čtvrtek 25. března 2010

China Glaze Black Diamond

Zase jedno nepovedené nalakování... K tomuhle laku mám trošku osobní vztah, měla jsem ho na prvním makeupboxáckém srazíku :-) Ale to už je víc jak rok a od té doby jsem ho nelakovala, takže jasný adept na vyhazov, zkusím přestat být nostalgická a poslat ho dál. Černou prostě moc nemusím, maximálně tak jako podklad pro nějaké efekty, ale samotná mě nebaví. Mám tři vrstvy, protože je trochu řidší, výdrž moc neposoudím, protože jsem testovala jiný nadlak než Seche a několik nehtů si poškodila, takže šel dolů po pár hodinách.


3 komentáře:

  1. Mám ráda všechny barvy laků jedině černý v oblibě nemám (spolu s hnědým). Ikdyž je černá barva elegantní odrazuje mě tím že jakékoli oprýskání je ihned vidět a potom už to nevapadá pěkně :(. Což mě mrzí.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to já zase mám ráda všechny odstíny černé. I když na nehtech se mně víc líbí teplejší černá, spíš se zlatými odlesky než stříbrnými (mám takový lak od Miss Sporty, stejně tmavá černá jako tato - tedy pro mě ne dost, mám ráda černočernou - ale dozlata a je moc hezká).

    OdpovědětVymazat
  3. Hh, to je zajímavé, jak má každý na černou jiný názor :-) Já snad ještě víc než černou nesnáším laky, které černé nejsou, ale z dálky tak vypadají...
    Marie, ta tvoje černá se zlatými odlesky zní zajímavě, asi se zase jednou stavím v drogerce :-)

    OdpovědětVymazat