neděle 21. března 2010

New York Poppies

Nee, opravdu se vás nesnažím obalamutit a skutečně mám stejný lak na nehtech i v lahvičce. On si byl nejdřív docela podobný, sice ty zlatorůžové odlesky co jsou v lahvičce se mi na nehty nepodařilo dostat, ale takhle hodně ho změnil až nadlak. To už se mi dlouho nestalo, aby nadlak tam moc ovlivnil výslednou barvu. Pokud to půjde na fotce vidět, tak se pokusím udělat o tomhle laku udělat ještě jeden příspěvek a vyfotit srovnání s a bez nadlaku.

Značku New York mají na Trans Design, vím o ní, ale nikdy mě nenapadlo si od ní nic objednat, odrazoval mě malý výběr barev, skoro žádné fotky laků na nehtech a v neposlední řadě jsem byla nedůvěřivá ohledně kvality, říkala jsem si co to asi tak může být za zázrak když to stojí jen dolar a půl?? Ale pak jsem někde potkala fotku téhle fialky a padla mi do oka, tak jsem si řekla, že ji zkusím. A vůbec nelituju! Barva je to opravdu krásná, na to že fialových laků mám snad nejvíc ze všech, tak se mi povedlo trefit do takové, jakou ještě nemám. Nebo možná mám, s nadlakem mi trošku připomíná Avon Decadence, ale ten už jsem nepoužila ani nepamatuju, "něco" mi v té barvě vadí. Zato tahle je krásnáááá... Nejvíc odpovídá ta první fotka na sluníčku. Lakovalo se s ním perfektně (že já to mám hnusný prosím neřešte, nějak se mi dnes klepala ruka... nebo se mi klepe spíš tak poslední dva týdny, takže se předem omlouvám za blbý fotky, který budou následovat v příštích dnech), kryl v jedné(!!) vrstvě! Ale já mám dvě, vždycky musím mít o jednu víc než je nutný :-) Taky schnul hodně rychle i bez toho nadlaku. Takže za mě naprostá spokojenost po všech stránkách :-)




5 komentářů:

  1. Peti, moc ti sluší. Popis zní báječně a chápu tě, že dáváš vždy ještě jednu vrstvu navíc. Dělám to tak taky. :o)

    Dívala jsem se i na zeleného Opíka a nějak mi k tobě nesedí. I když....chtěla bych vidět někoho, na kom by se mi líbil. :o) Zelená je pro mě neprobádaná oblast...

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, tak to je svěží barvička, moc ti sluší a i ten popis zní víc než dobře !!!

    Jsem zvědavá na výdrž..

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, já zelené laky taky nemusím, aspoň ty tmavé mi nic neříkají. Ze světlých jsem si teď pořídila dva - OPI Gargantuan Green Grape a ChG Re-Fresh mint, tak na ty se docela těším :-)

    Luci, výdrž moc neposoudím, po třech dnech šel dolů, ale ty tři dny byl naprosto ok :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je tedy dokonale "mňamózní".

    OdpovědětVymazat
  5. wooow, tak tento lak je neskutocne uzasny

    OdpovědětVymazat