pondělí 8. března 2010

Zoya Cassi

Andulka by mohla vyprávět jak moc jsem tenhle lak chtěla. Ještě v době, kdy byla 100% přesvědčená, že si ho nechá, jsem prudila, že kdyby ho nááááhodou dávala pryč, chci ho já. A dočkala jsem se. A moc jí za něj děkuju. Ve skutečnosti je trošku jiný, než jsem čekala, moc neodpovídá ani jedna moje fotka. Líbil by se mi mnohem víc kdyby vypadal tak, jako na té první - krásná meruňková jen s lehkých nádechem dorůžova, jenže ve skutečnosti je dorůžova o moc víc. Ale já mám pro značku Zoya nějakou zvláštní slabost, takže stejně nevím jestli ho dokážu poslat dál. A líbí se mi na něm, že není čistě krémový, ale má jemný stříbrný třpyt. Tohle jsou myslím 3 vrtstvy, už jsou to starší fotky a výdrž tu mám poznamenáno 4 dny ok :-)


8 komentářů:

  1. To jsem ráda, že o něm píšeš, už dlouho po něm toužím. Ale pokud je víc do růžova, tak ho asi nebudu chtít, takže děkuju za info :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásnýýýý:) kdyby jsi ho náhodou už pak nechtěla, tak víš na koho se obrátit :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavá barvička :) hezky jarní. Kdyby teda někde nějaký jaro bylo :D

    OdpovědětVymazat
  4. No a vidíš, mě by se zas líbil víc, kdyby byl míň do broskvova než na fotkách :-D Trochu mi připomíná OPI Your villa or mine.

    OdpovědětVymazat
  5. Taková bonbonková, líbí se mi :)

    OdpovědětVymazat
  6. Soni, odradit jsem tě zase nechtěla :-) On hezký je, jen prostě nečekej meruňku jako já :-)

    Anet, jasný, dám vědět :-)

    AYD: no právě! :-D Úplně se mi zase vrátila chuť na tmavý laky jak venku nasněžilo.

    Blani: toho OPIka neznám, ale podle fotek by mohl být hodně podobný :-)

    Yari: jj, přívlastek bonbonkový na něj taky sedí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. líbí se mi a tobě zas sluší! jak by řekla Dajánka, cukrová vata a málo řůžovým barvivem


    je nějaká barva, kterou nemusíš ??

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju, Lucinko :-) No, co se laků týče tak moc nemusím ty světlé na francii a pak naopak hodně tmavé, co z dálky vypadají jako černá :-) Na červenou už jsem si docela zvykla a dostává šanci čím dál častěji :-)

    OdpovědětVymazat