pondělí 17. října 2011

Essence Ballerina Backstage stíny 01 Dance the Swan Lake

Před časem jsem po delší době zabloudila na Omlazení do diskuzí o nehtech a narazila jsem tam na téma, věnované kolekci Essence Ballerina Backstage. Některé slečny tam psaly, že tuto kolekci viděly u nich v DM. Hned jsem běžela omrknout to naše, ale neuspěla jsem, je poměrně malé a ne příliš dobře zásobené. Tak mi to nedalo a napsala jsem jedné slečně a požádala ji, zda by mi nemohla něco z této kolekce koupit a poslat. Někomu úplně cizímu bych asi nenapsala, zas tak drzá nejsem, ale s Kejmiiis už jsme několikrát obchodovaly, takže mi byla známá. Kamča byla tak moc hodná, že mi vyhověla, dokonce 2x kvůli mně do toho DM šla! :-) Takže bych jí veřejně ráda poděkovala za ochotu - děkuju, Kami, jsi zlato.
Po čem jsem toužila úplně nejvíc? Po těchto krémových stínech. A to tak moc, že jsem se rozhodla povznést nad protivnou českou nenechavost a zkoušení netesterové kosmetiky a nechala si je koupit, ačkoli do nich bylo sáhnuto. A po několika použitích jsem nadšená a rozhodně toho nelituji. Už delší dobu totiž sháním dobře pigmentovaný bílý stín a zatím jsem nebyla úspěšná. Tohle je zatím velmi dobrý náhradník. Není to sice sněhově bílá, ale spíš krémová, z určitých úhlů pohledu jdoucí dorůžova. Díky tomu není na očích tak tvrdá, dobře se kombinuje a na denní líčení je úplně dokonalá. Stíny se bezproblémově roztírají a na bázi vydrží celý den. Vyfotila jsem vám bohužel jen jedno líčení a to úplně první pokus kdy jsem spěchala, takže jsem stín dala na celé víčko a jen ho trochu dostínovala hnědou ve vnějším koutku. Bylo to pěkné, slušivé, ale varianta jen do vnitřního koutku nebo jen k řasám je ještě lepší, takže v budoucnu vám snad něco takového také ukážu :-)







6 komentářů:

  1. Tak ty vypadají opravdu skvěle! Ideální rYchlovka na busy rano:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta konzistence vypadá dobře.... A přímo na víčku vypadají taky pěkně.

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu ti říct, že vypadá naprosto úžasně! I na víčku je strašně jemný, decentní. Proste dokonalé líčení! :)

    OdpovědětVymazat
  4. já tuhle kolekci taky marně vyhlížela v DM a v Praze jsem nikde nepochodila, tak nechápu smysl Essence distribuce, když některé kolekce jsou k dostání jen někde! Jinak stíny vypadají fakt pěkně, takové decentní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné..taky jsem je chtěla mít..škoda, že kolekce nedorazila.

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, jste strašně milé, vám se člověk zavděčí každou dvouminutovou šmrlaninou :-D Slibuju, že brzy přidám nějaké kreativnější líčení :-)

    OdpovědětVymazat