středa 3. března 2010

OPI DS Exclusive

Musím trošku napravit včerejšek ;-) Původně jsem chtěla psát jak mám hrozně ráda Extravaganci a Exclusive se mi zase až tak moc nelíbí a uvažuju, že ho dám pryč. To ale přestalo platit ve chvíli, kdy jsem se vystavila v okně abych udělala fotky na sluníčku. Ten třpyt mě natolik oslnil, že jsem tam asi tak 15 minut stála, hýbala rukama a zírala si na ně :-D Na fotce je opět zachycený pouze zlomek té nádhery, ve skutečnosti to bylo ještě 100x lepší. Takže žádný zbavování, zůstanou u mě oba, ačkoli barevně jsou téměř totožné, liší se jen velikostí holografických částeček - Exclusive je má jemnější asi jako Color Club (Love ´m Leave ´m, Fashion Addict), Extravaganci bych pak přirovnala spíš k China Glaze (celá Kaleidoscope kolekce). Lakovalo se s ním nádherně, kryl perfektně ve dvou vrstvách, výdrž na holograf taky nebyla špatná, měla jsem ho asi 5 dní a konečky byly ošoupaný jen lehce.





9 komentářů:

  1. Cute! Hlavně ta poslední fotka se mi líbí nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
  2. přesně tak, na té poslední vynikla celá krása tohoto láčku, nádherné a velmi povedené, tleskám !!!!!
    a krásné nehty!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jak píše snbbibi, krásné nehty! Sakra Viennettko, jak ty to jen děláš? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, holky, mně se ta poslední vůbec nelíbí a ani jsem ji tam původně dát nechtěla, byla jsem tak hotová z toho jeho holografování, že mi ve stínu přišel nudný :-)
    A moc děkuju za pochvalu nehtů, ale klamu tělem, mám je dost hrozné, hrbolaté, každý mi roste do jiného tvaru... no je toho víc, hned bych s někým měnila :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Peti, nadhera! Mam Extravaganci a silne uvazuju,jestli jeste neporidim Exclusive :D a kde jsou fotecky lahvicek vedle sebe?abysme mohly porovnat?

    Lucisek

    OdpovědětVymazat
  6. mně přijde jak kdyby tu už byl :) Ale jinak se mi nejvíc líbí ten příběh s oknem :D:D:D ten je super :) a hlavně to znám...se svým stejně vypadajícím lakem (i ve stříbrné) od nejmenované firmy (:D), tak jsem furt mávala s rukama na sluníčku a zkoumala to :D:D

    OdpovědětVymazat
  7. Luci, ok, srovnání taky nafotím :-)

    Péťo, jsem ráda že v tom nejsem sama :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak nad tím slintám, i nad extravagance. Mám jen Desire a Mystery, jsem nějaká skromná...

    OdpovědětVymazat
  9. Je prostě nejlepší! A tvoje fotky taky!

    OdpovědětVymazat