pondělí 15. března 2010

Nubar Peacock Feathers

Speciálně pro Andulku ;-) Strašně dlouho jsem měla tenhle lak na wishlistu a jak už to tak bývá, když se mi konečně dostal do rukou, přišlo zklamání. Dobře, duochrome asi teda je, ale přece jen toho ta lahvička ukazuje mnohem víc, než pak samotný lak na nehtech. Blesk vytáhl i fialovou barvu, ale ve skutečnosti mi přišel spíš modrý, občas z určitého úhlu vypadal i zlato-hnědě (?). I když nesplnil moji touhu po fialovém laku, tak byl moc hezký, důvod proč si ho nenechám je jiný - příšerná výdrž, už druhý den jsem měla hodně ošoupané konečky, takže jsem přidala další vrstvu laku, další den se opakovalo totéž a třetí den šel dolů. Na každodenní úpravy nemám moc náladu, takže budu hledat jinou zajímavou barvu, která mi ho nahradí :-)





5 komentářů:

  1. Peti, tenhle láček jsem kdysi měla na wishlistu a pak z něj nějak samovolně odešel. Každopádně toho asi nemusim moc litovat, že? Přijde mi jako taková víc fialovější verze toho OPI Glacier bay blues.

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš, Blani, to mě vůbec nenapadlo, ale asi máš pravdu :-) Zkusím nafotit srovnání, díky za nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tyjo děkuju! no takhle vážně vypadá že toho moc neumí. ale tak mně chybí i takováhle nějaká tmavě modrá, takže můžu klidně předstírat že je to ta. a stejně jsem na něj pořád zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  4. annie, jak chceš, moje nabídka, že si ho můžeš jen vyzkoušet a zase vrátit, pořád platí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. každopádně ty barvy jak se tam míchají nemají chybu ;-)

    OdpovědětVymazat