pátek 5. března 2010

Bourjois Smoky Eyes Bleu Rock

Dnes bych vám chtěla ukázat toto trio stínů - Bourjois Smoky Eyes 07 Bleu Rock:

Když jsem na ně koukala poprvé v parfumerce, tak mě tyhle stíny vůbec nezaujaly a ačkoli jsem měla kupon na slevu a vyšly by mě na pár korun (ano, předvánoční akce Marionnaud :-)), koupila jsem si něco jiného. Nakonec mi to ale nedalo a koupila jsem si je na Aukru rovnou ve třech barvách (kromě těch co vidíte na fotkách ještě růžové, které budou dárek pro kamarádku a šedé, protože téhle barvy nebudu mít asi nikdy dost :-)). Tyhle modré jsem vzala jen do počtu a myslela jsem, že je dám pryč, protože mi podle mého názoru modrá nesluší a moc ji nepoužívám. Ale když přišly, padly mi docela do oka a rozhodla jsem se je aspoň vyzkoušet. A kupodivu se mi moc líbí! Nesvětlejší modrá je klasický holograf, prostřední tyrkyska se zlatými odlesky a nejtmavší teal, ale opravdu hodně pěkný odstín! Jsou jemné, hodně pigmentované a hezky se s nimi stínovalo, barvy se k sobě perfektně hodí. Nemám co vytknout (noo možná ten pěnový aplikátor, ale tak nikdo mě ho nenutí používat, že :-D), myslím že to byla dobrá koupě :-)

Tady se můžete podívat na rychlolíčení, na které jsem kromě těchto stínů použila už jen holografickou linku Dermacol, černou tužku a řasenku. Na zadní straně stínů je cosi jako návod na kouřové líčení, ale já jsem to udělala klasicky podle sebe :-)




11 komentářů:

  1. Na tvých očích je to nádhera.
    Ty pěnové aplikátory jsouk ničemu, mám pocit, že to musí mít nějaký psychologický efekt, páč jsou přiloženy skoro ke vše stínům :), ale v reálu nejsou moc použitelné (i prst je lepší).

    OdpovědětVymazat
  2. Jo přesně, vůbec nechápu proč to všude cpou, jestli mají pocit že bychom to jako pak neměly čím aplikovat nebo co... Přitom každý kdo tu zkusil musí uznat, že to tím absolutně nejde.

    OdpovědětVymazat
  3. Peti, podle me ti modra moc slusi,takze jsi udelala dobre,ze jsi stinum dala sanci :) a s tim aplikatorem-naprosty souhlas :D

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadaj na tobě úžasně! Hotová ledová princezna :) S aplikátorem taky souhlasím.

    OdpovědětVymazat
  5. Peti, krása, tvý očka jen září a ještě moc chválím perfektní nalíčení !!!

    OdpovědětVymazat
  6. Bourjois byla vždycky fajn značka! A to líčení se ti strašně povedlo!

    OdpovědětVymazat
  7. Ale to vůbec není špatný :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju moc za pochvaly, jste moje zlatíčka!

    OdpovědětVymazat
  9. Mm, vypadají dobře a hlavně KVALITNĚ:-)Doufám že i stíny co jsem si objednala budou kvalitní:-D

    OdpovědětVymazat
  10. Doll, záleží na jaké stíny jsi zvyklá, určitě bych řekla že jsou lepší než ty, co běžně koupíš v drogerce, na druhou stranu MAC to zase není :-) Jaké stíny máš objednané? :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Day, mě to třeba jde s aplikátorem lépe než prstem a u některých stínů dokonce lépe než štětci- např. Amuse a Dior.

    Ale k Peťulce- stíny krásné, líčení úžasné! Nechápu jak z fádních barviček vždycky vykouzlíš takovou třpytivou nádheru!

    OdpovědětVymazat