neděle 2. října 2011

Glitter Gal Red Sparkle

Glitter Gal laky jsem chtěla vyzkoušet už dlouho, protože každá značka, která dělá holografy, mě zajímá. Pak jeden z nich zveřejnila Dashulka, přidala odkaz na shop kde ho koupit a netrvalo dlouho a měla jsem balíček na cestě. Já jsem si vybrala 3 odstíny a jeden jsem brala pro Dejničku - to je ten, o kterém je dnešní post. Obě jsme chtěly červený holograf - u Dejničky to nebylo nic neobvyklého, ta aby taky chtěla nějakou jinou barvu, že? ;-) A já červený ještě nemám. Jenže jsme se nemohly rozhodnout, který vybrat - klasický holograf, nebo ten, který má v názvu ještě navíc slovo sparkle? Fotky na netu byly celkem zmateně popsané, takže jsem vůbec nevěděla který je který, jaký je v nich přesně rozdíl a co mi vlastně přijde. Nakonec moje volba padla na klasický a Dejnička si vzala Sparkle, takže jsem měla možnost vidět je oba spolu, srovnat je a ujasnit si rozdíly - o tom ale až někdy příště.
Red Sparkle je červená s oranžovým základem. Což není úplně můj šálek čaje, nemám ráda oranžovou. Další mínus je cena, protože skoro 300Kč za 9ml laku je opravdu dost. I pro někoho, kdo utratí za laky majlant, trošku mě přepadaly výčitky, když jsem platila... A pak znova když balíček přišel, protože i když s 9ml počítáte a jste na to připravené, ta velikost (= malost) lahvičky vás nakonec stejně překvapí. Je prostě pidi a po jediném lakování hladina viditelně klesne... No, prostě jsem v tomhle případě řešila cenu víc než jindy. Tím ale negativa končí, jinak je ten lak úžasný. Bezproblémově se lakuje, kryje ve dvou vrstvách. Holografovat by mohl víc, ale i tak to v reálu bylo mnohem výraznější než na fotkách. Mám pod ním Nfu Oh Aqua Base, ale obávám se, že to bylo k ničemu a výsledek to nijak neovlivnilo (na druhé ruce jsem totiž měla klasický podlak a rozdíl jsem neviděla vůbec žádný).
Nesmím zapomenout pochválit shop, ze kterého jsem objednávala - http://shop.llarowe.com/main.sc. Ještě před nákupem jsem žádala o uvedení nižší hodnoty na balíček a pak během nákupu jsem narazila na to, že mi tam naskakuje vyšší poštovné, než bylo uvedeno u každého laku. Komunikovala se mnou Leah Ann, její odpovědi byly velmi rychlé a milé, všechno byla ochotná ihned řešit a přeplatek poštovného jsem měla vrácený dřív, než jsem jí vůbec stihla napsat, že mi systém skutečně naúčtoval víc. Dostaly jsme se i k tomu, že mám blog a Leah se stala mou pravidelnou čtenářkou, tak doufám, že bude mít radost, když tu uvidí lak z jejího shopu :-) Jinak co jsem se tam dívala dnes, tak sortiment se rozrostl, v nabídce jsou teď i laky značek A England a Ozotic, tak mrkněte, třeba si vyberete :-)







11 komentářů:

  1. Ten oranžový základ je tam docela dost vidět, ale o to je ten zajímavější. Naživo musí být nádherně měňavý, ty holografy se špatně fotí.

    A musela jsi mít velkou radost z kontaktu s pravidelnou čtšnářkou, co? Mě by to moc potěšilo!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Já oranžovou ráda, takže i když jde ten oranžový základ vážně vidět, líbí se mi a v reálu musí být úplně úžasný! :)
    Ale pravda je, že i když je nádherný, 300.- je opravdu dost...

    OdpovědětVymazat
  3. Zas až tak se mi ta barva nelíbí a zdá se mi podle fotek na netu, že ty "sparkle" holografujou míň než ty bez sparkle?

    OdpovědětVymazat
  4. Vánoční atmosféra! Ale totálně! Mně osobně se hodně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě taky přepadaly výčitky směrem k tobě, žes mě k tomu přemluvila:-D A ke mě, že jsem se nechala přemluvit tak snadno:-D Ale jak ho tu tak vidím, tak asi nebudu litovat. Moc oranžové v něm teda nevidím a pokud by ve skutečnosti vykukovala o něco víc než na fotkách, byla bych i ráda, klasická červená/rudá mě teď trochu nudí.

    Mirko, takhle jsem to nakonec vydedukovala i já, proto jsem chtěla tenhle, nějak už mě holografové období přešlo (i když věřím, že se vrátí okolo Vánoc zase), ale uvidíme jaký verdikt udělí Péťa.

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že tento lak je na jeseň ako stvorený..už sa teším na tie červeno-oranžové farby lístia ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Thanks Mate for your review - Glitter Gal Australia - Kerry & Anna xoxo

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj hlasuj prosím pro mojí kamarádku zabere ti to max. 1 minutu a je to bez registrace http://jihoceskezpravy.cz/zpravodajstvi-jindrichohradecko/miss-jindrichohradecka-hlasujte-o-miss-internet hlasuj pro barboru pechkovou díky :-)
    PS: můžeš vyhrát zajímavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat