úterý 2. března 2010

China Glaze Meteor Shower

Bleee... ani se mi nechce o tomhle laku nic psát, je tak hnusnej, že si to nezaslouží. Záměr super - tmavomodrá noční obloha, ale stejně jako u dalších laků z téhle glitrové kolekce nevyšel. Třpytky se v barvě utopily a vůbec nevynikly. Strašně špatně se mi s ním lakovalo, povrch zůstal docela hrubý. Za mě palec dolů, nelíbí se mi :-(



12 komentářů:

  1. Ale náhodou mě se líbí, i když je tak strašný, jak píšeš :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Anet, jestli se ti líbí natolik že bys ho chtěla, stačí říct ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ajaj, je z tý samý kolekce i ten Cosmic? Mě se nelíbí, jak je to hrubý :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, Blani, je přesně z té :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Peti, mas pravdu, tenhle se fakt nezadaril. Jedine zdarile jsou podle me jen ten Chanel Night Sky a Essie Starry Starry Night.

    Lucisek-Lucy's Stash

    OdpovědětVymazat
  6. Hmm... A já doufala, že by to mohla být alternativa právě k té Essie, která je krásná, ale už se nedá sehnat za rozumnou cenu. Škoda.

    OdpovědětVymazat
  7. Luci, souhlasím s tebou, Chanel i Essie jsou mnohem podařenější, ale bohužel jak píše Jarka taky cenově nedostupné :-( Pevně doufám, že se takový lak u některé z našich oblíbených značek v blízké době objeví a nahradí nám je :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Hm hm hm a jaké máš ještě v nabídce? :D

    OdpovědětVymazat
  9. An, ježiš, tak to ti z hlavy asi nepovím, všechny co chci dát pryč mám doma (a jsem na koleji)... Namátkou si vzpomínám že tam je OPI Sweet Memories, Shim-mery Chic, Suzi skis in the Pyrenees Suede, Essie Blueberry Crumb, ChG Cloud Nine, Bad Kitty, Color Club Magic Attraction, Tru Passion, Groove Thank...

    OdpovědětVymazat
  10. Tak až přijedeš domů a budeš mít čas, tak to můžeš celé sepsat :))

    OdpovědětVymazat
  11. Hih, o to se snažím už pár týdnů :-) Snad se to povede až se ke mně vrátí všechny vypůjčené :-)

    OdpovědětVymazat
  12. mě se líbí ta barva, ale divný jak je to "hrubý" jak tu píšete :) ale v lahvičce vypadá úžasně :D

    OdpovědětVymazat