě tam pošleš:-D

    OdpovědětVymazat
  11. No vždyť tě tam posílám každou chvíli! :-D

    OdpovědětVymazat
  12. tu grepovou neutrogenu chci už dlouho zkusit, mám s tou značkou jen dobré zkušennosti!

    OdpovědětVymazat