středa 19. října 2011

OPI DS Sapphire

Tohohle krasavce jsem měla půjčeného od Míny - děkuji! Co si tak pamatuju, byl hodně řídký a ke krytí jsem ho musela přemlouvat - tohle jsou 4 vrstvy. Jinak se mi ale s vodovými laky pracuje dobře, takže lakování bylo bezproblémové a navzdory počtu vrstev rychlé, lak schne bleskově. Je to holograf, i když ten efekt není příliš výrazný ani na sluníčku. Kromě toho má ještě růžový odlesk, který ho dělá originálním. Líbil se mi, ale byl na mně takový nevýrazný, takže svůj vlastní asi nepotřebuju.





Vidíte ten růžový odlesk?

Velikonoce teď sice nejsou, ale tak když už jsem tu fotku udělala... :-)


8 komentářů:

  1. Já měla s tímhle přesně stejný pocit, jako dobrý, že ho mám, ale žádný zázrak :) Ovšem ta poslední fotka - mňam! :D

    OdpovědětVymazat
  2. jé krásnej! mně se právě tyhle nevýrazný moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá skvěle, na zimu moc pěkný.
    Ale musím uznat, že ta poslední fotka je o moc chutnější... Sbíhají se mi sliny... Co mi to děláš?! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hezkej! :-) Jen mi přijde, že čím dál častěji je to tak, že když už se mi nějakej zalíbí, tak není krycí a to já nerada!

    OdpovědětVymazat
  5. mně se líbí moc, to bych brala hned:-)

    OdpovědětVymazat
  6. pripada mi v detaily, ked nan svieti slnko taky krasne mrazivy, odleskovy, ale z dialky tie odlesky moc nie je vidno, a tym trosku straca na hodnote...

    OdpovědětVymazat
  7. Mína, Kyky: blíží se Vánoce, tak v obchodech už zase jsou tyhle plněné čokoládky, co na tom jestli je to ve tvaru vajíčka nebo Mikuláše, tak šup pro mlsání! :-D

    Markett, u rychle schnoucích se to dá přece přežít ;-)

    evie, máš pravdu, působí mrazivě! :-)

    OdpovědětVymazat