pátek 7. října 2011

Essence Hard to Resist

Ach ta skleróza... Myslela jsem, že tenhle příspěvek mám připravený na včerejšek, ale když jsem večer zjišťovala, proč se nezveřejnil, přišla jsem na to, že jsem ho nedopsala a zůstal v konceptech. O nic byste nepřišli, kdybyste ho neviděli, ale přece jen ho sem dám aspoň dnes.
Tenhle lak jsem si koupila v DM, když se tam překvapivě objevila jedna kolekce Essence, ale v současné době už by měl být dostupný i v Rossmannovi. Už jste ho viděli mockrát, takže nebudu plýtvat slovy. Je to moc pěkná tmavší modrá se shimmerem - třeba Mína v něm vidí i fialovou a zelenou, já teda ne, prostě modrá a tečka. Lakuje se dobře, stejně tak kryje, mám dvě vrstvy, ale někomu by možná stačila i jedna. Výdrž je slabší, už druhý den se mi ošoupaly konečky.







8 komentářů:

  1. Tú fialovú v ňom vidím aj ja, ale zelenú vážne nie :-) možno sa po ňom poobzerám, modré mám len krémovky.

    OdpovědětVymazat
  2. Jako na tmavou modrou pěkná..ale vidím v ní taky jen modrou jako ty.

    OdpovědětVymazat
  3. tenhle lak mám ráda, i když mě trochu zklamal-podle lahvičky jsem ho čekala tmavší... A takx v tom vidim jenom modrou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je nádherný :)) Moc pěkně ho máš nalakovaný.

    OdpovědětVymazat
  5. Prekrásny lak! Ďakujem za inšpiráciu, asi aj mne pribudne na zbierke :P :)

    OdpovědětVymazat
  6. modré laky se mi poslední dobou hrozně líbí, na tenhle jsem se už dívala asi si ho taky pořídím :-)

    http://barbarachantre.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat